Mitä teette, jos miehenne ei tottele teitä?
Esim. menee kaverin luokse vaikka kiellätte? Meillä mies saa rangaistuksena mattopiiskaa, pyllistää kiltisti käskettäessä.
Kommentit (34)
Mies on nykyään niin kiltti ettei enääole ongelmia. Pahimpana uhmakautena jouduin kieltämään työpaikan pikkujoulutkin.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:36"]
Mitä sanoa miehelle, jolla on molemmat silmät mustana?
- Ei mitään, sille on sanottu jo kaksi kertaa!
(sori, törkee, mut aika hauska.)
[/quote]
Miesten kohtaama väkivalta on mielestäsi huvittavaa?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:35"]
Soitan sen kaikille tutuille ja kerron että sillä on katkarapu
[/quote]
Löysäpilluisen puhetta.
[/quote]
ei ole olemassa liian löysiä pilluja. On vain olemassa liian pieniä kulleja täyttämään sitä!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:33"]
Pihtaan pillua.
[/quote]
Juu, tää toimii aina ja joka tilanteeseen , kuten JSSAP
[/quote]
Hahhah, te pillulla kiristäjät ette tajua kuinka paljon parempi se viereisen talon a rapussa asuva tiia huora on. Ei auta:D
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:33"]
Pihtaan pillua.
[/quote]
Juu, tää toimii aina ja joka tilanteeseen , kuten JSSAP
[/quote]Seksissä on siis kyse miesten nautinnosta, kun nainen ei sitä halua muuten kuin palkinnoksi antaa. Pikkupaljastukset kasaantuvat.
-Mies 29v + 1v-
Joku on päästänyt vahingossa miehensä irti ja huutelemaan tänne av:lle! Tulkaa nyt joku hakemaan pois ja rankaiskaa!
Meillä mies on niin hyvin koulutettu, että hakee itse vitsan pihapuusta kun on rangaistuksen aika.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:35"] Soitan sen kaikille tutuille ja kerron että sillä on katkarapu [/quote] Löysäpilluisen puhetta. [/quote] ei ole olemassa liian löysiä pilluja. On vain olemassa liian pieniä kulleja täyttämään sitä!
[/quote]
Aivan, hommaat hevosen ja hyvän telineen niin saat siihen sopivaa... miehet on tehty normaaleille naisille ei hehtaaripilluille.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:29"]
Esim. menee kaverin luokse vaikka kiellätte? Meillä mies saa rangaistuksena mattopiiskaa, pyllistää kiltisti käskettäessä.
[/quote]
Pistän sen tietenkin ulkoruokintaan kunnes oppii tottelemaan.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:35"] Soitan sen kaikille tutuille ja kerron että sillä on katkarapu [/quote] Löysäpilluisen puhetta. [/quote] ei ole olemassa liian löysiä pilluja. On vain olemassa liian pieniä kulleja täyttämään sitä!
[/quote]
Aivan, hommaat hevosen ja hyvän telineen niin saat siihen sopivaa... miehet on tehty normaaleille naisille ei hehtaaripilluille.
[/quote]
kyllä niitä isokullisia ihmisiä löytyy, vaikka sinä et sellainen olekaan!
En mä mitään rangaistuksia siitä anna jos se menee kaverilleen vaikka pyytäisin olla menemättä. Mut jos on jotain isompaa nii näytän sille miten paha olo mulla on ja sit loppujenlopuks se halaa mua ja pyytää anteeks.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:29"]
[/quote]
Pistän sen tietenkin ulkoruokintaan kunnes oppii tottelemaan.
[/quote]
Minä palautan kasvattajalle, jos ei saa opetettua kuuliaiseksi, niin pitäköön pentunsa.
Lähden pois.