Muita joilla ikuisuus opiskeluoikeus yliopistossa?
Siis onko muita opiskelijoita, joka on aloittanut ennen 1.8.2005, mutta ei vielä valmistunut, mutta aikoo valmistua joskus?
Täälä yksi, jolla ei ole aikomustakaan valmistua ainakaan vielä seuraavaan kahteen vuoteen. :)
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:56"]
Ottaa päähän, kun ne vainoaa harrastelijaopiskelijaa näillä opintoajan loppumisesta varoittavilla meileillä ja itkee jonkun opintosuunnitelman perään. Mitä haittaa siitä on, että "on kirjoilla", eihän se kuluta yliopiston resursseja mitenkään?
[/quote]
Täytyy sanoa, että mua ei ole kyllä vainottu HY:ssä. Nytkin olen periaatteessa myöhässä lisäajan haussa, mutta viimeksi kun hain itse vain vuotta sain peräti kaksi vuotta. :O
Pitänee hoitaa paperit ensi viikolla kuntoon.
t ap
[/quote]
Mikä ikuinen opiskeluoikeus se on, jos olet joutunut anomaan lisäaikaa?
Mulla on aidosti ikuinen oikeus, ei tarvi anoa mitään. Sen kun jatkaa vaan opiskelemista.
Ikuisen opiskeluoikeuden omaava minäkin, nykyisin yli 65-vuotias. Vasta sain tietää, ja palasin 90-luvulla elämän ruuhkavuosina keskeytyneiden tutkinto-opintojen pariin. Olen elänyt muutaman vuosikymmenen tietämättä, että pääsen takaisin opiskelemaan milloin vain satun haluamaan.
Onko aloittaja Emmanuel Emeh?