Hittimittari & Timo T.A. Mikkonen 1984
Kommentit (14)
Mikä toi alku/loppumusiikki on? Mulle tulee tosi outo olo siitä. Aivan kuin olisin muistamaisillani jonkun vanhan kipeän asian muttei se kuitenkaan nouse mieleen. Jäi häiritsee... Olin alakouluikäinen kun tämä Hittimittari tuli
Tunnusmusiikki on otettu Jean-Michel Jarren Oxygene -levyltä. Se on itse asiassa 70-luvun syntetisaattori-musiikkia.
Vieläkö joku väittää että ihmiset oli ennen kauniimpia kuin nykyään? :D
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:24"]Maaseudulla piti katsella tuollaista kun ei ollut kaapelitelevisiota.
[/quote]
Oli muuten tuohon aikaan ihmisten mahdollisuudet olla trendikkäitä erilaisia kun toisilla oli taivaskanavat ja toisilla pelkkä reporadio. Onneksi netti on nykyään samanveroinen kaikille.
[/quote]
Siihen aikaan luettiin myös lehtiä, ja ne tuli kyllä tuonne pääkaupunkiseudun ulkopuolellekin. Suosikkia luettiin tietysti, mutta Suomessa julkaistiin myös muita nuorisolehtiä, joiden elinaika oli kyllä lyhyempi. Kotikuntani marketeissa ja R-kioskissa myytiin myös ruotsalaisia, saksalaisia ja englantilaisia nuorisolehtiä.
Kannattaa muistaa myös, että Music TV alkoi näkyä Suomen kaapeleissa vasta vuonna 1987, eli Hittimittarin alkuvuosina sitä ei vielä nähty missään. Sen sijaan oli kyllä nykyään täysin unohdettu Music Box-kanava.
Mutta mitä ihmettä, Mikko Alatalohan tota juonsi? Miten voin muistaa näin väärin?
Mahtavaa. Kyllä 80-luku oli hienoa aikaa.
Maaseudulla piti katsella tuollaista kun ei ollut kaapelitelevisiota.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:24"]Maaseudulla piti katsella tuollaista kun ei ollut kaapelitelevisiota.
[/quote]
Oli muuten tuohon aikaan ihmisten mahdollisuudet olla trendikkäitä erilaisia kun toisilla oli taivaskanavat ja toisilla pelkkä reporadio. Onneksi netti on nykyään samanveroinen kaikille.
Jumaliste matti ja teppo on tehnyt simon & garfunkel-coverin! tää on kova!
Kylläpä ihmiset puhuivat hitaasti tuohon aikaan.
Mikkonen juonsi ohjelmaa vain alussa, sitten tuli Alatalo. Hän juonsi myöhemmin myös samantyyppistä Jukebox-nimistä ohjelmaa kolmoskanavalla. (En tosin sitä koskaan nähnyt, sillä se oli ennen kuin kolmoskanava saapui meidän lähetystaajuuksillemme.)