Koronarokotteen 2. annoksen pakko nukkua 10-12h yö?
Kenelläkään alkanut nukuttamaan kauheasti rokotusten jälkeen? Nykyään pakko saada 10-12 tuntia unta, muuten on pakko nukkua päikkärit. Näin opiskelijana tämä mahdollista, mutta muuten ei.
Elämäntavat kunnossa, en juo juurikaan alkoholia, ruokavalio normaali, ei raudanpuutosta (mitattu ferritiini), otan d vitamiinia päivittäin, liikun muutaman kerran vkossa, normaalipainoinen
Muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Kommentit (7)
Ekan jälkeen olin tosi väsynyt vuorokauden, toisen jälkeen puoli vuorokautta, kolmannen jälkeen ei ollut oikein mitään, pistoskohta vähän arka.
Joo sillä mulla rokotuksista mennyt jo 1,5kk että ei sellaista jälkiväsymystä voi olla. Mutta kiitti vastauksista!
Ei mitään vaikutusta vireystilaan yhdelläkään kolmesta rokotuskerrasta. Ekalla kerralla ei mitään oireita, tokalla oli pistokohta ja saman kainalon imusolmukkeet pari päivää kipeinä, kolmannella sama juttu kuin toisella. Ekat kaksi Pfizeria, kolmas modernaa. Mitään muita haittavaikutuksia ei ollut. Ne kuuluisat kuukautisetkin ovat tulleet joka kerran jälkeen normaaleina ja ajallaan.
Helpotus rokotuksen saamisesta voi joillakin olla niin kova että se ilmenee näin. t. Mika Rämet
Mä olen ollut jo pitkään tolkuttoman väsynyt. Rokotuksia kolme enkä tiedä, onko sillä vaikutusta, mutta ihan kamalaa tehdä etätöitä kun meinaa nukahtaa paikoilleen. Huippua on, että olen tehnyt elämäntaparemontin ja laihtunutkin kilokaupalla, minkä jälkeen muut aina kehuvat virkeyttään, mutta itse voisin nukkua puolet vuorokaudesta. Liikun kyllä, syön monipuolisesti joskin pienellä kalorivajeella ja otan vitamiineja purkistakin, mutta mikään ei auta. Enkä ole kuin lievästi ylipainoinen eli senkään ei luulisi vaikuttavan kun suunta painossa alaspäin.
Kannattaa varmasti hakeutua lääkäriin. Itse yritän päästää lääkäriin, ja ensin ohjattiin terveydenhoitajalle, mutta toivottavasti pääsen sieltä lääkäriin.
Kuulemma heillä, keillä on ollut hypersomniaa on rokotus voinut aiheuttaa "relapsin". Eli ei kai ihan tavatonta että sen on siitä saanut. Ilmenee varmasti myöhemmin, itse en usko ottavani kolmatta rokotetta ja joutunen sitten elämään näitten kaikkien vaivojen kanssa.
Tietty mahdollista, että kyseessä joku muu sairaus, mutta muita oireita minulla ei ole.
Ekana yönä väsytti, muutoin ei normaalisti poikkeavaa.