Miehet! Voinko mä vielä saada miehen?
Olen 42-vuotias, mutta näytän muutaman vuoden nuoremmalta. En ole oikein timmissä kunnossa tällä hetkellä, mutta hyvien geenien ansiosta on ainakin hyvät sääret. Ylimääräistä löytyy kuitenkin ja tarkoitus on hoikistua. Isot roikkuvat rinnat, sitä ei käy kieltäminen ja perse kanssa löytyy. Pituutta on onneksi aika paljon, niin ei ole maatuskamainen vaikutelma näillä muodoilla. Harkitsen rintojen pienennystä, ihan terveyden takia.
Olen aika syvällinen, pidän muiden ihmisten auttamisesta ja pohdin mielelläni maailman menoa. Pidän luonnosta ja matkustelusta. Olen asunut vuosikausia muissa maissa, ja puhun monia kieliä. Tekniikka kiinnostaa myös, asentelen mielelläni tietokoneelle kaikenlaisia ohjelmia. Jos on joku tekninen pulma koneella niin innoissani koitan ratkoa sitä.
Pidän erittäin paljon seksistä, mutta en missään nimessä haluaisi jotain panosuhdetta vaan oikean suhteen jossa voimakas eroottisuuteni saisi loistaa. Arvostan niin paljon parisuhdetta ja mahdollista miestäni, että en myöskään valita tai jäkätä turhista, haluan vain onnea ja rauhaa. Olen hyvin seesteinen luonteeltani.
Kasvot ja hiukset ovat aika nätit, vartalo vähän niin ja näin, mutta olen karismaattinen. Olen myös hauska, tykkään heittää huumoriläppää syvällisten pohdintojen lisäksi. Lapsia on, he ovat toisinaan luonani.
Pitääkö unohtaa haaveilu fiksusta ja kivasta miehestä vai voisinko vielä löytää parisuhteen?
Kommentit (33)
No mut outo kysymys. Kaikki maailman naiset voi löytää miehen jos haluaa. Kun onni tekee nuotion niin rakkaus tulee siihen lämmittelemään.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:28"]
Oletko puuma? M28
[/quote]
Sä olet puumille 40v ihan liian vanha...Säälittävä aikamiespoika.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:26"]Höpsö. Varmasti löytyy sinulle kiva mies.
[/quote]
Ja tämä vastaaja aivan varmasti oli nainen vaikka miehiltä kysyttiin :D
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:28"]
Oletko puuma? M28
[/quote]
Ikä ei ole minulle lainkaan tärkeä elementti, mutta koska toivon kuitenkin vakavaa suhdetta niin en tiedä onko realistista olle suhteessa sellaisen kanssa joka vielä mahdollisesti haluaisi lapsia. Olen vielä täysin hedelmällinen ja pystyn saamaan lapsia, mutta en halua enää.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:26"]Höpsö. Varmasti löytyy sinulle kiva mies. [/quote] Ja tämä vastaaja aivan varmasti oli nainen vaikka miehiltä kysyttiin :D
[/quote]
Itse asiassa olen mies. Voin laittaa kuvan karvaisista käsistäni todisteeksi :D
Tuollaisia pohtivat naiset vain saavat minut "helläksi" ja siksi ilmaus 'höpsö'.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:29"]
Naiset laittavat aivan liikaa painoarvoa ulkonäölleen.
Pari viikonloppua sitten tapasin erittäin asiallisen, mutta hiukan lösähtäneen naisen. Se oli niin mukava ja rento, että aloin pitää siitä illan edetessä...
[/quote]
Täällä aina sanotaan, että jos ei ole kiinteät rinnat niin ei kelpaa miehille :) Mua henkilökohtaisesti kyllä kiinnostaa makuukammarissa enemmän se miltä tuntuu kuin miltä näyttää, siis halu ja osaaminen paljon tärkeämpiä kuin tietyt mitat ja tämä pätee mun mielestä sekä mieheen että naiseen.
-Ap
Kiitos tosi paljon tsempeistä. Suomalainen mies on mun mielestä aivan ihana, silloin harvoin kun kävin Suomessa niin ihailin todellakin suomalaisia kasvon piirteitä ja myös vartalon luustoa. Kai se on niin että kun olin pitkään pois niin ne tutut piirteet miellyttävät.
Nyt ehkä vähän jännittää, kun olen melkein kuin hieman ulkomaalainen Suomessa, olen oikeasti aika pihalla monista asioista ja olen ollut positiivisesti yllättynyt millainen tietoyhteiskunta meillä onkaan. Monet asiat voi hoitaa tosi näppärästi täällä. Palvelu esim. kaupoissa on erinomaista, hymyileviä ihania suomalaisia joka paikassa. Tunnen itseni vaan hieman oudoksi kun joudun koko ajan kyselemään neuvoja esim. pankissa jne. on vaan vaikea uskoa näitä palveluita todeksi.
Mun Suomi-tuntemus on ollut vuosien ajan netin varassa, ja esim. tämän palstan perusteelle tulee sellainen kuva, että naisen rooli on aika ahdas. Tiedän toki, että tämänkaltaiset palstat heijastavat vain tiettyjä asioita eikä koko totuus tuli ilmi.
Kiitos teille jotka arvelitte minua mukavaksi, ja tosiaan sille joka neuvoi laihduttamaan ja kiinteytymään. Se on varmaan ihan totta. Mulla on vaan ollut aivan älyttömän kiire vuosikaudet, paljon tehnyt vaativia töitä ja kaikenlaista muutakin. Jäänyt oman kunnon hoitaminen, vaikka jaksankin ihan hyvin esim. tehdä pitkiä kävelylenkkejä.
Kuvaa en viitsi tänne laittaa, mutta jos joku haluaa kirjoitella ihan vaikka kaverina, nainenkin, niin se olisi mukavaa. Pitääpä luoda joku osoite ja laittaa tänne.
No niin, jos joku haluaa vaikka ihan vaan rupatella ap:n kanssa niin tänne voi laittaa postia :)
En kyllä ymmärrä minkälainen on karismaattinen vartalo.Vähän pelottavaa jos olet kaikki maailman paikat kolunnut. Tulee mieleen, että jaksaako sitten katsoa jotain tavallista junttia kovin pitkään.
Nyt Mies 29+1 tänne! Tämä nainenhan kirjoittaakin samalla tavalla kuin hän.
Jos haluat miehen niin saat jättää puheet tissien pienentämisestä. Se ei vain käy niin.
Jos roikkuvat pahasti laita mieluiten lisää täytettä.
Sukulaisten mielestä puhun nykyään vähän hassusti suomea, se varmaan paranee ajan myötä. Olen aika tuore paluumuuttaja. Olen kyllä aikoinaan kirjoittanut L:n äidinkielestä, mutta onhan se aika normaalia jos ei ole edes käynyt Suomessa vuosikausiin ja asunut maassa jossa pitänyt selvitä kolmella eri kielellä riippuen alueesta. Eli tämä elämänkokemus tekee minut pelottavaksi, kiva kuulla...
Karismaattisella en tarkoittanut vartaloa vaan persoonallisuutta. Aika vaikea kuvailla itseään.
Kiitti kuitenkin vastaajille.
-Ap
Naiset laittavat aivan liikaa painoarvoa ulkonäölleen.
Pari viikonloppua sitten tapasin erittäin asiallisen, mutta hiukan lösähtäneen naisen. Se oli niin mukava ja rento, että aloin pitää siitä illan edetessä...