Mitä Johanna Kurkelan kasvoille on tapahtunut?
Ennen niin kaunis nuori nainen ja nykyään melko kummallisen näköinen.
Tavallisen näköinen laulajatyttö, luonnollinen ei edes meikkiä turhaan kulutettu.
Hyh miten kolkon näköinen. Poskipäät ja huulet pullistuneet, meikkiä kasapäin ja hiukset värjätty aivan luonnottomiksi.
Voi Johanna miksi!? Olit ennen niin kaunis nuori nainen ja nyt olet muokannut itsestäsi luonnottomannäköisen barbi-nuken.
Vielä 2012 ei ollut pahannäköinen, mutta nyt alkaa olla jo ikävä naturellimpaa Johannaa. Vaikuttaa siltä, että mitä pidempään Johanna on Nightwish-Holopaisen kanssa yhdessä sitä "muovisemmaksi" hän muuttuu. Yäk!
Kommentit (57)
Liian laiha, joten kasvot piirteet korostuu liikaa?
Käsittääkseni Johanna on vielä nuori n. 3-kymppinen eli ei voi olla ikääntymisen merkkejä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:10"]
Käsittääkseni Johanna on vielä nuori n. 3-kymppinen eli ei voi olla ikääntymisen merkkejä.
[/quote]
Ei voi olla ikääntymisen merkkejä?? Kyllä sitä ihminen muuttuu kymmenessä vuodessa, vaikkei vielä täysrupsahtanut mummo 30-vuotiaana olisikaan. Minä olen 25-v ja viidessä vuodessa on tullut tiettyjä muutoksia, jotka huomaa kun katsoo viiden vuoden takaisia kuvia.
edelleen kauniimpi kuin 95% suomalaisista kadulla vastaan tulevista naisista.
Laitapa vertailun vuoks vielä oma naamavärkki!
Itse katsoin ihan samaa lastensairaalankonserttia katsoessani. Johanna on ollut kaunis, nyt oli muuttunut todella paljon :(
Mitä lie tapahtunut
Voi hyvänen aika noita linkkejä :D
http://www.valomerkki.fi/kirkko-ja-kaupunki/kirkko-ja-kaupunki-arkisto/5780/79b2da63287ca5c543e76b9bb074396d8e3522fd/@@images/d71be9b0-b4ad-4ccb-af0e-fb835e804e54.jpeg
http://40.media.tumblr.com/a4d9c574bd5cc49ab0aba13d3741522a/tumblr_noqs6dBcG21qcud6fo1_500.jpg
Kaunis Johanna on mun mielestäni aina ollut ja on edelleen :) Ehkä muuttunut vähän näyttävämpään suuntaan. Ihana persoona ja laulaja. Nyt ehkä vain rohkeampi tyylissään.
Vanhentunut se on. Tapahtuu meille kaikille tietääkseni. Ulkonäkö muuttuu läpi elämän.
Oisko vanhentunut kenties??? Mitään muuta eroa en näe kuvissa. Niin no, hiusten väri hiukan muuttunut, mutta sitä nyt voi vaihtaa vaikka viikottain.
Ihanat nuo linkit.
Mielestäni ei ole muuttunut paljonkaan. Aikuistunut vain.
Jos se on alkanut dokaamaan tai sitten holopaisen kanssa vetää vahvempia aineita?
Miksi aina naisten ulkonäköä pitää arvostella?
Eihän tuossa jälkimmäisessä kuvassa edes ole meikkiä nimeksikään? Hän on vain vanhentunut ja värjännyt hiuksensa, eipä muuta. Huomasithan että kuvakulma on myös eri..?
Osa on iän tuomaa. Mutta kasvojen pyöreys ja lempeys on kyllä vähentynyt, nyt on kaupunkilaisempi olemus.
Selvästi on käyty T.Jylhän vastaanotolla.
Eiköhän meistä jokaisesta tule vähän erinäköiset kuvat jos välissä on 10 vuotta. Kaunis nuori nainen on edelleen.
... koskaan et muuttua saa ...