Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET! Suihkualtaan asentaminen

Vierailija
11.06.2015 |

Onko vaikeaa? Miten se liitetään lattiakaivoon?

http://www.tori.fi/varsinais-suomi/Suihkuallas_19476485.htm?ca=16&w=1

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:01"]

Siinähän mietit, kun olet niin vahva itsenäinen ja rohkea nainen.

Ehkä kanssasiskosi, varsinkin femakot voisivat auttaa asiassa?

Mies38

[/quote]Mutta kun en ole! Olen heikko ja tarvitsen miehen apua näissä jutuissa. Ne eivät minulta luonnistu niin helposti. Minä osaan sen sijaan helposti pyöräyttää täytekakun, piirakoita ja pullia. Enkä ole provo vaan olen oikeasti tämmöinen. Pelkään että rikon jonkun laitteen jos en osaa. Onko se sitten parempi että rikon sen?

[/quote]

Luulisi palstafemakoiden osaavan auttaa, kun miehiä ei mihinkään tarvita. Ja palstallehan kukaan ei kaipaa lassukka-kusipäämiehiä.

[/quote]Ei ne osaa tai halua auttaa, ne vaan kiusaa mua koska olen erilainen :) En koskaan lähde kauppaankaan, ilman että laitan hiuksiani ja edes vähän meikkiä.

Vierailija
22/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:14"]

Ei kultaisiin suihkuihin tarvitse mitään allasta. Suu auki ja kurlaamaan.

[/quote]:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:57"]

Penikselläkö se suihkuallas asennetaan, vai miksi kysyt tätä erityisesti kaikilta miehiltä.

[/quote]

Ap on se palstahullu, joka hokee yhteiskunnan tuhoutuvan, jos ei olisi miehiä, jotka tekevät miesten työt lvi-asennuksineen ja jokainen tiili, jonka näet on miehen muuraama ja bla bla.

[/quote]

Jokainen metri asvalttia on miesten rakentamaa. Jokainen metri vesi-, sähkö-, ja viemäriverkosta on miesten rakentamaa. On se hyvä, että naiset ovat keittiössä tekemässä ahkerille miehilleen ruokaa.

[/quote]

Tosifemakko asuu alasti puun alla tammenterhoja pureskellen, ja jupisee samalla, kuinka miehiä ei tarvita mihinkään.

Vierailija
24/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:14"]

Miten tämä sama provo toimii täällä joka kerta :D

On varmaan jo kolmas "MIEHET! [tarvitsen teknistä apua]" -provo kolmen viikon sisään.

[/quote]En ole provo. -ap

Vierailija
25/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään neuvoa ei siis anneta. Itkettää...

-ap

Vierailija
26/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin söpö! Lupaan tulla sulle asennusmieheksi kahvipalkalla. En ole pelottava enkä limainen :D

Vierailija
27/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:21"]

Niin söpö! Lupaan tulla sulle asennusmieheksi kahvipalkalla. En ole pelottava enkä limainen :D

[/quote]<3

Vierailija
28/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:21"]

[/quote]<3

[/quote]Vain, jos esiliina on paikalla, kuitenkin...

Vierailija
29/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:01"]

Siinähän mietit, kun olet niin vahva itsenäinen ja rohkea nainen.

Ehkä kanssasiskosi, varsinkin femakot voisivat auttaa asiassa?

Mies38

[/quote]Mutta kun en ole! Olen heikko ja tarvitsen miehen apua näissä jutuissa. Ne eivät minulta luonnistu niin helposti. Minä osaan sen sijaan helposti pyöräyttää täytekakun, piirakoita ja pullia. Enkä ole provo vaan olen oikeasti tämmöinen. Pelkään että rikon jonkun laitteen jos en osaa. Onko se sitten parempi että rikon sen?
[/quote]
Minäkin osaan pyöräyttää ihan tarpeeksi paljon täytekakkuja ja pullia. Kuten monet muutkin miehet. Ja lisäksi asentaa suihkualtaita. Jos tarvitset apua niin se maksaa rahaa.

Vierailija
30/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:01"] Siinähän mietit, kun olet niin vahva itsenäinen ja rohkea nainen. Ehkä kanssasiskosi, varsinkin femakot voisivat auttaa asiassa? Mies38 [/quote]Mutta kun en ole! Olen heikko ja tarvitsen miehen apua näissä jutuissa. Ne eivät minulta luonnistu niin helposti. Minä osaan sen sijaan helposti pyöräyttää täytekakun, piirakoita ja pullia. Enkä ole provo vaan olen oikeasti tämmöinen. Pelkään että rikon jonkun laitteen jos en osaa. Onko se sitten parempi että rikon sen? [/quote] Minäkin osaan pyöräyttää ihan tarpeeksi paljon täytekakkuja ja pullia. Kuten monet muutkin miehet. Ja lisäksi asentaa suihkualtaita. Jos tarvitset apua niin se maksaa rahaa.

[/quote]höpö höpö. Osaat siinä tapauksessa että olet kokki tms.

-ap

Vierailija
31/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:20"]

-ap

[/quote]

Älä itke, ap-kulta. Valitsit vain avauksellesi väärän kellonajan. Puolen yön aikoihin täällä on vain hulluja. Kannattaa kysyä vaikkapa huomenna aamulla, niin vastaukset ovat asiallisempia. Toivottavasti joku kiltti mies ilmaantuu.

PS. En usko, että suihkualtaan asentaminen on kovinkaan vaikeaa, mutta jos ei ole kokemusta eikä ole tekninen ihminen, niin kannattaa jättää jollekin muulle. Mistä päin olet?

Vierailija
32/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:20"]

-ap

[/quote]

Älä itke, ap-kulta. Valitsit vain avauksellesi väärän kellonajan. Puolen yön aikoihin täällä on vain hulluja. Kannattaa kysyä vaikkapa huomenna aamulla, niin vastaukset ovat asiallisempia. Toivottavasti joku kiltti mies ilmaantuu.

PS. En usko, että suihkualtaan asentaminen on kovinkaan vaikeaa, mutta jos ei ole kokemusta eikä ole tekninen ihminen, niin kannattaa jättää jollekin muulle. Mistä päin olet?

[/quote]Kiitos <3

Vierailija
33/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:01"] Siinähän mietit, kun olet niin vahva itsenäinen ja rohkea nainen. Ehkä kanssasiskosi, varsinkin femakot voisivat auttaa asiassa? Mies38 [/quote]Mutta kun en ole! Olen heikko ja tarvitsen miehen apua näissä jutuissa. Ne eivät minulta luonnistu niin helposti. Minä osaan sen sijaan helposti pyöräyttää täytekakun, piirakoita ja pullia. Enkä ole provo vaan olen oikeasti tämmöinen. Pelkään että rikon jonkun laitteen jos en osaa. Onko se sitten parempi että rikon sen? [/quote] Minäkin osaan pyöräyttää ihan tarpeeksi paljon täytekakkuja ja pullia. Kuten monet muutkin miehet. Ja lisäksi asentaa suihkualtaita. Jos tarvitset apua niin se maksaa rahaa.

[/quote]höpö höpö. Osaat siinä tapauksessa että olet kokki tms.

-ap
[/quote]
Miten kuvittelet jonkun auttavan sinua jos vaan itse ilkeilet muille?

Vierailija
34/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:24"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:01"] Siinähän mietit, kun olet niin vahva itsenäinen ja rohkea nainen. Ehkä kanssasiskosi, varsinkin femakot voisivat auttaa asiassa? Mies38 [/quote]Mutta kun en ole! Olen heikko ja tarvitsen miehen apua näissä jutuissa. Ne eivät minulta luonnistu niin helposti. Minä osaan sen sijaan helposti pyöräyttää täytekakun, piirakoita ja pullia. Enkä ole provo vaan olen oikeasti tämmöinen. Pelkään että rikon jonkun laitteen jos en osaa. Onko se sitten parempi että rikon sen? [/quote] Minäkin osaan pyöräyttää ihan tarpeeksi paljon täytekakkuja ja pullia. Kuten monet muutkin miehet. Ja lisäksi asentaa suihkualtaita. Jos tarvitset apua niin se maksaa rahaa. [/quote]höpö höpö. Osaat siinä tapauksessa että olet kokki tms. -ap [/quote] Miten kuvittelet jonkun auttavan sinua jos vaan itse ilkeilet muille?

[/quote]Älä murjota :) ei pahalla.

Vierailija
35/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:----D voi lol.

Onko AP:n kaltaisia ihmisiä oikeasti olemassa? Mahtaa olla rankkaa kun suihkualtaan asentaminenkin menee tunteisiin.

Vierailija
36/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan mielluumin liittää virtsaputki suoraan naapurin postiluukkuu, vaikka pikaliimalla.

Vierailija
37/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut neuvoa mutta kun ap kelpuuttaa vain miehen neuvoja.

terv. nainen, jolla lvi-alan yritys

Vierailija
38/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat miehet, jotka osaavat ruuvata ja asentaa tuosta noin vaan, kuin olisivat sen aina tehneet! Kylmän viileästi päättelevät loogisesti asioita. Minä tunteilevana en kykene samaan. Huokaus...

-ap

Vierailija
39/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta piipitys ja kerro mikä tuossa on ongelma. Altaan korotus, osien liitokset vaiko sopiva muhvi. Voin tulla asentamaan ensi viikolla, hinta 20 euroa/h. Olen tosin nainen.

Vierailija
40/40 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:21"]

Lopeta piipitys ja kerro mikä tuossa on ongelma. Altaan korotus, osien liitokset vaiko sopiva muhvi. Voin tulla asentamaan ensi viikolla, hinta 20 euroa/h. Olen tosin nainen.

[/quote]Asia on vasta suunnitteluasteella. Ja mikä on muhvi? Mieluummin kyllä joku mukavampi, mies, sinä kuulostat hiukan äksyltä, no offense.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi