V*ttu mies tuli vasta kotia, minne häivyn??
Piti käydä yhdellä. Lapsi heräsi klo 4, yritin saada uudestaan nukkumaan. Mies kömysi kotia 4.30. Noustiin lapsen kanssa klo 5.
Ei muuten haittaisi, saahan sitä käydä välillä rilluttelemassa :)
Mutta kun sovittiin että tänä,lauantaina jos lapset heräävät taas aamuyöllä niin minä pääsen takaisin nukkumaan klo 8. Mutta tuskin nyt onnistuu kun ukko vasta laittanut nukkumaan. Torkkuu vain sohvalla ja lapset käyvät makkarissa vähän väliä minua herättämässä.
Ajattelin lähteä heti kasilta uimaan pariksi tunniksi, sitten vaikka lounas jne. yksin. eiköhän molemmat hallit ole kiinni tänään!
Mitähän sitä keksis heti aamusta?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 08:57"]
Jaa mitenhän ne lapset kärsii kun jäävät isän kanssa kotiin? :D Ukko saa ulkoiluttaa ne, tehdä ruoan yms. kuten etukäteen sovittiin. Krapula on itse aiheutettua. Todellakin lähden YKSIN!
[/quote]
Itsekäs kusipää. Mutta onhan mies nalkissa jo. Ihana rakastava puoliso? Not.
Miehenä en katselisi tuollaista paskapäätä hetkeäkään.
[/quote]
Sitä saa mitä tilaa. Taidanpa tulla,takaisin vasta illalla. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 08:57"]Jaa mitenhän ne lapset kärsii kun jäävät isän kanssa kotiin? :D
Ukko saa ulkoiluttaa ne, tehdä ruoan yms. kuten etukäteen sovittiin. Krapula on itse aiheutettua.
Todellakin lähden YKSIN!
[/quote]
Kuulepoa tampio. Se on kännissä vieläkin. Vai Ajattelitko että ne promillet lähti verestä samalla kun kotioven aukaisi? Typerä ämmä.
[/quote]
Se o voi voi, pakko olla järjissään ku pääsee lapsia hoitamaan.
ap
saahan sitä joskus käydä.... No ei saa, jos on sovittu lastenhoitovuoro. minä en ymmärrä lainkaan alemman sosiaaliluokan arvoja ja tapoja.
Tekisin lasun jos tietäisin kuka olet. Fiksu äiti jättää lapsensa humalaisen hoitoon ihan vaan siksi että ei ole edes pakko. Lapsiraukat.
Mä kyllä ymmärrän ap:tä. Naiset hoitaa lapsiaan korkeassa kuumeessa, tajunnan sumentavassa flunssassa, vatsataudissa, vaikka kuinka huonossa kunnossa. Mutta eihän mies voi hoitaa lapsia kun on krapula? Juokoon vettä, syököön buranaa, ottakoon lapset mukaan ja menköön kauppaan hakemaan limsaa, tilatkoon pizzaa kotiin. Kyllä aikuinen mies osaa krapulansa hoitaa ja lapsensa myös. Jos ap pääsee päästämään höyryjä yksinään perheessä tod. näk. vallitsee illalla rauha.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 05:28"]
Ajattelin lähteä heti kasilta uimaan pariksi tunniksi, sitten vaikka lounas jne. yksin. eiköhän molemmat hallit ole kiinni tänään!
[/quote]
Oulu.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 05:28"]
Piti käydä yhdellä.
[/quote]
Piti? Juominen on välttämätöntä. Siis veden. Ei kaljan.
Eli täällä suurimman osan mielestä on siis ihan ok vetasta kännitkin lasten läsnäollessa. Selvä. Jos mies on tappiin asti juonut promilleja veressä voi olla vielä todella paljon. Krapula tuskin vielä edes alkanut.
