Mies soittanut vuosikaudet kotona Sprifyn “loungemusiikkia” eli sitä samaa aavemaista “musiikkia” kun soittavat Finnarin airbusseissa ja luxuskylpylöissä! Tulen hulluksi kun sana ei auta ja olo kuin istuisi luksuhotellin kattoterassilla. Mitä teen?
Ihan oikeasti tuntuu, että menee järki.
Onko muilla samaa ongelmaa?
Mieheni ei koskaan soita minkään artistin musiikkia spotifysta, on vaan tuo hullu aavemainen tunnelma.
Kuulemma hänelle tulee ylellinen ja rentoutunut olo.
):
Kommentit (35)
Waau. Tykkään. T: Toinen mies. Tylee kieltämättä ylellinen olo. Joskus kuuntelen myös hissimusiikkia
Voi kääk. Nauroin ensin aloitukselle mutta tuohan on hirveää!!
Vierailija kirjoitti:
Waau. Tykkään. T: Toinen mies. Tylee kieltämättä ylellinen olo. Joskus kuuntelen myös hissimusiikkia
Tämä ei ole sen tyylistä mitä mieheni soittaa. Se on enemmæn aavemaista.
Samaa meillä. Minä ole se mies kuka soittaa tuota lounge illasta toiseen. Poltan vähän pilvee samalla ja olen tosi tyytyväinen.
Muija omissa oloissa ja välillä sitten pannaan. Hän ei ole vielä valittanut asiasta. Ehkä sinä et osa ottaa rennosti.
Anteeksi, mutta tämä nauratti 😆 Mun miehellä on varmaan sama olo, kun kuuntelen jazzia
Vierailija kirjoitti:
Kuka tai mikä on Sprify?
Turkkilaiselta basaarilta ostettu "aito" musatoisto appi
Mun mies säveltää musiikkia televisioon ym. Myös tuollaista musiikkia. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tai mikä on Sprify?
Tarkoitin Spotify.
Kirjoitusvirhe.
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa välillä Maretimoa:
Just tuon tyylistä. Tulen hulluksi.
Ihan kuon joku olis soittanut samaa kappaletta viisi vuotta kotona.
Etkö saa koskaan valita musiikkia?
Hyyiii, jossain opiskelusen työpajapäivänä joku vetäjä laittaa jotain ambientjumputusta taustalle, ei voi keskittyä...
Vierailija kirjoitti:
Teillä taitaa olla eri musamaku
Todellakin. Kuuntelen itse harvoin musiikkia. Sit kun kuuntelen, joudun kuuntelemaan luureilla koska mies…
Kokeile laittaa Megadethin Tornado of souls. Mies saattaa tykätä.
Vai niin.