Hjälp riittääkö 200gr makaronilaatikkoa yhtä häävierasta kohden?
Lisukkeena tarjottaisiin vihersalaattia, leipää (+voi), ruoka juomana maito, kotikalja tai mehu?
Kommentit (1450)
Pakastemakaronilaatikkomorsian lähtee Turkiin häämatkalle? Junttiuden huippu*kuolee nauruun*
Ehkä voisit tarjota kuivaneista leivistä tehtyä mössöä, jota ainakin täällä Savossa kutsutaan nimellä leipäressu. Tulisi vielä halvemmaksi ja saisit puolihomeiset leipäpalat näin käytettyä. Voi apua, itse en kehtaisi katsoa vieraita silmiin, jos hääruokana olisi makaronilaatikko...
Ap, ihan turhaan syytät M:ää. Tiedät itsekin, että häät eivät menneet ihan nappiin ja niin tietää vieraatkin.
niin samaa mieltä "itse en kehtaisi katsoa vieraita silmiin, jos hääruokana olisi makaronilaatikko.."
Osuvammin ei voisi enää ilmaista tuntemustani tähän hääruokaan. Hävettäis niin saatanasti, enkö parempaan pystynyt. Jos tilanne olisi tuo ettei muuhun varaa jättäisin juhlat pitämättä ja kävisin maistraatissa todistajien kanssa. Ruokailu sen jälkeen ravintolassa.
Joillakin on pokkaa. Elämänsä tärkein juhla ja mitä tarjolla, arkiruokaa ja sekin pakkasen kautta. Tässä ei kunnioiteta ketään ei edes itseään saatikka juhlavieraita.
Jos pappi on kutsuttu pitoihin niin on voinut mennä makaronit väärään kurkkuun. Tuskin aiemmin on moista juhlatarjoilua nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:14"]
Ehkä voisit tarjota kuivaneista leivistä tehtyä mössöä, jota ainakin täällä Savossa kutsutaan nimellä leipäressu. Tulisi vielä halvemmaksi ja saisit puolihomeiset leipäpalat näin käytettyä. Voi apua, itse en kehtaisi katsoa vieraita silmiin, jos hääruokana olisi makaronilaatikko...
[/quote]
Nyt huomio!!! En ole ap, mutta olin oletettavasti juuri näissä häissä. En ajatellut aluksi kommentoida lainkaan, mutta nyt kun luin näitä viestejä, niin tulin vähän toisiin ajatuksiin. Mielestäni ap ei ole kommentoinut häitä vielä lainkaan, eli kaikki ap:na tai häissä "mukana olleet" ovat pelkkää bullshittiä. Hääpari lähtee kaukoitään, joten Alanya se tuskin on.
Sen verran kommentoin häistä, että makaronilaatikkoa oli, mutta se oli vuo'issa ja sitä sai ottaa itse. "Aperitiivikonvehti" oli liköörikonvehti, mikä oli laitettu muovipikariin. Tämän enempää en halua kommentoida, se on sitten ap:n juttu jos haluaa kertoa enemmän.
Morsian paskoi housuun! Hahhahahhhahahaaa! Kyllä tuo pihi junttimorsian sen ansaitsikin :D
Olisi vielä kiva tietää, mitä vieraat ajattelivat ruoasta ja kuinka moni heistä alkoi ripuloida?
Aperitiivin tarkoitus on herätellä ruokahalua ja se sisältää alkoholia.
Konvehti häissä tarjottaisiin kahvin yhteydessä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:01"]Aperitiivin tarkoitus on herätellä ruokahalua ja se sisältää alkoholia.
Konvehti häissä tarjottaisiin kahvin yhteydessä.
[/quote]
Pakkohan tuo konvehti pikarissa on ottaa vitsinä. Eihän kukaan oikeasti kehtaa noin tehdä ja vielä yli 100 vierasta paikalla...
Ap on häämatkalla tai tipassa sairaalassa
VUODEN NOLOIN 2015 AWARDS - NOMINEES:
1. MAKRULOOTAHÄÄT
2. TEMPTATION ISLAND SUOMI
3. -
Sorry oon pudonnut, mutta onko nää makaronilaatikkohäät siis oikeesti pidetty???
