Mies soittanut vuosikaudet kotona Sprifyn “loungemusiikkia” eli sitä samaa aavemaista “musiikkia” kun soittavat Finnarin airbusseissa ja luxuskylpylöissä! Tulen hulluksi kun sana ei auta ja olo kuin istuisi luksuhotellin kattoterassilla. Mitä teen?
Ihan oikeasti tuntuu, että menee järki.
Onko muilla samaa ongelmaa?
Mieheni ei koskaan soita minkään artistin musiikkia spotifysta, on vaan tuo hullu aavemainen tunnelma.
Kuulemma hänelle tulee ylellinen ja rentoutunut olo.
):
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Hyyiii, jossain opiskelusen työpajapäivänä joku vetäjä laittaa jotain ambientjumputusta taustalle, ei voi keskittyä...
Töissä onneksi jäi eläkkeelle kollega joka vaati radion iskelmälle. Nyt soi sitten Nova. Pieni parannus mutta hyvin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Laita tämä soimaan kovemmalla:
Tää oli oikeesti kivan kuulosta. :D
Grindcore tuo hymyn kaikkien huulille, laita vaikka rotten soundin exit soimaan. Tai ehkä miehellesi uppoaa paremmin doom, Swallow the sun on hyvinkin myyttistä ja ambientia mutta väliin tulee myös kovempia rykäisyjä, mahdottoman hyvä kompromissi!
Tarkoitatkohan samaa mikä tekee minut hulluksi. Aina kun olen kuuntelemassa netistä jotain ihan normaalia musiikkia, välissä alkaa yhtäkkiä tulla sitä, en kestä. Jotenkin se on eri asia kuin musiikkimakukysymys. Musiikkimakuni on hyvin laaja mutta tuo suorastaan vaikuttaa elintoimintoihin haitallisesti, tuntuu pahalta. Muistaakseni jossain käytetty siitä nimitystä music for healing and relaxation. Puhutaanko samasta?
Asiaa!
Jokaisen kunnollisen miehen sisällä asuu pieni Brian Eno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tai mikä on Sprify?
Turkkilaiselta basaarilta ostettu "aito" musatoisto appi
Mustamäen tori on jo historiaa, mutta turkkilainen basaari ei petä milloinkaan. ;)
Mun mielestä toi kuulostaa ihanan rentouttavalta. Voisi iteki pajautella tota kuunnellen :)
Mun mies huudattaa rokkia, jotain Alice in chains päivästä toiseen ja mulla on ahdistuneisuushäiriö, mun keho ei pääse pois stressitilasta siinä ryskeessä ja depressiivisessä paukutuksessa. Miestä ei kiinnosta et hänen musiikki ahdistaa mua.
Jos mun tytär ei halua kuunnella autossa rokkia niin mies laittaa sen tahalleen kovemmalle. Mun mielestä toisille stressaavam musiikin soittaminen tuntuu pidemmän päälle siltä, että joku tahalleen kiusaa ja melkein kiduttaa.
Haluaisin pilviveikon kainaloon chillailee :)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi kuulostaa ihanan rentouttavalta. Voisi iteki pajautella tota kuunnellen :)
Mun mies huudattaa rokkia, jotain Alice in chains päivästä toiseen ja mulla on ahdistuneisuushäiriö, mun keho ei pääse pois stressitilasta siinä ryskeessä ja depressiivisessä paukutuksessa. Miestä ei kiinnosta et hänen musiikki ahdistaa mua.
Jos mun tytär ei halua kuunnella autossa rokkia niin mies laittaa sen tahalleen kovemmalle. Mun mielestä toisille stressaavam musiikin soittaminen tuntuu pidemmän päälle siltä, että joku tahalleen kiusaa ja melkein kiduttaa.
Haluaisin pilviveikon kainaloon chillailee :)
Valintoja valintoja. Miksi ihmeessä olet noin idiootin ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Samaa meillä. Minä ole se mies kuka soittaa tuota lounge illasta toiseen. Poltan vähän pilvee samalla ja olen tosi tyytyväinen.
Muija omissa oloissa ja välillä sitten pannaan. Hän ei ole vielä valittanut asiasta. Ehkä sinä et osa ottaa rennosti.
Noh, nyt sitten saattaa olla että on valittanut. Sinä et vaan tiedä sitä vielä...
Miksei mies käytä kuulokkeita, niin saa kuunnella mitä haluaa häiritsemättä? Oletko edes kysynyt sitä? Jos mies ei suostu, niin ei kai siinä auta kuin erota, en minäkään suostuisi loppuelämääni elämään häiritsevässä melussa.
En osannut edes kuvitella että joku joutuu kotona kuuntelemaan tuota hissimusiikkia. Järkyttävää!
Sen olen tiennyt aina että joissakin kodeissa on ylipäätään taustamusiikkia tai televisio aina päällä. Ei sovi meikäläiselle. Se on joko tai. Musiikkia joko kuunnellaan tai katsotaan televisiota tai tehdään jotakin muuta.
Meidän täällä palstalla pitäisi sinulle kertoa, miten saat miehesi kunnioittamaan sinua niin, että ei soita pelkästään omaa lempimusiikkia asunnossa, jossa yhdessä asutte?????
Joskus, mutta mies tulee huonolle tuulelle mun valitsemasta musiikista.
AP