Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö uskonnot hävittää maan päältä?

Vierailija
12.06.2015 |

Niin, pitäisikö uskonnot, varsinkin kristinusko ja islam hävittää maan päältä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:21"]Miksi me emme hyväksyisi islamia vaikka siinä hieman haiskahtaa ihmisarvoa ja naista alentavaa toimintaa. On vain ylevää, sivistynyttä sekä avarakatseista hyväksyä noin puritaanin uskonto sekä pitää kaikkia siihen liittyviä toimintoja hyväksyttävinä. Joku impivaaralainen juntti voi peräkammarissaan käteen vetäessään sanoa jotain kriittistä siitä, mutta siitä ei tarvitse välittää. Islam ok ja hienoa että ihmiset tunnustavat vakaumustaan.
[/quote]ime munaskuukkelia. Kuolema uskonnoille.

Vierailija
22/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatanan spermanaamat suomalaiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi suomi on tapakristittymaa.

Vierailija
24/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kristitty, Jeesus Kristus asuu sydämessäni.

Ihmisillä on luonnostaan tarve olla yhteydessä luojaansa, Jumalaan. Ateisteja on lopulta pieni murto-osa ihmisistä.

Kyllähän uskontoja onkin yritetty hävittää maan päältä ja kristinuskoa myös. Pahojakin vainoja on ollut. Ei ole mikään "uusi idea" tuo aloitusviestissä ollut.

Toivon vaan, että tekin löytäisitte Jeesuksen, usko on niin suuri ja kokonaisvaltainen ja erittäin tärkeä osa ihmisyyttä, ettei edes sanat riitä.

Vierailija
25/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:24"]Itse olen kristitty, Jeesus Kristus asuu sydämessäni.

Ihmisillä on luonnostaan tarve olla yhteydessä luojaansa, Jumalaan. Ateisteja on lopulta pieni murto-osa ihmisistä.

Kyllähän uskontoja onkin yritetty hävittää maan päältä ja kristinuskoa myös. Pahojakin vainoja on ollut. Ei ole mikään "uusi idea" tuo aloitusviestissä ollut.

Toivon vaan, että tekin löytäisitte Jeesuksen, usko on niin suuri ja kokonaisvaltainen ja erittäin tärkeä osa ihmisyyttä, ettei edes sanat riitä.
[/quote]mene hoitoon.

Vierailija
26/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:24"]Itse olen kristitty, Jeesus Kristus asuu sydämessäni. Ihmisillä on luonnostaan tarve olla yhteydessä luojaansa, Jumalaan. Ateisteja on lopulta pieni murto-osa ihmisistä. Kyllähän uskontoja onkin yritetty hävittää maan päältä ja kristinuskoa myös. Pahojakin vainoja on ollut. Ei ole mikään "uusi idea" tuo aloitusviestissä ollut. Toivon vaan, että tekin löytäisitte Jeesuksen, usko on niin suuri ja kokonaisvaltainen ja erittäin tärkeä osa ihmisyyttä, ettei edes sanat riitä. [/quote]mene hoitoon.

[/quote]

Sillä sana rististä on hullutus niillejotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

(1. Kor. 1:18)

Vierailija
27/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:24"]Itse olen kristitty, Jeesus Kristus asuu sydämessäni. Ihmisillä on luonnostaan tarve olla yhteydessä luojaansa, Jumalaan. Ateisteja on lopulta pieni murto-osa ihmisistä. Kyllähän uskontoja onkin yritetty hävittää maan päältä ja kristinuskoa myös. Pahojakin vainoja on ollut. Ei ole mikään "uusi idea" tuo aloitusviestissä ollut. Toivon vaan, että tekin löytäisitte Jeesuksen, usko on niin suuri ja kokonaisvaltainen ja erittäin tärkeä osa ihmisyyttä, ettei edes sanat riitä. [/quote]mene hoitoon.

[/quote]

Sillä sana rististä on hullutus niillejotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

(1. Kor. 1:18)
[/quote]niin, menehän nyt sinne hoitoon.

Vierailija
28/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se onnistu kuitenkaan, hullut tahtoo uskoa! Vois keksiä uuden uskonnon... Tai pitäisköhän huvikseen ruveta luterilaiseksi papiksi tms. ja vedättää toisia... :D

Vierailija
29/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:39"]Ei se onnistu kuitenkaan, hullut tahtoo uskoa! Vois keksiä uuden uskonnon... Tai pitäisköhän huvikseen ruveta luterilaiseksi papiksi tms. ja vedättää toisia... :D
[/quote]tai ryhtyä imaamiksi ja kiksautella nuoria tyttöjä. Joka on kyllä parempi vaihtoehto kuin katolisenkirkon kuoripoikien nussijat.

Vierailija
30/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:20"]Kirkot ja moskeijat pitäisi räjäyttää.
[/quote]miksi alapeukkuja?

Vierailija
31/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan täysjärkinen sivistynyt ihminen kritisoi islamia vaikka joskus vähän pahaa sattuu selkkauksissa vääräuskoisten kanssa. Pitää vain ymmärtää sitä pyhää vihaa eikä suinkaan lietsoa sitä tai ihmetellä mitä outoja tapoja ihmisillä on. Ne ovat vain outoja sekä eriskummallisia meidän junttimaisesta impivaaralaisesta asenteestamme johtuen. Islam kuitenkin aivan oikea uskonto eikä mitään höpöttävää tapakristillisyyttä, vaan siinä Jumalan miekka toimii jos asiat eivät mene toivotulla tavalla. Ihminen ehkä vähän sitä auttaa, mutta kuitenkin Jumalaa puhuu.

Kaiken lisäksi Islam leviää nopeasti ja pienistä epämääräisistä vivahteista huolimatta hyvin moraalinen uskonto. Se mikä täytyy pitää, se pidetään sekä se mitä täytyy tehdä vaikka menisi oma tai toisten henki. Jumala aivan oikeasti läsnä eikä vain jotain pehmeitä höpinöitä että sellaista sekä tälläistä. Siksi luulisi niiden peräkammarirunkkaajien sen ymmärtävän mistä kyse.

Vierailija
32/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:24"]

Itse olen kristitty, Jeesus Kristus asuu sydämessäni.

[/quote]

On toki sen oman oikean uskonnon tieltä. Siten se kristinuskokin on rantautunut Suomeen :) Kristinuskohan on varsin nuori uskonto ja sekin kyllä syrjäytetään ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
33/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskikset tuli riekkumaan tänne.

Vierailija
34/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!!;!!!;;;;:'bgbhvbvxghjvzzvvdylvxupm cnbv

Vierailija
35/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:03"]Ei todellakaan. Antaa ihmisten uskoa tai olla uskomatta, miten itse haluavat. Länsimaissahan useimmat ei enää usko, ainakaan niin kuin kirkko opettaa. Mutta ei niistäkään jotka uskoo, mitään haittaa ole. Ei nämä meidän helluntailaiset tai uskovat luterilaiset tai lestadiolaiset täällä pommeja räjäyttele tai mitään.
[/quote]
kyllä kuule suomessakin vääryyttä tapahtuu uskontojen takia.
mielestäni uskontojen pitäisi olla enemmän yksityisasia, kirkko pitäisi erottaa valtiosta ja mahdolliset uskontoryhmiin liittymiset (kaste yms) pitäisi tehdä vasta aikuisiällä oman tahtonsa mukaan. Ketään ei saisi kasvattaa uskomaan vain yhtä tiettyä asiaa, vaan lapsille pitäisi näyttää kaikki tiet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi