Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi reklamoit jos itse olet mokannut?

Vierailija
11.06.2015 |

Äärimmäisen turhauttavaa vastata kun asikas on itse omalla toiminnallaan mokannut tai omalla toiminnallaan aiheuttanut vahinkoa.
Yritykseen voi aina soittaa ja kysyä neuvoja miten toimia eikä vaan itse toimia miten sattuu ja sit valittaa kun asia ei mennyt niin kun toivoit.
T. Turhautunut asiakaspalvelija

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, on todella typerää turhautua asiakkaiden käytöksestä, itsepä olet urasi valinnut.

Vierailija
2/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna esimerkki. Itse reklamoin vain suurista vioista. Esim vaippapaketista puolet oli käyttökelvottomia puuttuvien teippien takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin harvoin reklamoin.
Yhden kerran ostin kolme siideriä juhlistaakseni hyvässä seurassa ja lopputuloksena olikin se, että kaksi niistä oli jälkikäyneitä.
Silloin reklamoin valmistajalle ja he laittoivat mulle korvauksena rahaa ihan mukavasti. Toivoivat myös, että jatkossakin heidän siidereitään ostaisin. Ikävä kyllä, en vaan pysty enää niitä juomaan, koska se jälkukäymisen haju tulee mieleen liian hyvin. :(

Vierailija
4/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olen varma, että vika ei ole itsessäni, reklamoin. Eräs jutttu hautautui, koska en saanut yritystä kiinni puhelimitse. Olin saamaton! Toinen juttu ratkesi rikosilmoituksen avulla. En turhia rutise.

Vierailija
5/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap tarkoittaa tapauksia, joissa tuotetta pitää käsitellä tietyllä tavalla, jotta se toimisi. Asiakas ei noudata ohjeita ja reklamoi, kun tuote ei toimi optimaalisesti. Esim. maalin pitäisi antaa kuivua kolme tuntia, mutta asiakas kävelee sillä jo 20 min kuluttua ja reklamoi, kun maali jäi kengänpohjaan.

Vierailija
6/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään harvoin reklamoin silloinkaan, kun syy ei olisikaan itsessäni. En vain jotenkin "kehtaa" valittaa, vaikka olenkin 2:n kanssa samaa mieltä. Eli asiakaspalvelijan tehtävänä vain on työskennellä asiakkaiden kanssa ja yrittää päästä heidän kanssaan yhteisymmärrykseen. Tietenkin se on ikävää, sillä tosiaan ihmiset ovat idiootteja ja reklamoivat milloin mistäkin.

Vierailija
7/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:08"]Minäkään harvoin reklamoin silloinkaan, kun syy ei olisikaan itsessäni. En vain jotenkin "kehtaa" valittaa, vaikka olenkin 2:n kanssa samaa mieltä. Eli asiakaspalvelijan tehtävänä vain on työskennellä asiakkaiden kanssa ja yrittää päästä heidän kanssaan yhteisymmärrykseen. Tietenkin se on ikävää, sillä tosiaan ihmiset ovat idiootteja ja reklamoivat milloin mistäkin.
[/quote]

Taloudellinen menetys ei ole idioottimaista! Asiakkaana sekä myös asiakaspalvelijana on noudatettava hyviä ja asiallisia tapoja.

Vierailija
8/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas reklamoi rikkoutuneista imetysliiveistä. Liivit olivat myös kulahtaneet. Mukana oli 2 v lapsi ja uusi tulossa... Uusi vauva kai ansaitsi uudet liivit kaupan kustannuksella.

Vierailija
9/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:42"]Asiakas reklamoi rikkoutuneista imetysliiveistä. Liivit olivat myös kulahtaneet. Mukana oli 2 v lapsi ja uusi tulossa... Uusi vauva kai ansaitsi uudet liivit kaupan kustannuksella.
[/quote]

Tietenkin! Vain parasta vauvalle!

Vierailija
10/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas reklamoi kun nahkalaukku (jota ei ole hoidettu) menee pilalle kastuessaan. Tai muovikengät eivät kestä pakkasta

Vierailija
11/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:08"]Minäkään harvoin reklamoin silloinkaan, kun syy ei olisikaan itsessäni. En vain jotenkin "kehtaa" valittaa, vaikka olenkin 2:n kanssa samaa mieltä. Eli asiakaspalvelijan tehtävänä vain on työskennellä asiakkaiden kanssa ja yrittää päästä heidän kanssaan yhteisymmärrykseen. Tietenkin se on ikävää, sillä tosiaan ihmiset ovat idiootteja ja reklamoivat milloin mistäkin.
[/quote]

Taloudellinen menetys ei ole idioottimaista! Asiakkaana sekä myös asiakaspalvelijana on noudatettava hyviä ja asiallisia tapoja.
[/quote]

Tietenkin hyvät tavat! Mutta tarkoitin idioottimaisuudella juuri sitä mistä ap puhui aloituksessaan. Ihmiset reklamoivat vaikka ovat itse syypäitä tuotteen rikkoutumiseen/toimimattomuuteen, tai kuten 9 tuossa kertoi kulahtaneista (eli käytetyistä) imetysliiveistä.

Vierailija
12/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kun itse on hangannut tuotteen pilalle ja väittää, että tuote ihan itsestään yöpöydällä meni naarmuiseksi, ok.

Vierailija
13/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuleehan dildon nyt kestää hankausta..?

Vierailija
14/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:50"]Mutta tuleehan dildon nyt kestää hankausta..?
[/quote]

:D:D

Vierailija
15/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset reklamoivat kyllä kaikesta mahdollisesta varsinkin jos ovat itse mokanneet. Esim. tiputettu jotain särkyvää lattialle ja se hajosi, avattu tuote x vuoti laukkuun tai kauppakassissa oli jotain terävää ja jogurttipurkin kansi meni rikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi