Pienet asiat jotka ärsyttävät?
Kun joku ei osaa täyttää tiskikonetta ja joudun järjestämään tiskikoneen uudelleen, koska muuten pestäisiin 1/4 koneellisia.
150cm kämppäkaveri jättää suihkupään niin alas, että mä lyön mun pään siihen, jos en ole varuillani.
Kommentit (6)
Mä ärsyynnyin tänään itseeni. Aloin nikkaroida ja huomasin, että ruuvit loppuvat kesken.
Kävin ostamassa lisää ja aloittaessani työt, huomasin ostaneeni vääriä.
Liian lyhyitä!
Siihen lopahti se homma.
Kura ja muu moska mikä tulee talvisin kenkien mukana autoon vaikka kuinka kopistaisi kenkiään.
Vierailija kirjoitti:
Mä ärsyynnyin tänään itseeni. Aloin nikkaroida ja huomasin, että ruuvit loppuvat kesken.
Kävin ostamassa lisää ja aloittaessani työt, huomasin ostaneeni vääriä.
Liian lyhyitä!
Siihen lopahti se homma.
Tää on kyl paha
Kestää ikuisuuden ennen kuin hanasta tulee kylmää tai kuumaa vettä. Haaleaa putkissa seisonutta vettä vain valuu minuuttikaupalla, varsinkin aikaisin aamulla. Ilmeisesti herään ensimmäisenä koko kerrostalossa eikä kukaan ole yön aikana avannut hanaa.
Ihmiset jotka laittavat peittämättömiä elintarvikkeita jääkaappiin Kuvittelen että heidän ruoistaan lentelee ruokabasilleja jotka saastuttavat minun puhtaat elintarvikkeeni. Pesemätön voiveitsi margariinirasian päällä on peittämätön elintarvike.
Ihmiset jotka jättävät pakkaukseen noin lusikallisen mehua tai maitoa tai yhden kinkkusiivun. Miksei sitä voi saman tien juoda tai syödä pois?
Up