MIEHET! Suihkualtaan asentaminen
Onko vaikeaa? Miten se liitetään lattiakaivoon?
http://www.tori.fi/varsinais-suomi/Suihkuallas_19476485.htm?ca=16&w=1
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:14"]
Ei kultaisiin suihkuihin tarvitse mitään allasta. Suu auki ja kurlaamaan.
[/quote]:(
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:57"]
Penikselläkö se suihkuallas asennetaan, vai miksi kysyt tätä erityisesti kaikilta miehiltä.
[/quote]
Ap on se palstahullu, joka hokee yhteiskunnan tuhoutuvan, jos ei olisi miehiä, jotka tekevät miesten työt lvi-asennuksineen ja jokainen tiili, jonka näet on miehen muuraama ja bla bla.
[/quote]
Jokainen metri asvalttia on miesten rakentamaa. Jokainen metri vesi-, sähkö-, ja viemäriverkosta on miesten rakentamaa. On se hyvä, että naiset ovat keittiössä tekemässä ahkerille miehilleen ruokaa.
[/quote]
Tosifemakko asuu alasti puun alla tammenterhoja pureskellen, ja jupisee samalla, kuinka miehiä ei tarvita mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:14"]
Miten tämä sama provo toimii täällä joka kerta :D
On varmaan jo kolmas "MIEHET! [tarvitsen teknistä apua]" -provo kolmen viikon sisään.
[/quote]En ole provo. -ap
Yhtäkään neuvoa ei siis anneta. Itkettää...
-ap
Niin söpö! Lupaan tulla sulle asennusmieheksi kahvipalkalla. En ole pelottava enkä limainen :D
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:21"]
Niin söpö! Lupaan tulla sulle asennusmieheksi kahvipalkalla. En ole pelottava enkä limainen :D
[/quote]<3
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:21"]
[/quote]<3
[/quote]Vain, jos esiliina on paikalla, kuitenkin...
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:01"]
Siinähän mietit, kun olet niin vahva itsenäinen ja rohkea nainen.
Ehkä kanssasiskosi, varsinkin femakot voisivat auttaa asiassa?
Mies38
[/quote]Mutta kun en ole! Olen heikko ja tarvitsen miehen apua näissä jutuissa. Ne eivät minulta luonnistu niin helposti. Minä osaan sen sijaan helposti pyöräyttää täytekakun, piirakoita ja pullia. Enkä ole provo vaan olen oikeasti tämmöinen. Pelkään että rikon jonkun laitteen jos en osaa. Onko se sitten parempi että rikon sen?
[/quote]
Minäkin osaan pyöräyttää ihan tarpeeksi paljon täytekakkuja ja pullia. Kuten monet muutkin miehet. Ja lisäksi asentaa suihkualtaita. Jos tarvitset apua niin se maksaa rahaa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:01"] Siinähän mietit, kun olet niin vahva itsenäinen ja rohkea nainen. Ehkä kanssasiskosi, varsinkin femakot voisivat auttaa asiassa? Mies38 [/quote]Mutta kun en ole! Olen heikko ja tarvitsen miehen apua näissä jutuissa. Ne eivät minulta luonnistu niin helposti. Minä osaan sen sijaan helposti pyöräyttää täytekakun, piirakoita ja pullia. Enkä ole provo vaan olen oikeasti tämmöinen. Pelkään että rikon jonkun laitteen jos en osaa. Onko se sitten parempi että rikon sen? [/quote] Minäkin osaan pyöräyttää ihan tarpeeksi paljon täytekakkuja ja pullia. Kuten monet muutkin miehet. Ja lisäksi asentaa suihkualtaita. Jos tarvitset apua niin se maksaa rahaa.
[/quote]höpö höpö. Osaat siinä tapauksessa että olet kokki tms.
-ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:20"]
-ap
[/quote]
Älä itke, ap-kulta. Valitsit vain avauksellesi väärän kellonajan. Puolen yön aikoihin täällä on vain hulluja. Kannattaa kysyä vaikkapa huomenna aamulla, niin vastaukset ovat asiallisempia. Toivottavasti joku kiltti mies ilmaantuu.
PS. En usko, että suihkualtaan asentaminen on kovinkaan vaikeaa, mutta jos ei ole kokemusta eikä ole tekninen ihminen, niin kannattaa jättää jollekin muulle. Mistä päin olet?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:20"]
-ap
[/quote]
Älä itke, ap-kulta. Valitsit vain avauksellesi väärän kellonajan. Puolen yön aikoihin täällä on vain hulluja. Kannattaa kysyä vaikkapa huomenna aamulla, niin vastaukset ovat asiallisempia. Toivottavasti joku kiltti mies ilmaantuu.
PS. En usko, että suihkualtaan asentaminen on kovinkaan vaikeaa, mutta jos ei ole kokemusta eikä ole tekninen ihminen, niin kannattaa jättää jollekin muulle. Mistä päin olet?
