Mistä maksimekko kesäksi?
Kaupoissa ei oikein mitään. Ehdottakaa hyvää nettikauppaa. Haluaisin perus kesäisen hyvälaatuisen mielellään luonnonmateriaalista olevan mekon. Ja vielä sellainenkin että olisi aikuiselle normikroppaiselle sopiva eikä mikään nirunaru-kaikki muhkurat esittelevä. Ja iloisen värinenkin saisi olla, siis jokin luonnollisen iloinen,, vaikka isoja graafisia kukkia tai peuroja. Hm. Taitaa olla mission impossible...
Kommentit (13)
Bubbleroomissa on paljon kivoja maksimekkoja, isojakin kokoja. Ja nopea toimitus!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 16:38"]Peuroja?
[/quote] No vaikka peuroja kuin näitä neljää vaihtoehtoa mitkä näyttävät olevan "in", eli liukuvärjäys, sekasotkuväritys, pientä sekavaa kukkakuviota tai aina niin kesäisen merellistä raitaa. Siis ihan kivoiltahan ne monen päällä näyttävät mutta eivät vain tunnu omilta. Kevyt maksimekko hyvällä maulla toteutetulla printtikuviolla olisi ehkä minulle mieluisin, vaikka sitten peuroilla. Mutta aikani nettiä selattuani niin kyllä nuo suomen valikoimat on itse asiassa aika pitkälti saman tyyliset kuin muuallakin. Voi että kun en pidä muodista.
Itse myös etsinyt mutta en ole löytänyt. Löytyy vain jotain makkarankuoria spagettiolkaimilla. Jos joku onkin jotain muuta kuin trikoota niin sitten se ei sovi kuin "kakkosneloselle". Miten vielä v 2015 ei osata tehdä mekkoa johon mahtuisi rinnat mutta joka ei vatsankohdalta olisi kuin säkki?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:20"]http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-Dresses/Day-Dresses/WH752/Womens-Jersey-Maxi-Dress.html?NavGroupID=4
[/quote] Täähän oli aika kiva perusmekko. Kiitos vinkistä :)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:20"]
[/quote]
täähän on kiva :) ehkä vähän kallis...
Up