kukaan ei edes kyseenalaista pyssyjen ostoa
Maatkoon mummot paskavaipoissa ja kakarat säilötään laumaan, kuinka monta kertaa yhden ihmisen elinaikana pistetään muutamaan hävittäjään miljardeja? Minä olin aikuinen ihminen kun viimeksi ostettiin koneita, joilla ei ole tehty yhtään mitään järkevää ja taas.
Kommentit (6)
Asebisnes on maailman suurin bisnes huumeiden ohella. Suurimpia aseviejiä maailmassa on Ruotsi. Ruotsalaiset eivät juuri itse sodi. Aikanaan laittoivat suomalaiset sotimaan puolestaan. Aseita kyllä suoltavat maailmaan minkä kerkiävät.
No ne kakarat ja mummot ois kuolleena alta vartissa jos toi veli venäläinen toivotettas tervetulleeksi!
Tässä vielä linkki.
Ne on vähän niin kuin kortsut, niitä ostetaan ja käytetään, jotta ei käy mitään.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:18"]
No ne kakarat ja mummot ois kuolleena alta vartissa jos toi veli venäläinen toivotettas tervetulleeksi!
[/quote]
Höpö höpö.
Kuinka monta kakaraa ja mummoa venäläiset tappoivat Georgiassa? Entä Krimillä? Ei ne venäläiset mitään amerikkalaisia ole.
Nuo ovatkin sellaisia kamppeita, että niitä ostetaan ettei niitä tarvitse käyttää tositilanteessa.