[/quote]Kiitos <3
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:01"] Siinähän mietit, kun olet niin vahva itsenäinen ja rohkea nainen. Ehkä kanssasiskosi, varsinkin femakot voisivat auttaa asiassa? Mies38 [/quote]Mutta kun en ole! Olen heikko ja tarvitsen miehen apua näissä jutuissa. Ne eivät minulta luonnistu niin helposti. Minä osaan sen sijaan helposti pyöräyttää täytekakun, piirakoita ja pullia. Enkä ole provo vaan olen oikeasti tämmöinen. Pelkään että rikon jonkun laitteen jos en osaa. Onko se sitten parempi että rikon sen? [/quote] Minäkin osaan pyöräyttää ihan tarpeeksi paljon täytekakkuja ja pullia. Kuten monet muutkin miehet. Ja lisäksi asentaa suihkualtaita. Jos tarvitset apua niin se maksaa rahaa.
[/quote]höpö höpö. Osaat siinä tapauksessa että olet kokki tms.
-ap
[/quote]
Miten kuvittelet jonkun auttavan sinua jos vaan itse ilkeilet muille?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:28"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:24"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:01"] Siinähän mietit, kun olet niin vahva itsenäinen ja rohkea nainen. Ehkä kanssasiskosi, varsinkin femakot voisivat auttaa asiassa? Mies38 [/quote]Mutta kun en ole! Olen heikko ja tarvitsen miehen apua näissä jutuissa. Ne eivät minulta luonnistu niin helposti. Minä osaan sen sijaan helposti pyöräyttää täytekakun, piirakoita ja pullia. Enkä ole provo vaan olen oikeasti tämmöinen. Pelkään että rikon jonkun laitteen jos en osaa. Onko se sitten parempi että rikon sen? [/quote] Minäkin osaan pyöräyttää ihan tarpeeksi paljon täytekakkuja ja pullia. Kuten monet muutkin miehet. Ja lisäksi asentaa suihkualtaita. Jos tarvitset apua niin se maksaa rahaa. [/quote]höpö höpö. Osaat siinä tapauksessa että olet kokki tms. -ap [/quote] Miten kuvittelet jonkun auttavan sinua jos vaan itse ilkeilet muille?
[/quote]Älä murjota :) ei pahalla.
:----D voi lol.
Onko AP:n kaltaisia ihmisiä oikeasti olemassa? Mahtaa olla rankkaa kun suihkualtaan asentaminenkin menee tunteisiin.
Kannattaa vaan mielluumin liittää virtsaputki suoraan naapurin postiluukkuu, vaikka pikaliimalla.
Olisin voinut neuvoa mutta kun ap kelpuuttaa vain miehen neuvoja.
terv. nainen, jolla lvi-alan yritys
Ihanat miehet, jotka osaavat ruuvata ja asentaa tuosta noin vaan, kuin olisivat sen aina tehneet! Kylmän viileästi päättelevät loogisesti asioita. Minä tunteilevana en kykene samaan. Huokaus...
-ap
Lopeta piipitys ja kerro mikä tuossa on ongelma. Altaan korotus, osien liitokset vaiko sopiva muhvi. Voin tulla asentamaan ensi viikolla, hinta 20 euroa/h. Olen tosin nainen.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:21"]
Lopeta piipitys ja kerro mikä tuossa on ongelma. Altaan korotus, osien liitokset vaiko sopiva muhvi. Voin tulla asentamaan ensi viikolla, hinta 20 euroa/h. Olen tosin nainen.
[/quote]Asia on vasta suunnitteluasteella. Ja mikä on muhvi? Mieluummin kyllä joku mukavampi, mies, sinä kuulostat hiukan äksyltä, no offense.
-ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:01"]
Siinähän mietit, kun olet niin vahva itsenäinen ja rohkea nainen.
Ehkä kanssasiskosi, varsinkin femakot voisivat auttaa asiassa?
Mies38
[/quote]Mutta kun en ole! Olen heikko ja tarvitsen miehen apua näissä jutuissa. Ne eivät minulta luonnistu niin helposti. Minä osaan sen sijaan helposti pyöräyttää täytekakun, piirakoita ja pullia. Enkä ole provo vaan olen oikeasti tämmöinen. Pelkään että rikon jonkun laitteen jos en osaa. Onko se sitten parempi että rikon sen?
[/quote]
Luulisi palstafemakoiden osaavan auttaa, kun miehiä ei mihinkään tarvita. Ja palstallehan kukaan ei kaipaa lassukka-kusipäämiehiä.
[/quote]Ei ne osaa tai halua auttaa, ne vaan kiusaa mua koska olen erilainen :) En koskaan lähde kauppaankaan, ilman että laitan hiuksiani ja edes vähän meikkiä.