Kuka käy vielä vuonna 2022 lenkillä?
Kommentit (23)
Pääasia että harrastaa edes jotain muuta liikuntaa kuin jääkaapin oven availua
Lenkillä käyn, luonnossa liikun ja tutkiskelen ja kuvailen ja samalla voin pulahtaa järveenkin. Näitä hommia ei paadelissa tehdä. Trendikkyydestä viis vaan tylsää on piidelitpaadelit.
Aika moni näytti tänäänkin olevan.
Lopetin jo vuonna 85 vaikka synnyin sen jälkeen.
Minä ja mun kaksi koiraa. Eivät oppineet Padelia pelaamaan.
Tänään kävin, 2 x tunti. Ihana ilma!
Kävin tänään kävelylenkillä. Aivan parasta liikuntaa ja hienossa säässä.
Sohvaperuna se siellä huutelee sipsit suusta purskuten hoikille lenkkeilijöille
Metsätöitä parina päivänä viikossa muutama tunti kerrallaan, ei kaipaa toimistotyöntekijä lenkkejä, paitsi sellaista sinistä.
Padel, tuo heikkolahjaisten tennis
Vierailija kirjoitti:
Sohvaperuna se siellä huutelee sipsit suusta purskuten hoikille lenkkeilijöille
Ei lenkkeilijät ole AUTOMAATTISESTI hoikkia. Juoksen itse 4 krt viikossa 8km lenkin ja muutakin liikuntaa päälle, ja juoksen puolimaratoneja. Olen aina ollut bmi 28, siis koko aikuisuuteni vaikka urheilu on ollut koko ajan kuviossa ilman taukoja.
Padelissa ei saa raitista ilmaa. Eikä voi mennä milloin haluaa kun varattava aika ja kenttä. Eikä voi käydä yksin ja milloin tahtoo. Siksi lenkkeily.
Kaikki(?) koiranomistajat.
Mun koira on ainakin vähän huono pelaamaan padelia.
Lisäks padel-halli on automatkan päässä ja tälläselle 3-vuorotyöläiselle jonka vuorot ei ole missään säännöllisessä rytmissä vaan ihan sekaisin miten sattuu, se padel-halli ei todellakaan ole auki aina tarvitsemaani aikaan.
Lisäks tarttis jonkun kaverin mukaan ja veikkaan et aika vähissä olis lähtijät padelin peluuseen esim. aamulla 6.30 tai 23.30 tai 2.45 yöllä (JOS se halli olis auki).
Lenkille pääsee millon vaan ja kun sitä koiraa on vietävä jokatapauksessa, niin olen sitten niin epätrendikäs, että lenkkeilen.
Sorry not sorry.
Padelista tulee tunne, että se on kehitelty ihmisille, jotka ei oikein ole edes keskinkertaisia missään urheilulajissa. Enemmän ehkä sellainen mukava sosiaalinen ajanviettotapa. Eikä siinä ole tietenkään mitään vikaa.
Kaupungissa ei edes uskalla enää.
Jaa niin joo, tämä insta-sukupolvi urheilee vain niitä lajeja, jotka ovat muodissa. Omatoiminen ajattelu on ylivoimaisen rasittavaa korvienvälille.
Vierailija kirjoitti:
Padel, tuo heikkolahjaisten tennis
En ole vielä testannut, mutta näyttäisi tosiaan olevan ennemmin sellainen hauskanpitolaji.
Ongelma padelissa(kin) on se, että se tarvitsisi kaverin. Lenkin voi tehdä yksin.