Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä ihmeen takia fritsuja aikuisilla?

Vierailija
12.06.2015 |

Siis on niin rumaa, enkä oikeesti ymmärrä miksi niitä haluaa / haluaa tehdä? Joku 30vee ja kaulassa merkki --- -eeeh... Nolo juttu ensinnäkin ulkonäölllisesti mutta myös antaa hieman "en osaa sekstailla tyylillä"-kuvaa. Ymmärrättekö te mitä tarkoitan? joku 25+ pitäisi ehkä kyllä osata tuon homman ilman että jää merkkejä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että mies/nainen joka haluaa näyttää muille että on ollut kiihkeä yö tekee näitä. Tosin mun silmissäni ei näytä lainkaan siltä että ois hyvä yö takana vaan enemmän merkki siitä että itse epävarma seksuaalisuutensa kanssa tai / ja ei osaa yksinkertaisesti antaa täysillä mennä ilman näitä merkkejä.

Vierailija
2/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee aina silloin tällöin ihottuman vuoksi sellaisia punaisia laukkuja kaulaan, älkää please luulko niitä fritsuiksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään että mua purraan kaulaan/niskaan samalla kun mua pannaan perseeseen. Silloin saan kunnolla. :)

Vierailija
4/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpot miehet ajattelee, että se on merkki siitä, että nainen on varattu. Minusta tosi noloa kellä vaan iästä riippumatta...

Vierailija
5/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella noloa. Mies tosin sai vähän kuittailuja kynsien jäljistä selässä :D En niitä kyllä tarkoituksella tehnyt :S

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi