mistä ruuista teini-ikäiset poikanne pitävät?
Kummipoika 15 v. tulee viikoksi luokseni. Omat lapseni ovat vielä pieniä, teinien makumieltymykset vieraita mulle
Kommentit (13)
Meidän poika pitää kunnon pihvistä.
Pizza, burritot, kunnon pihvi, lasagne ja muut pastaruoat, suolaiset piirakat, kotona tehdyt hampurilaiset.. Syö kyllä oikeastaan kaikkea.
Mun 11-vuotias rakastaa tacoja: kuoreen laitetaan paistettua jauhelihaa (paistettu taco-mausteen kera) tomaattia, kurkkua ja taco- kastiketta. Haluaa niitä joka viikko. Ei kyllä ihan vielä teini.
Tortillat on lemppareita...Luojan kiitos! (Tulee syötyä kunnolla vihanneksia).
Huvittaa toi sanapari "kunnon pihvi". Minkälainen se kunnoton pihvi on?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:49"]Huvittaa toi sanapari "kunnon pihvi". Minkälainen se kunnoton pihvi on?
[/quote]
Oisko joku soijarouhepihvi?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:47"]Mun 11-vuotias rakastaa tacoja: kuoreen laitetaan paistettua jauhelihaa (paistettu taco-mausteen kera) tomaattia, kurkkua ja taco- kastiketta. Haluaa niitä joka viikko. Ei kyllä ihan vielä teini.
[/quote]
11v.ei ole teini.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:49"]Huvittaa toi sanapari "kunnon pihvi". Minkälainen se kunnoton pihvi on?
[/quote]
Veto loppu
tai esim kasleri
16-vuotiaalle pojalle maistuu lähes kaikki (liha)ruoka, erityisesti jänispaisti ja kebab. 14-vuotias tyttö on nirsompi, syö perus kotiruokaa, ei mitään erikoista ja tietysti pizzaa, hampurilaisia tms.
[/quote]
Suomesta markettien grillitavara- ja lihavalikoimasta löytyy useita erinomaisia esimerkkejä kunnottomista pihveistä, viitaten sekä laatuun että kokoon. Normi-prismasta on vaikea löytää raaka-aine "kunnon pihville".
Kannattaa tehdä itse kebabia, helppoa ja varmana maistuu teinille.
Mitä tahansa, paitsi janssoninkiusausta. Ja paljon.
Lihapullat,perunamuussi,makkarakeitto jauhelihakastike,lohi. Ihan tavallinen kotiruoka. Tietysti pikaruokakin maistuu.