Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti maksa-arvot voi mennä huonoksi alkoholin takia?

Vierailija
12.06.2015 |

Ei nyt vielä mistään viikon dokaamisputkesta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalilla terveellä ihmisellä.

Vierailija
2/6 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu toleranssistasi. Ammattimiehillä kestää kauemmin, mutta jos on tottumaton niin voi mennä nopeastikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli arvot 110 (normaali 70) 3,5 kuukautta sitten. Takana oli reilu kuukausi aikaisemmin loppunnut loppunut parin kuukauden putkin, toki sitäkin ennen olin juonut reilusti jo kesästä lähtien.

Lääkärin mukaan arvot olivat koholla, mutta ei kai vielä mitenkään hälyyttävän korkealla. Jollain arvoksi on mitattu kuulemma yli tuhat.

Vierailija
4/6 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi yksilöllistä. Itse olen ollut suurkuluttaja noin 10 vuotta, eikä maksa-arvoissa ole ollut koskaan mitään vikaa. Jollain toisilla jo pelkkä ylipaino nostaa niitä, ei tarvi edes alkoholia. 

Mutta se kannattaa muistaa että jos onkin rajulla juomisella saanut maksa-arvot pilviin niin jo parin viikon täysraittius normalisoi ne.

Vierailija
5/6 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä. Haimatulehduskin saattaa ryyppyputkesta puhjeta. Oli sitten alkon nauttimiset loppuiäksi siinä.

Vierailija
6/6 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 15:57"]

Yksilöllistä. Haimatulehduskin saattaa ryyppyputkesta puhjeta. Oli sitten alkon nauttimiset loppuiäksi siinä.

[/quote]

Tai sitten ei. Mun alkoholisoituneella sedällä on ollut haimatulehduskin monta kertaa mutta sama on meno vieläkin, nyt eläkkeellä känniä joka päivä. Normaali vielä edes jotenkin terveydestään välittävä ja edes vähän käyttöään kontrolloimaan pystyvä toki haimatulehduksen jälkeen lopettaa juomisen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi