Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko yrittänyt "noituutta"?

Vierailija
13.06.2015 |

Ihan minkälaista vain. Itse olen yrittänyt ja edelleenkin niitä teen ajoittain. Lähinnä kynttiläloitsuja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Loitsusin aina saunassa ja heitin löylyä samalla. Asia meni niin kuten loitsusin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kynttiläloitsuissa tehdään?

Vierailija
4/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarana yritettiin spiritismiä. Se toimi ja olin ihan paniikissa. Pitkään aikuisiälle se vaivasi minua, kun muuten olin ateisti ja skeptikko. Sitten kaverini tunnusti, että hän taisi siirtää sitä lasia...

Vierailija
5/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voodoo tekemättä. En tiedä uskallanko.

Vierailija
6/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uuspakana. Noituus on ruma sana. Käytän magiaa.

Vierailija
7/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 08:32"]Miten kynttiläloitsuissa tehdään?
[/quote]

Ostat/teet tietyn värisen kynttilän. (Kokovärjätty). Netissä on sivuja missä sanotaan mitä mitäkin väri edustaa, itse kuitenkin pidän tärkeämpänä mitä väri edustaa minulle. Esim turkoosi on minun onnen ja vapauden väri. Jos toivon itselleni positiivista onnea ja energiaa, poltan sitä turkoosia kynttilää ja olen saattanut kaivertaa kynttilään omia merkkejäni. Saatan samalla kirjoittaa tai piirtää lapulle asioita mitä toivon ja haluan, ja polttaa sen kynttilässä.

Vierailija
8/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus koulukiusattuna kakarana voodoonuken. Ei toiminut, vaikka kuinka pistelin nuppineuloilla.

Vierailija
9/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 08:35"]

Kakarana yritettiin spiritismiä. Se toimi ja olin ihan paniikissa. Pitkään aikuisiälle se vaivasi minua, kun muuten olin ateisti ja skeptikko. Sitten kaverini tunnusti, että hän taisi siirtää sitä lasia...

[/quote]

Kaikki ateistit on kaappiuskovaisia. Siksi uskontojen vastustaminen on heille niin tunteellinen asia. Vähän sama juttu kuin kaappihomot, jotka on pahimpia homofoobikkoja.

Vierailija
10/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon. En ole yrittänyt, enkä yritä! Älkää leikkikö vakavilla asioilla.

Vierailija
11/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vakavaa siinä on? Sehän vastaa rukoilemista.

Vierailija
12/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 08:35"]

[/quote]

Kaikki ateistit on kaappiuskovaisia. Siksi uskontojen vastustaminen on heille niin tunteellinen asia. Vähän sama juttu kuin kaappihomot, jotka on pahimpia homofoobikkoja.
[/quote]
Hah.

Vierailija
13/13 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte yrittää, karman laki hoitaa kaiken.