Sinä joka kannatat lakia homoavioliitoista
Onko motiivisi kannattaa asiaa se että kyse on ihmisoikeuksista vai se että Jeesus-hihhulit ja muut Persuämmät saavat nenilleen?
Kommentit (19)
Tietysti ihmisoikeudet. Kannatan persuillekin ihmisoikeuksia vaikka en pääosin heistä ihmisinä pidäkään.
Itse uskon Jumalaan ja Jeesukseen, ja vaikka ihan siksi uskon myös, että jokaisella ihmisellä on ihan samanlainen oikeus elää ja olla. Pääasia tietääkseni uskossa kuitenkin on se, että Jumalan olemassaoloon uskoo. Ja häntä rakastaa.
Ja ihmiset jotka täysin Raamattuun uskoo ja sen mukaan elää, miten se menikään? "Se ken on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven".
-4.
Ihmisoikeuksista. Ja en ymmärrä, miten se on keneltäkään pois, jos kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä menevät naimisiin, sukupuolesta viis? Ei rakkaus katso sukupuolta :)
N21, heterosuhteessa
Ei mikään noista, vaan se että islaminuskoiset uskoltavat tulla ulos kaapista.
Ihmisoikeudet tietysti. Kaikilla tulee olla samat oikeudet naida haluamansa ihminen.
Miksi mä haluaisin kieltää jonkun asian, mikä ei vaikuta muhun itseeni millään tavalla eikä vahingoita ketään?
Ne jotka hAluaa kieltää ton? Olis itsetutkiskelun paikka. Kiristääkö vanne päätä? Oletko onnellinen, mitä voisit tehdä oman hyvinvoinnin eteen.
Kyllä minullekin se on ensisijassa ihmisoikeuskysymys. Mutta sen sanon että suuri merkitys kantani muodustumiseen oli sillä kun yksi "persuämmä" minulle jatkuvasti Facebookissa tykitti joitain "Homous on sairasta ja luonnonvastaista" -linkkejään. Vähemmästäkin menee hermo siihen porukkaan.
Ihmisoikeudet ja oma lehmä ojassa.
ne, jotka ei lakia kannata on saanut vaan osakseen liikaa jeesuksen tulemisia.
Aikaisemmin enemmän tuo jälkimmäinen motiivi, koska uskovaiset ovat aina olleet minulle niin tolkuttoman ilkeitä. Sittemmin kun olen aiheeseen tutustunut niin myös tuo ensimmäinen motiivi on tullut tärkeäksi.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:04"]Tietysti ihmisoikeudet. Kannatan persuillekin ihmisoikeuksia vaikka en pääosin heistä ihmisinä pidäkään.
[/quote]
Sama. Uuden lain myötä hekin voivat mennä naimisiin samaa sukupuolta olevan kanssa niin halutessaan, joten tämähän on kaikkien voitto.
Ihmisoikeudet. Koska ylipäätään ihmettelen mikä ihmeen päättäjälautakunta saa valita mikä rakkaus on sallittua ja lainvoimaista kun aikuisista ihmisistä puhutaan.
Toiseksi näen erittäin naurettavana sen, että nykyaikana vielä joku kehtaa vedota ikiaikaiseen aikansa tyrannimiesten kirjoittamaan opukseen tästä asiasta.
Homoseksuaaleja on yhteiskunnassa aivan kaikissa asemissa politiikasta viihde-elämän tähtiin ja silti vielä joudutaan tästä vääntämään koska uskonto.
Kyllä, samalla uskovaiset ansaitsee saada nenilleen ja palautuksen nykyaikaan ja todellisuuteen.
Minulle on ihan sama mikä persuämmän (sinun ilmaisusi, ei minun) persettä hankaa. Jokaisella tulisi olla oikeus samanarvoiseen parisuhteeseen. Jos joku persuämmä (edelleen sinun ilmaisusi) osaa selittää minulle, miten minun heteroseksuaalinen avioliittoni on oikeutetumpi yhteiskunnan hyväksyntään kuin jonkun toisen ei-heteroseksuaalinen avioliitto, olen valmis kuulemaan argumenttinne.
Ihmisoikeudet. Ihan uskomatonta, että Suomen kaltaisessa valtiossa eduskunnassa vedetään jotain jeesus- ja raamattukortteja. Virolainen ystäväni ei ollut uskoa kun sanoin, koska vaikkei Virossa vielä olla yhtä pitkällä ei siellä kuulemma kukaan vetoa politiikassa uskontoon. Kyllä saa taas hävetä.
Ihmisoikeudet vaikka äänestinkin persuja.
Ihmisoikeudet on syy, mutta kirsikkana kakun päällä soinilaisten ja räsäsläisten vitutus.