Mitä laihempi = sitä väljempi?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:36"]
Voiko alipainoinen olla tiukka?
[/quote]
Jotkut ovat sokeita tuon BMI-jutun kanssa. Terve, erittäin hyvinvoiva liikunnallinen nainen voi olla BMI:tä tuijotettaessa muka alipainoinen. Pitäisikö hänen ja hänen läheistensä huolestua? Heh, ei todellakaan. Vaimoni jaksaa erittäin hyvin töissä ja vapaa-ajalla ja juoksee puolimaratonin reilusti alle kahteen tuntiin, vaikka BMI onkin alle 18. Ja tiukkaa on, sillä lihakset ovat huippukunnossa myös lantionpohjassa.
Luulin että koosta murehtiminen on meidän miesten yksinoikeus.
Okei. Mun nainen on tosi hoikka ja sillä on myös väljin mitä olen tavannut. (Oon tavannut hoikilla myös tiukkoja) Tämä ei kuitenkaan menoa haittaa sillä satun rakastamaan häntä. Sitäpaitsi eipähän ole pelkoa että tulen liian nopeasti. Seksi toimii ja on molemmista nautinnollista.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:34"]Legendaa varmaan. Vaimoni bmi alle 18 ja todella tiukka tavara, vaikka on synnyttänyt.
[/quote]
mullakin, bmi 30 ja 2x alatiesynnytykset
Ei ihmisen koolla ole mitään tekemistä sen asian kanssa. Voi luoja.
Ei tietoa. Mutta yleensä laihoille synnytys on helpompi.
Tämä on tätä läskien propagandaa. Itseinhoa pitää levittää niin monella tavalla, kun kukaan ei oikeasti ihraista sikaa halua panna.
En tiä koska en suostu läskiä naimaan.
Kyllä se niin on, ettäpulskassa pillussa on vähemmän tilaa kololle.
On ne naiset vaan mukavia toisilleen
Legendaa varmaan. Vaimoni bmi alle 18 ja todella tiukka tavara, vaikka on synnyttänyt.
Mä oon kyllä kuullut että näin on. Yhdeltä mieheltä sitten kysäisin ja sanoi, että hänen kokemuksensa mukaan pitää paikkaansa :D Onhan se toisaalta ihan loogistakin, että pulleammilla on myös pulleampi pimpsa. Itse kyllä olen laiha, alipainon puolella, mutta ei kukaan ainakaan löysäksi ole haukkunut.
Ei tietenkään kaikilla pidä paikkansa. Laiha voi olla hyvin tiukka kun taas lihavampi löysä. Yleisesti kuitenkin pyöreämmillä on kai tiukempi sillä onhan sitä läskiä silloin pillun ympärilläkin.
Ei ainakaan minun kohdalla. 165cm/50kg ja miehellä on vaikeuksia välillä saada kalu sisään, koska olen niin tiukka :D Kroppa muutenkin kunnossa, koska treenaan kolmena päivänä viikossa.
16, yleensä kalun sisään saamisessa ei ole ongelmaa ellei pillu ole kuiva, koska yksinkertaisesti naisen tavara on kokoa one size... Siispä käyttäkää liukkaria, niin johan loppuu se vaikeus :-)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 09:34"]No tämän teorian mukaan thaikuilla on sitten himputin löysät. :D No joo, minä olen ennen raskauksia ollut hyvin hoikka. 173/56 ja alapää tosi tiukka. Nyt tietysti raskauksien ja synnytysten myötä jonkin verran löystynyt mutta ihan hyvä edelleen. :)
[/quote]
Niinpä. Jos aasialaisilla miehillä on monesti pienet penikset, ja naisilla löysät pimpit (kun ovat usein niin laihoja) niin hyvin menee