Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset tuijottavat muita naisia?

Vierailija
13.06.2015 |

Mikä saa sinut tuijottamaan toista naista?
Miksi naiset yleensä kyttäävät joitakin naisia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en tiedä. Todella ärsyttävää. Varsinkin kun vanhemmat daamit tuijottaa junassa ja ruokakaupassa.

Vierailija
2/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvioivat omaa ulkonäköään verrattuna muiden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:59"]arvioivat omaa ulkonäköään verrattuna muiden. 
[/quote]

Tää taitaa olla syy. Ei tullut mieleen itselle kun en itse vertaile itseäni muihin enkä siis tuijottele tuolla ketään. Huomannut jo muutaman kerran viikon sisällä että joku naispuolinen tuijottaa.

Vierailija
4/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 on siis ap.

Vierailija
5/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paha tapa katsoa ja vertailla hiuksia, painoa, kasvojen luustoa, pukeutumistyyliä, vartalonmuotoa, oikeastaan ihan mitä tahansa. Huono itsetunto ja paha mieli siitä silti vaan tulee mutten osaa lopettaa.

Vierailija
6/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin katson jos joku on todella kaunis ja hyvävartaloinen.  Pidän naiskauneudesta ja ihan vain ihailen.  On mukavaa, että myös Suomesta löytyy todella viehättäviä naisia.

Vierailija
7/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vastaani käveli kurvikas nuori tyttö, siis oikeasti kurvikas, ei mikään läskivalas, enkä meinannut saada katsetta irti hänen kropastaan. Se oli niin nätin näköinen. En siis kuolannut sitä vaan ihastelin. Voi kunpa minulla olisi pokkaa kertoa ääneen näitä ajatuksiani niiden kohteille. No mutta niin, nolottaa vähän myöntää mutta oma kroppani on lähes identtinen. Ja itseni näköiset naiset saavat huomioni heräämään. Enkä edes ole itserakas, satun vain pitämään luonnollisuudesta ja söpöydestä noin niin kuin visuaalisesti.

Vierailija
8/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katson kauniita ihmisiä, miehiä ja naisia.

Vierailija
9/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tuijotti eilen yksi todella lihava nuori nainen. Kävelin kauppakeskuksen käytävällä ja hän tuijotti mua Hesen pöydästä, tais sanoo jotain kaverilleen ja molemmat vilkaisi. Kai mussa oli jotain tosi hassua sit. Vähän hämmennyin.

Vierailija
10/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:10"]Minä ainakin katson jos joku on todella kaunis ja hyvävartaloinen.  Pidän naiskauneudesta ja ihan vain ihailen.  On mukavaa, että myös Suomesta löytyy todella viehättäviä naisia.
[/quote]

Pitäisikö minun siis uskoa että nainen joka minua eilen tuijotti piti minua niin upean näköisenä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän