Mitä pahaa on syödä valmispyöryköitä
Syön aina valmiita herkkupyöryköitä pussista ja nyt alkoi kaveri paasaamaan, että syönkö moista moskaa viikottain? Luin tuoteselostuksenkin, ihan ok safkaa pitäisi olla.
Kommentit (16)
Ihan hyviltä ne maistuu. Mutta noin viisi minuuttia syönnin lopettamisen jälkeen: PRÖÖTS! PRÖÖTS! PRÖÖTS! PRÖÖTS! PRÖÖTS! PRÖÖTS!
Tätä jatkuu noin puolituntia... Kiusallista ihmisten seurassa. Eli syön vain jos ei muutakaan sattuisi olemaan. Onneksi aina on ollut.
Haju on karmea, ja makukaan ei hellittele makuhermoja.
No ei ole mitään pahaa. Syö pois, jos siltä tuntuu.
No jos sua ei kiinnosta, mitä ne "pullat" sisältää, niin vetele vaan naamariis
Kyllä ihminen saa syödä mitä haluaa ja makuja on monia.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:02"]MITÄ NE SITTEN SISÄLTÄÄ???
[/quote]
Osa alle 30% lihaa, toiset yli 80%. Kannattaa lukea tuoteselosteet.
nää silsältää 56% lihaa, mutta kun teen itse, niin laitanhan minäkin lihan joukkoon korppujauhoja, että taikina paisuu...
Jätettä. Senkus syöt, ihminenhän koostuu syömästään..
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:34"]nää silsältää 56% lihaa, mutta kun teen itse, niin laitanhan minäkin lihan joukkoon korppujauhoja, että taikina paisuu...
[/quote]
Laitatko lähes yhtä paljon korppujauhoja kuin lihaa?
Ne on kyllä joskus darrassa hyviä naposteltavia!
Paskapyöryköitä ne on ihan täysin, mä teen itse lihapullani alusta asti. Niistä pakkauksista tulee avatessa ihan karmea paskankäry, kuka sellaisia voi syödä?! Ja ihan liikaa suolaa!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:53"]
Paskapyöryköitä ne on ihan täysin, mä teen itse lihapullani alusta asti. Niistä pakkauksista tulee avatessa ihan karmea paskankäry, kuka sellaisia voi syödä?! Ja ihan liikaa suolaa!
[/quote]
leivässä saman verran :/
Senkun syöt jos maistuu :D Ei se mua haittaa, mut pahoja ne on.