Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakointi ja jatkuva yskä

Vierailija
11.06.2015 |

Aamulla yskittää ja yöllä yskittää, auttakaa nyt mut eroon täStä myrkystä, kohtalontovereita?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä lopettaa ettei yskä kehity keuhkoahtaumaan asti

Vierailija
22/26 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 00:58"]Nyt äkkiä lopettamaan ja myös käymään lääkärissä! Tupakoivan yskä on huono juttu! Omaisena tiedän.
[/quote]
Useimmilla tupakoivilla tuota yskää on ollut. Ex-tupakoitsijana ja monen monta tupakoitsijaa tuntevana tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 01:00"]Tee päätös. Hanki tarvittavat välineet (resepti, nikotiinikorvaustuotteet jos koet tarpeen). Polta viimeinen tupakka. Älä polta enää. Pidä mieli lujana. Vuoden päästä helpottaa.
[/quote]
Mulla kohta 1,5v takana eikä tää aina niin helppoo oo vieläkään.

Vierailija
24/26 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toi yskä johtuu enemmän allergioista kuin tupakasta.
Jaa mistäkö tiedän? Siitä, että keväästä syksyyn yskin aamuisin todella paljon ja talvisin ei tätä ongelmaa ole.

Vierailija
25/26 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 01:01"]Jaa ihan alalla työskentelevänä tiedän ettei tää
Nyt ihan ok ole. Nyt polttanut sen yhden kaksi päivässä mutta pääsisi siitäkin eroon jo. Yskä vaan paheni kun vähensin, ilman eritys lisääntyi ihan kamalasti
[/quote]
Samoin mulle kävi lopettaessa. Karmea yskä ja limaa tolkuttomasti. Nyt 9kk savutonta elämää ja ei yskitä enää, ei kutita kurkkua jne. Ainoa huono puoli on tarkempi hajuaisti mutta se on pikkuvika.

Vierailija
26/26 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 01:01"]Jaa ihan alalla työskentelevänä tiedän ettei tää
Nyt ihan ok ole. Nyt polttanut sen yhden kaksi päivässä mutta pääsisi siitäkin eroon jo. Yskä vaan paheni kun vähensin, ilman eritys lisääntyi ihan kamalasti
[/quote]

Johtuukohan siitä että keuhkosi alkaa puhdistua? Minulla ainakin kun ensin vähensin yhteen röökiin per päivä ennen lopetusta niin kävi niin, että keuhkot aloittivat suursiivouksen ja 35 vuoden tervat ym sonnat tuli pihalle.