Itsekin olen krapulassa ollut lapseni kanssa. Lapseni mielestä varmaan vaan hauskaa harvinaista herkkua, tilattiin pitsaa, syötiin sipsejä ja kateltiin telkkaria. No harm done, eikä ole mikään jokakuukautinen tapahtuma.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:20"]Mä kyllä ymmärrän ap:tä. Naiset hoitaa lapsiaan korkeassa kuumeessa, tajunnan sumentavassa flunssassa, vatsataudissa, vaikka kuinka huonossa kunnossa. Mutta eihän mies voi hoitaa lapsia kun on krapula? Juokoon vettä, syököön buranaa, ottakoon lapset mukaan ja menköön kauppaan hakemaan limsaa, tilatkoon pizzaa kotiin. Kyllä aikuinen mies osaa krapulansa hoitaa ja lapsensa myös. Jos ap pääsee päästämään höyryjä yksinään perheessä tod. näk. vallitsee illalla rauha.
[/quote]
Jos on just tullut kotiin, on vielä kännissä. Ihmeen vastuuttomia vanhempia taas vilisee tässä ketjussa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 06:17"]Meillä on ihan sama meneekö lapset nukkumaan klo 22.30 vai 19.30, aina heräävät 05.15.
neljältä herääminen on uutta.
ap
[/quote]
Ai ihan klo 5:15 :DDD voi pliis! Kas kun ei 5:17!
[/quote]
Huomaa että sulla ei ainakaan ole lapsia..
Laitoin tästä nettivinkin. Sori ap, lapsia nyt vaan ei jätetä känniselle miehelle.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:20"]Mä kyllä ymmärrän ap:tä. Naiset hoitaa lapsiaan korkeassa kuumeessa, tajunnan sumentavassa flunssassa, vatsataudissa, vaikka kuinka huonossa kunnossa. Mutta eihän mies voi hoitaa lapsia kun on krapula? Juokoon vettä, syököön buranaa, ottakoon lapset mukaan ja menköön kauppaan hakemaan limsaa, tilatkoon pizzaa kotiin. Kyllä aikuinen mies osaa krapulansa hoitaa ja lapsensa myös. Jos ap pääsee päästämään höyryjä yksinään perheessä tod. näk. vallitsee illalla rauha. [/quote] Jos on just tullut kotiin, on vielä kännissä. Ihmeen vastuuttomia vanhempia taas vilisee tässä ketjussa.
[/quote]
Ja tekopyhiä myös. Vastuuttomin on tässä tapauksessa mies, ei ap.
Faktoja on vähän:
- kuinka rankkoja krapuloita miehellä yleensä on (se on yksilöllistä)
- kuinka kännissä mies oikeasti oli kotiin tullessaan
Ap tod. näk. jäi kotiin hoitamaan lapsia. Koko päivä muristaan ja äksyillään, mies on heikossa hapessa ja tuntee syyllisyyttä ja lusmuilee (jos nyt oletetaan, että hänellä on maatakaatava kankkunen). Ja siitäkö lapset iloitsee? Vs. isä hoitaa lapset voimiensa mukaan ne muutamat tunnit kun äiti käy virkistymässä ja rauha palaa maahan kun äiti palaa hyväntuulisena kotiin. Silloin kaikki voivat mennä vaikka päikkäreille.
28
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:20"]
Mä kyllä ymmärrän ap:tä. Naiset hoitaa lapsiaan korkeassa kuumeessa, tajunnan sumentavassa flunssassa, vatsataudissa, vaikka kuinka huonossa kunnossa. Mutta eihän mies voi hoitaa lapsia kun on krapula? Juokoon vettä, syököön buranaa, ottakoon lapset mukaan ja menköön kauppaan hakemaan limsaa, tilatkoon pizzaa kotiin. Kyllä aikuinen mies osaa krapulansa hoitaa ja lapsensa myös. Jos ap pääsee päästämään höyryjä yksinään perheessä tod. näk. vallitsee illalla rauha.
[/quote]
ÄITIMYYTTI! NAINEN ON AINA UHRI!
[/quote]
Mee jo stanan raivohullu siitä perseeseen uhreines. -.-
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 08:57"]
Jaa mitenhän ne lapset kärsii kun jäävät isän kanssa kotiin? :D Ukko saa ulkoiluttaa ne, tehdä ruoan yms. kuten etukäteen sovittiin. Krapula on itse aiheutettua. Todellakin lähden YKSIN!
[/quote]
Itsekäs kusipää. Mutta onhan mies nalkissa jo. Ihana rakastava puoliso? Not.
Miehenä en katselisi tuollaista paskapäätä hetkeäkään.