Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmien kestopigmentointi, löytyisikö kokemuksia?

Vierailija
03.02.2022 |

Itsellä karvoja kulmien loppupäässä todella vähän ja siksi kiinnostaisi. Tuleeko ollenkaan luonnolliset? Hinnat näköjään 400 euron molemmin puolin täällä pikkukaupungissa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä suositus tekijästä, noista tulee tosi rumat jos ei osaa tehdä niitä.

Mä ainakin itse suosin kaikkia kestojuttuja kun oon niin laiska meikkaa...

Vierailija
2/4 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysyä suositus tekijästä, noista tulee tosi rumat jos ei osaa tehdä niitä.

Mä ainakin itse suosin kaikkia kestojuttuja kun oon niin laiska meikkaa...

Ok, tätä pelkäänkin. Ei vaan oikein ole ketään tuttua, joka osaisi tässä neuvoa. Taidan laittaa paikalliseen jodeliin kyselyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, en tekisi enää, sillä vaikutelma on keinotekoinen, sitäpaitsi näyttävät kulmat tummahiuksisilla naisilla on ohi, ja vaaleilla naisilla tummat ja näyttävät kulmat saavat näyttämään venäläiseltä tai iranilaiselta. 

Lopputulos oli hyvä, mutta koska olen vaalea-keskivaalea, alkoivat ärsyttää ja ne vaan kestävät ja kestävät joten peitän niitä. 

Muistelen aikaa kun vaalensin kulmakarvojani hiusten vaaleaan sävyyn sopivaksi, vaikka olen vaalea halusin olla vähän vaaleampi ns eloveena tyyppinen. 

Loppupäässä ei kuulu kai ollakaan paljoa karvoja, ei ole minullakaan, muista että kaikki mainoskuvat on kaukana todellisuudesta. Ja kuten sanottu, et halua että "näyttävät kulmakarvat ovat se ensivaikutelma sinusta. 

Latinoille ja arabinaisten laitettuun tyyliin voi sopia, mutta suomalaisilla naisilla mielestäni ei oikein istu, koska meidän valtteja ovat luonnollinen kauneus. 

Suosittelen että jatkat kulmakynän käyttöä tms. ja säästyy iso rahakin. Jos teet, niin ulkomailla saat hienot ihan vaan 200 eurolla tai edullisemminkin. 

Vierailija
4/4 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestopigmentointi on ohi ja kapeammat kulmakarvat in

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän