Mies haluaa vaan talvilomalla laiskotella ja katsella urheilua
Nukkuukin pitkään. Lähemmäs klo 11 asti nukkuu, eikä halua lähteä kanssani shoppailemaan ja kiertelemään ostoskeskuksia heti aamulla aikaisin kun on hiljaista vielä eikä ruuhkaa.
Häntä ei kiinnosta lenkille lähtökään. :(
Saa kuulemma tarpeeksi töissä liikuntaa ja haluaa nyt lomalla laiskotella. Pihisen kiukusta kun joutuu katsomaan moista laiskamatoa. Kyllähän lomalla pitää olla myös aktiviteettejä joka päivälle.
No lumityöt se kyllä tekee, ja ruuankin laittaa. Niin no kyllä se pikkasen siivoileekin.
Miten saada mies tekemään muutakin kanssani? Haluaisin niin paljon tehdä hänen kanssaan nyt lomalla.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko hänelle ok jos lähtisit omalle lomalle esim. toiseen kaupunkiin ? Lähde ?
Varmaan olisi ok, mutta haluan olla mieheni kanssa.
Miksi , jos hän kerran ärsyttää sua noin paljon ?
En halua yksin lähteä minnekään. Tarvitsen seuraa.
Eikö sulla ole kaveria, jonka kanssa mennä kiertelemään kauppoja. Itse miehenä en ole kiinnostunut kauppojen kiertelystä varsinkaan silloin kun olen lomalla.
Kauppoja voi kyllä kierrellä yksinkin.Jos ei löydy tekemistä,mikä kiinnostaa molempia,voivat molemmat tehdä haluamaansa.Kyllä lomalla pitää voida rentoutuakin.On kai sinulla kavereitakin ,joiden kanssa voit tehdä jotain .Anna miehen nauttia lomastaan haluamallaan tavalla.
Anna nyt hyvä ihminen toisen levätä lomalla. Ihminen tarvii toisinaan ihan joutenoloa ilman suorituspakkoa voidakseen hyvin.
Päivän tavallisissa askareissa on jo aika paljon tekemistä.Kaikki eivät ole niin aktiivisia,että haluaisivat rientää jonnekin koko ajan.Lumityöt nyt korvaavat ulkoilun ja lenkin hyvinkin,mene sinä kaveriksi lumitöihin ja kokkaa ja siivoa välillä,niitäkin voi tehdä yhdessä.Tottakai lomalla haluaa nukkua myöhempään kun kerrankin voi ja harva mies tykkää kierrellä ostoskeskuksia.Mene hyvä ihminen itseksesi tai jonkun naisystäväsi kanssa,saat rauhassa kierrellä äläkä suotta kiduta miestäsi vaatimalla mukaan.
Siis mita ihmetta?? Mun mies saa lomilla levata niin paljon kuin haluaa, koska han sen ansaitsee! Ja kitiset viela ettei halua shoppailemaan kanssasi, onko tama joku provo??
Mita kumman aktiviteetteja? Anna miehesi lepailla, tee sille jotakin hyvaa syotavaa, hemmottele kunnolla kun on tilaisuus. Voit huomata etta parisuhdekin muuttuu laheisemmaksi.
N42, 20v onnellisessa avioliitossa
Itse miehenä voin sanoa, että jos minulla olisi talvilomaa niin rentoutuen haluaisin sen viettää.
On niin uupunut olo. Nytkin on rankka olo, vaikka on viikonloppu.
Miten olisi kavereittesi kanssa shoppailu ja muita kivoja juttuja? Molemmat teistä voittaisi kun voisi tehdä omia mieluisia juttuja.
Loma viettäen jossain ostoshelvetissä? Ei ikinä. Eikö lomalla ole tarkoitus ’palautua’ työhässäkästä ja jokaisella on oma tapansa. Toiset haluaa juosta kaikkialle ja osa meistä ei halua poistua kotoaan, kun siellä kerrankin saa rentoutua. Molempi parempi. Anna sen miehes viettää lomansa niin kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko hänelle ok jos lähtisit omalle lomalle esim. toiseen kaupunkiin ? Lähde ?
Varmaan olisi ok, mutta haluan olla mieheni kanssa.
Mikä surkimusakka. Elää miehensä kautta ja jos miestä ei huvita hyppiä naisen pillin mukaan jos jonkinlaisiin kissanristiäisiin, niin ei välttämättä nähdä kuinka toinen tarvitsee breikkiä "vähän kaikesta", myös naisesta.
Näitä miehiä riittää, nyt talvilomien tullessa suurin toive olisi saada jäädä kotiin ja sanottu se jopa ääneen mutta kun rouva on päättänyt että leviyĺläsruka pitää saada. Vaikka miestä ei kiinnosta sitten yhtään.
Ap voi mennä töihin niin ei tarvi katsoa miehen lekottelua.
En ymmärrä ihmisiä, jotka kiertelevät kaupoissa huvikseen ja ajankulukseen. Tulee varmaan tehtyä tarpeettomia heräteostoksia.
Mä haluaisin viettää lomaa sun miehen kanssa. Toi on mun unelma loma, toki joskus voi päiväseltään tehdä jotain muutakin, jos sattuu huvittamaan, mutta ei mitään suunniteltua pakkoa. Tosin mun lomaan kuuluisi kyllä päivittäinen paneskelu ja ilakointi, että taipuisiko se sun mies siihen?
Mitä mieltä ap siitä olisi, jos mies haluaisi miehisiä aktiviteetteja tehdä kanssasi ja sinä haluaisit ottaa lunkisti?
Loma on lepoa varten. Mene yksin shoppailee. Mitä sä valitat kun kuitenkin tekee kotihommia?
Vierailija kirjoitti:
Valis ?
Ei mun miehelläni ole lomaa lainkaan. Teinillä vaan. Valis
E ole ikinä ymmärtänyt naisia, jotka raahavat miehensä mukaan shoppailemaan, useimpia miehiä ei voisi kiinnostaa vähempää joku rättien näpräily ja kokeileminen. Säälittää kaupoissa talvitakeissaan hikoilevat miehet, jotka etsivät istumapaikkaa vaimon kokeillessa vaatteita. Mitä tykkäät hei tästä? Eiks tääon hei kiva? Näyttäks mun perse isolta tässä? En edes ymmärrä, miksi lähtevät mukaan. Huh.
T. Yksin shoppaileva nainen
Mitä aktiviteetteja toivoisit miehen kanssa tekevän? Olisiko sinulla suunnitelma valmiina? Minusta lomalla ei tarvitse olla aktiviteetteja, jos tarvitsee lepoa. Miksi et mene sinne ulos miehen kanssa tekemään lumitöitä? Tai voisitteko laittaa sitä ruokaa yhdessä? Pitää leffaillan tai penkkiurheiluillan?
Näin kai se sitten on. Erittäin ihana loma tiedossa. :(