Oletko yrittänyt "noituutta"?
Ihan minkälaista vain. Itse olen yrittänyt ja edelleenkin niitä teen ajoittain. Lähinnä kynttiläloitsuja.
Kommentit (13)
Joo. Loitsusin aina saunassa ja heitin löylyä samalla. Asia meni niin kuten loitsusin
Kakarana yritettiin spiritismiä. Se toimi ja olin ihan paniikissa. Pitkään aikuisiälle se vaivasi minua, kun muuten olin ateisti ja skeptikko. Sitten kaverini tunnusti, että hän taisi siirtää sitä lasia...
Voodoo tekemättä. En tiedä uskallanko.
Olen uuspakana. Noituus on ruma sana. Käytän magiaa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 08:32"]Miten kynttiläloitsuissa tehdään?
[/quote]
Ostat/teet tietyn värisen kynttilän. (Kokovärjätty). Netissä on sivuja missä sanotaan mitä mitäkin väri edustaa, itse kuitenkin pidän tärkeämpänä mitä väri edustaa minulle. Esim turkoosi on minun onnen ja vapauden väri. Jos toivon itselleni positiivista onnea ja energiaa, poltan sitä turkoosia kynttilää ja olen saattanut kaivertaa kynttilään omia merkkejäni. Saatan samalla kirjoittaa tai piirtää lapulle asioita mitä toivon ja haluan, ja polttaa sen kynttilässä.
Tein joskus koulukiusattuna kakarana voodoonuken. Ei toiminut, vaikka kuinka pistelin nuppineuloilla.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 08:35"]
Kakarana yritettiin spiritismiä. Se toimi ja olin ihan paniikissa. Pitkään aikuisiälle se vaivasi minua, kun muuten olin ateisti ja skeptikko. Sitten kaverini tunnusti, että hän taisi siirtää sitä lasia...
[/quote]
Kaikki ateistit on kaappiuskovaisia. Siksi uskontojen vastustaminen on heille niin tunteellinen asia. Vähän sama juttu kuin kaappihomot, jotka on pahimpia homofoobikkoja.
Hyi olkoon. En ole yrittänyt, enkä yritä! Älkää leikkikö vakavilla asioilla.
Mitä vakavaa siinä on? Sehän vastaa rukoilemista.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 08:35"]
[/quote]
Kaikki ateistit on kaappiuskovaisia. Siksi uskontojen vastustaminen on heille niin tunteellinen asia. Vähän sama juttu kuin kaappihomot, jotka on pahimpia homofoobikkoja.
[/quote]
Hah.
Ei tartte yrittää, karman laki hoitaa kaiken.
Up