Mä en ole tajunnut hakea hoitotukea Kelasta!
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:19"]
Siis luulit että äitiyspäivärahan jälkeen ei makseta enää mitään?
[/quote] Lapsi alkoi oireilemaan myöhemmin ja vasta nyt hänen jo ollessa täysi-ikäinen tajusin, että olisin voinut saada hänen hoitoonsa rahaa Kelasta. Tähän asti siis maksanut hänen hoitonsa ihan omista varoista. ap
Mitä hoitotukea? Otae jätin hakematta hoitolisän vaikka olisin sen saanut mutta kun voi olla tuloa tulossa niin en voinut. Turhaan olen 2 vuotta ilman.
Mulla kävi lähes sama moka. Sain takautuvasti osan. Jos olisin ollut mamu, niin varmaan olisi kaikki kerrottu miten saan haettua ja mitä ja milloin ja kaikki olisi tehty mahdollisimman helpoksi, mutta kun suomalainen olen niin kaikki pitää itse tietää muuten oma moka!
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:56"]
Mulla kävi lähes sama moka. Sain takautuvasti osan. Jos olisin ollut mamu, niin varmaan olisi kaikki kerrottu miten saan haettua ja mitä ja milloin ja kaikki olisi tehty mahdollisimman helpoksi, mutta kun suomalainen olen niin kaikki pitää itse tietää muuten oma moka!
[/quote] Tämä on suorastaan noloa, koska olen itse sos. ja terveysalalla. ap
Kuinka tyhmä oikein olet? Kuka idiootti nyt omaa lastaan alkaisi omin varoin hoitaa!
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:56"]
[/quote]
Lässynlää, mieheni mamu-sisko ei saa mitään tukia Suomelta. Toisaalta, hän onkin ahkera työssäkäyvä nainen eikä mikään kaltaisesi loinen!
Pakolainen on eri asia kuin työperäinen maahanmuuttaja. Kuten myös suomalainen sossupummi on eri asia kuin työssäkäyvä.
Mulla ei käynyt edes pienesssä sievässä mielessäni, että Kelalta saisin hoidosta korvausta. ap
Siis luulit että äitiyspäivärahan jälkeen ei makseta enää mitään?