Jessican, Janessan ja Jessiinan veljelle nimi?
Kommentit (124)
Onko jokaisen tytön lempinimi Jessi?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:15"]Joonatan
Joakim
Jules
[/quote]
Jules on tosi kiva <3 Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:48"]tytöillä ihan hirveät nimet, niin nolot
[/quote]
Nimimakuja on monia. Vähän suvaitsevaisuutta kiitos! Vaikken pitäisi Sinun lastesi nimistä olen sen verran kohtelias ja kasvatusta saanut etten haukkuisi lastesi nimiä noloiksi. Kommenttisi kertoo sinusta ihmisenä aika lailla.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:05"]Voi lapsiparkoja.
[/quote]
Vähän suvaitsevaisuutta kiitos! Lapseni eivät todellakaan ole mitään parkoja vain siksi että SINÄ olet epäkohtelias ihminen etkä pidä heidän nimistään. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:31"]Onko jokaisen tytön lempinimi Jessi?
[/quote]
Ei ole. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:08"]Ai ai, kun sattuu korviin jo nuokin nimet....
[/quote]
Myös sinulle: vähän suvaitsevaisuutta kiitos! Jos sinulla ei ole pyytämiäni nimiehdotuksia niin ole hyvä ja ole epäkohtelias muualla! Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:39"]Mun mielestä ihan tavalliset suomalaiset nimet on kauniimpia. Onneks mulle ei annettu mitään vitun "uniikkia" nimeä :DD no joo eikai nimi miestä pahenna. Saahan sen vaihdettuu sitte vanhana
[/quote]
Aivan makuasioita. Joku pitää nimistä Kalle, Matti, Pekka tai Unto. Itse en pidä. Se ei muuten tee sinusta yhtään parempaa ihmistä jos pidät perusnimistä eikä tee minusta yhtään huonompaa ihmistä jos en pidä niistä. Jännää, miten aikuisilla on vaikeuksia ymmärtää nimien olevan juuri makuasioita. Kyllä ne pekat ja matit saa myös vaihdettua vanhempana.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:22"]White träsh
[/quote]
Nimien perusteella lauot sitten tuollaista minusta? Sullahan taitaa mennä tosi vahvasti. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:41"]Ihan hatustani vedän nyt, mutta sopisko joukon jatkoksi Jamiel? Onkohan tota nimeä edes annettu kuinka? [/quote] Ihan hyvä ehdotus! Ap
[/quote]
Just joo. Eihän tuosta saa selvää, onko pojan nimi vai tytön. Miksi yleensä pitää hakea tällaisia erikoisuuksia? Mikä vika on Maijassa, Kaarinassa, Kertussa tai Pirkossa. Ja miksi poika ei voi olla vaikka Kalle tai Jussi?
On lapset ainakin nimillä pilattu
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:08"]On lapset ainakin nimillä pilattu
[/quote]
Eikö sinulla oikeasti ole lauantaina muuta tekemistä kuin haukkua lapsiani pilatuiksi? Mitä iloa saat lasten, siis LASTEN haukkumisesta? Menikö omasta mielestäsi nyt miten vahvasti? Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:41"]Ihan hatustani vedän nyt, mutta sopisko joukon jatkoksi Jamiel? Onkohan tota nimeä edes annettu kuinka? [/quote] Ihan hyvä ehdotus! Ap
[/quote]
Just joo. Eihän tuosta saa selvää, onko pojan nimi vai tytön. Miksi yleensä pitää hakea tällaisia erikoisuuksia? Mikä vika on Maijassa, Kaarinassa, Kertussa tai Pirkossa. Ja miksi poika ei voi olla vaikka Kalle tai Jussi?
[/quote]
Siispä Sinäkään et ymmärrä että ihmisillä on erilaisia makuja? Minä en kuule ole koskaan pitänyt maijoista ja pirkoista. Siksi, että jokainen vanhempi varmasti antaa lapselleen nimen josta pitää. Meille ei nyt tule Pekkaa eikä Villeä. Ap
Voi lapsiparkoja.