Ihmiset luulevat, että olen ujo
Totuus on se, etten vaan ole kiinnostunut keskustelemaan ihmisten kanssa. Joskus kohteliaisuudesta pakotan itseni kysymään kuulumisia tai muuten jutustelemaan, vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa joku pirjon eilinen hiihtolenkki.
Kommentit (13)
Näinpä. Ei vaan ole mitään keskusteltavaa. Pää lyö tyhjää kun pitäisi kohteliaisuudesta jotain sanoa.
Ihan sama mulla nykyään, tää alkoi pari vuotta sitten, ilmeisesti masennuksen seurausta, josta ei ole edes varsinaista diagnoosia, kun lääkäri ei nähnyt tarvetta aloittaa edes lääkitystä siihen...
Se kertoo useimmiten fiksuudesta kun ei jaksa alkaa höpöttämään jonnin joutavia tylsäksi kokemien tai ventovieraiden kanssa. Sama homma, nuo hiihtolenkki jutut on niin hiton tylsiä ja syksyllä nämä msarjanpoimija-sankarit. Meinasi palaa hihat viime syksynä kun uimahallin saunassa halusin rentoutua, niin joku mamma selosti ja kehua retosti marjareissuistaan.
Joillain on ongelmana ettei omassa elämässä ole tapahtunut mitään. Eivät voi kertoa arjestaan tai kiinnostuksen kohteistaan. Sellaiset voivat olla ankeaa seuraa. Jos vielä vaikuttavat kaapissa olevilta, voi voi. Ei pahaa sinänsä, mutta miten ihmeessä voivat olla niin lukossa ja ehkä pönäköitä tai tunkkaisen oloisia.
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo useimmiten fiksuudesta kun ei jaksa alkaa höpöttämään jonnin joutavia tylsäksi kokemien tai ventovieraiden kanssa. Sama homma, nuo hiihtolenkki jutut on niin hiton tylsiä ja syksyllä nämä msarjanpoimija-sankarit. Meinasi palaa hihat viime syksynä kun uimahallin saunassa halusin rentoutua, niin joku mamma selosti ja kehua retosti marjareissuistaan.
Jotkut ihmiset ilmeisesti pelkäävät hiljaisuutta, kun eivät voi sekuntiakaan olla hiljaa. Lähtökohtaisesti mua pidetään yksinkertaisena, kun en puhu paljoa :D Mikähän logiikka siinäkin on? Ajattelevat, että ehkä olen niin tyhmä, etten ole vielä oppinut sanoja?
Vierailija kirjoitti:
Joillain on ongelmana ettei omassa elämässä ole tapahtunut mitään. Eivät voi kertoa arjestaan tai kiinnostuksen kohteistaan. Sellaiset voivat olla ankeaa seuraa. Jos vielä vaikuttavat kaapissa olevilta, voi voi. Ei pahaa sinänsä, mutta miten ihmeessä voivat olla niin lukossa ja ehkä pönäköitä tai tunkkaisen oloisia.
Ei jutusteluun tarvitse olla mitään erityistä aihetta hyvin voidaan keroa syöneensä appelsiinia aamupalalla...
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Ei vaan ole mitään keskusteltavaa. Pää lyö tyhjää kun pitäisi kohteliaisuudesta jotain sanoa.
Minä taas halutessani voin puhua vaikka tuntemattoman kadunkulkijan kanssa. Harvoin haluan, mutta ei ole mikään ongelma keksiä keskustelunaihetta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
sama mulla, olen asperger, sitä ei kukaan tiedä vaan luulevat minua ujoksi kun ei paljoo kiinnosta.
Kyllä muut varmaan tietävät, ettei sinua kiinnosta ja pitävät sinua tympeänä luonteena. Aidosti ujot erottaa helposti. Työpaikoilla erottaa miehistä helposti nämä jotka ajavat vain omaa agendaansa ja muut ihmiset eivät lainkaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sama mulla, olen asperger, sitä ei kukaan tiedä vaan luulevat minua ujoksi kun ei paljoo kiinnosta.
Kyllä muut varmaan tietävät, ettei sinua kiinnosta ja pitävät sinua tympeänä luonteena. Aidosti ujot erottaa helposti. Työpaikoilla erottaa miehistä helposti nämä jotka ajavat vain omaa agendaansa ja muut ihmiset eivät lainkaan kiinnosta.
Mitä ilmeisimmin ei erota, kun minuakin luullaan ujoksi..
Ap
Tyttöni on ujo, mutta vapautuu kahden kesken. Ja ah, miten nautinnollista seksiä!
Tänään jo kahdesti ja kohta jälleen!!
Vierailija kirjoitti:
Olitko joku erityisuimapuku päällä saunassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko joku erityisuimapuku päällä saunassa?
Mikä tämä on?