Rakkautta on... (täydennä lause)
Niin, mikä on rakkautta? Miehen kanssa ollaan oltu vuosikausia yhdessä ja välillä rakkaus on vähän hakusassa. Millainen arkipäivän juttu on sinusta rakkautta? Nyt siis haluaisin kuulla ihan tavallisia juttuja, ei mitään sielujen sympatiasta :) Aloitan itse menneisyydessä tapahtuneella jutulla.
.
Rakkautta on kun vapaaehtoisesti tyhjentää ulkohuussia miehen perheen mökillä eikä edes v*tuta :)
Kommentit (22)
Rakkautta on kun mies lähtee pari kertaa vuodessa mun mukaan keikalle. Tykkää siis itsekin niistä bändeistä, mutta ei ole kovin innostunut käymään keikoilla. Tietää, että se on tärkeää mulle, joten lähtee joskus mukaan <3
Kun vaihtaa pyörään renkaat ja huolehtii, että se on kunnossa, että vaimo (mä) pääsen turvallisesti polkemaan töihin.
Mun mielestä on ihana jos mies tällaisilla pienillä käytännön teoilla osoittaa rakastavansa vaimoaan ja välittävänsä hänestä.
Rakkautta on rakentaa mulle kukkalaatikoita takapihalla :) Mä sitten huutelen syömään ja pullakaffeelle. Imelää, huomaan.
Rakkautta on kun mies pesee auton ja imuroi sen sisältä kun huomaa, että se on likainen.
Piereskellä kilpaa televisiota sohvalla katsoessa.
Rakkautta on.. kun osaa antaa anteeksi, vaikka toinen mokaa mutta pyytää anteeksi.
..kun kahvinkeitin on ladattu uusiksi kun toinen on joutunut lähtemään aikasemmin töihin.
..kun ruoka on valmiina kun toinen tulee töistä.
Nämä on näitä meidän arjen hellyyden osoituksia.
Hieroa kipeitä hartioita raskaan päivän jälkeen
kun aivoissa erittyy oksitosiinia ja ikään kuin kiintyy johonkin kohteeseen ja siitä sitten yrittää tyhjiin lutkuttaa sen mielihyvän.
... antaa toisen valittaa ja purkaa ärsyyntymistään itseensä, vaikka itse olisi syytön tunteenpurkaukseen.
.... Hyväksyä toinen sellaisena kuin on, ilman halua muuttaa toista.
Se mitä mies tuntee naista kohtaan, vaikka kyseessä on heikompi astia. Miehen tulee rakastaa naista ja naisen kunnioittaa miestä. Eli vain mies kykene tuohon jaloon tunteeseen. Nainen on tehty miestä varten. Ei miestä ole tehty naista varten.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:20"]Se mitä mies tuntee naista kohtaan, vaikka kyseessä on heikompi astia. Miehen tulee rakastaa naista ja naisen kunnioittaa miestä. Eli vain mies kykene tuohon jaloon tunteeseen. Nainen on tehty miestä varten. Ei miestä ole tehty naista varten.
[/quote]
Siis nyt meni vähäm ohi, miten astiat liittyvät tähän?
... imuroida ja pieksää matot, jotta minun on helpompi luututa :)
Jalkakylpy sekä jalkojen hieronta ja rasvaaminen. Sen jälkeen valmis iltapala pöydässä. Näin mua hemmoteltiin tänäiltana.. kun oli vähän raskas fiilis itellä. Mun mielestä tuo on rakkautta.
Rakkautta on myös se kun katsoo silmiin ja hymyilee... ei sen tarvi suurta olla. kun on vuosikausia oltu yhdessä niin niitä pieniä asioita arvostaa paljon. :)
Leikata nurmikkoa yhdessä. Toinen ajettavalla ja toinen lykättävällä. Arjen romantiikkaa parhaimmillaan :P
...antaa kumppanin syödä viimeinen suklaapala :)