Voisiko aloittaja nyt päästää meidät jännityksestä ja tulla kertomaan kuulumisia?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:18"]
Joku kysyi kiitoskorteista niin otamme häämatkalta kivoja valokuvia ja lähetämme niitä sitten häämatkamme kustannuksiin osallistuneille. ap
[/quote]
Ai että kiitoskortit tulee sitten tiliotteen, ei osallistujalistan mukaan. Kaksikymppisen antaneille joku epäonnistunut kuva norsun takapuolesta?
Kannattanee muuten välttää ruoka-aiheisia otoksia. Saattaa joku ottaa kettuiluna.
Tiedättekö ihmiset mikä on häiden idea? Jakaa ystävien ja sukulaisten kanssa kahden ihmisen välinen rakkaus ja sitoumus. Aika perseestä olevalla asenteella on täällä ihmiset menossa vieraaksi häihin. Odotetaan, että saadaan vastinetta rahalle. Sille rahalle, joka on käytetty häälahjaan ja vaatteisiin. Odotetaan myös vastinetta häihin käytetylle ajalle. Pitäisi olla hanhenmaksapallerot, shampanjat, kylmäsavulohet jne että pääsee vieraana kunnolla mässäämään. Oikeastiko teidän mielestä häiden idea on se että morsiuspari tai heidän vanhempansa maksavat itsensä kipeäksi saadakseen vieraat kestitettyä? Hävetkää. Häihin mennään jakamaan tärkeä hetki hääparin kanssa. Jos hääparille ruoka ja tarvittavat on sivuseikka ja teidän seura se pääasia, niin pitäisi kyllä osata olla hengessä mukana, edellyttäen että on oikea ystävä. Jos menee häihin vaan syömään ja juomaan niin perseelleen menee. Ettekö te tajua että tämä ketju on juuri sitä varten että ilkutaan teille muodollisuuksista napisijoille, jotka menee häihin kyyläämään onnistuuko etiketti ja ilkkumaan mielessään tai ääneen jos ei onnistu omiksi mieliksi - ja hyötymään syömällä kalliisti ilmaiseksi. Oikeita HetiMulleKaikkiTänne -vieraita tämä ketju täynnä. Yök. Minä tarjoaisin tuommosille alemaksalaatikkoa eri pöydästä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:47"]Tiedättekö ihmiset mikä on häiden idea? Jakaa ystävien ja sukulaisten kanssa kahden ihmisen välinen rakkaus ja sitoumus. Aika perseestä olevalla asenteella on täällä ihmiset menossa vieraaksi häihin. Odotetaan, että saadaan vastinetta rahalle. Sille rahalle, joka on käytetty häälahjaan ja vaatteisiin. Odotetaan myös vastinetta häihin käytetylle ajalle. Pitäisi olla hanhenmaksapallerot, shampanjat, kylmäsavulohet jne että pääsee vieraana kunnolla mässäämään. Oikeastiko teidän mielestä häiden idea on se että morsiuspari tai heidän vanhempansa maksavat itsensä kipeäksi saadakseen vieraat kestitettyä? Hävetkää. Häihin mennään jakamaan tärkeä hetki hääparin kanssa. Jos hääparille ruoka ja tarvittavat on sivuseikka ja teidän seura se pääasia, niin pitäisi kyllä osata olla hengessä mukana, edellyttäen että on oikea ystävä. Jos menee häihin vaan syömään ja juomaan niin perseelleen menee. Ettekö te tajua että tämä ketju on juuri sitä varten että ilkutaan teille muodollisuuksista napisijoille, jotka menee häihin kyyläämään onnistuuko etiketti ja ilkkumaan mielessään tai ääneen jos ei onnistu omiksi mieliksi - ja hyötymään syömällä kalliisti ilmaiseksi. Oikeita HetiMulleKaikkiTänne -vieraita tämä ketju täynnä. Yök. Minä tarjoaisin tuommosille alemaksalaatikkoa eri pöydästä.
[/quote]
Se alemaksalaatikkokin olisi ollut luksusta pakastehäämakaronilaatikkoon verrattuna jossa jauhelihaa oli yhtä lihapullaa vastaava grammamäärä per annos ja josta ilmeisimmin itse morsmaikullakin on vatsa mennyt sekaisin niin että mekkoon on tullu vetelät.
Rakkaat sisaret, ap (ehkä) kommentoi häätunnelmiaan av-palstalla "Lähden häämatkalle Alanyaan, kysyttävää?"
Ei tainnut häät mennä ihan putkeen tai housuin, mutta voittoa tuli 3000 euroa, josta ap. iloitsee suuresti.