Minne auto parkkiin seksin ajaksi?
Onko ideoita minkälaiseen paikkaan voisi parkkeerata auton sekstailun ajaksi? Tuntuu että joka paikassa on joku kyttäämässä ainakin täällä pääkaupunkiseudulla.
Kommentit (812)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tieämpä että miehet (vauvalliset palstalaiset) on kyyttäämässä vain ykskään nainen ei ole tullut ole kytänny paikat moneen kertaan..
rauha rakastajille.. ei saisi kyttäillä ainakaan niin että huomaavat
T: lady38
Onko lady38 käynyt siellä lääkärikadun parkissa?
AJAT SEN AUTOTALLIIS JA MAKKARISSA ANNAT HUORALLES KYRPÄÄ PERSEESEE
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 07:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:13"]
Hämeenkylän kartanon hylätty vanha takaparkkipaikka siellä oikealla.. aamuisin ja iltaisin ei ketään, mukava metsäkin vieressä
Kiitos vinkistä.. tää oli rauhaisa kiva paikka pari autoa oli muttei ihmisiä...
Joko on kaikki paikat testattu... lisää ?
Juuh lisää saisi laittaa sellaisia jossa ei saa sakkoja joutokäynnistä
Hihh.. Leidi en ole mutta tuolla on tullut touhuttua aikanaan useinkin
Marika 41 kirjoitti:
Hihh.. Leidi en ole mutta tuolla on tullut touhuttua aikanaan useinkin
haluisko marika joskus uudestaan touhuta kartanolla
Onneks ei tarvii ajaa yhtään mihinkään! Oma koti on tärkeempi.
Merzi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämeenkylän kartanon hylätty vanha takaparkkipaikka siellä oikealla.. aamuisin ja iltaisin ei ketään, mukava metsäkin vieressäKiitos vinkistä.. tää oli rauhaisa kiva paikka pari autoa oli muttei ihmisiä...
Lääkärinkadun parkkipaikka, eläintarhan parkkipaikka ja Laaksonkentän parkkipaikka. Näistä on käytännön kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Merzi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämeenkylän kartanon hylätty vanha takaparkkipaikka siellä oikealla.. aamuisin ja iltaisin ei ketään, mukava metsäkin vieressäKiitos vinkistä.. tää oli rauhaisa kiva paikka pari autoa oli muttei ihmisiä...
Lääkärinkadun parkkipaikka, eläintarhan parkkipaikka ja Laaksonkentän parkkipaikka. Näistä on käytännön kokemuksia.
Eläntarha kokeiltu.. tosin en muista just mitään siitä . Baari-illan jälkeen pääsin kyytiin
Joku pariskunta oli yksi aamu näköjään tuota paikkaa kokeilemassa.. Olin pyöräilemässä töihin ja kävin kus..lla ja vilkuilemassa
Hege 36 kirjoitti:
Joku pariskunta oli yksi aamu näköjään tuota paikkaa kokeilemassa.. Olin pyöräilemässä töihin ja kävin kus..lla ja vilkuilemassa
Tuo oli siis Hämeenkylän kartanon takaparkissa
Hege kirjoitti:
Hege 36 kirjoitti:
Ois niin kiva joskus nähdä joku pari naimassa autossa pitkäst aikaa, Muistan kun kerran ihmettelin että vinkuuko koira jossain autossa muuta olikin siiten yksi pulleahko blondi pysäköidyn auton takaosassa.
Rupesi todella panettamaan pelkkä äänikin
Marko 46 kirjoitti:
Hege kirjoitti:
Hege 36 kirjoitti:
Ois niin kiva joskus nähdä joku pari naimassa autossa pitkäst aikaa, Muistan kun kerran ihmettelin että vinkuuko koira jossain autossa muuta olikin siiten yksi pulleahko blondi pysäköidyn auton takaosassa.
Oijoi.. ajoitko Autosi viereen ja runkkasit? Olinkohan minä kyydissä
Marja kirjoitti:
Marko 46 kirjoitti:
Hege kirjoitti:
Hege 36 kirjoitti:
Oijoi.. ajoitko Autosi viereen ja runkkasit? Olinkohan minä kyydissä
Ens kerralla runkkaan, ja sä saat marja tulla mua auttamaan
Marko 46 kirjoitti:
Hege kirjoitti:
Hege 36 kirjoitti:
Ehkä Blondi hoiti koiraansa ,)
Hege kirjoitti:
Hege 36 kirjoitti:
mikä takaparkki?
Vierailija kirjoitti:
Hege kirjoitti:
Hege 36 kirjoitti:
mikä takaparkki?
Luulisin että siellä oikealla tien päässä jossa vanha joku peltihallinröttelö. en ole kyllä itte kokeillut tuolla touhuilla..
Torin varteen oli pysäköity pienehkö asuntoauto. Kiinnitin siihen huomioni, kun koko auton takaosa hytkyi kummasti. Lähemmäksi kävellessenä kuului vaimeaa vikinää. Siinä vaiheessa tietenkin oli jo päivänselvää, mitä siellä sisällä puuhattiin.
Aika estotonta kuitenkin, kun paikan ohi käveli jatkuvasti paljon ihmisiä. Takaani kuulin, kun pikkupoika kysyi äidiltään, että miksi toi auto noin hytkyy. Äiti siihen, että siellä on varmaan koira, joka on vähän levoton. Nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Torin varteen oli pysäköity pienehkö asuntoauto. Kiinnitin siihen huomioni, kun koko auton takaosa hytkyi kummasti. Lähemmäksi kävellessenä kuului vaimeaa vikinää. Siinä vaiheessa tietenkin oli jo päivänselvää, mitä siellä sisällä puuhattiin.
Aika estotonta kuitenkin, kun paikan ohi käveli jatkuvasti paljon ihmisiä. Takaani kuulin, kun pikkupoika kysyi äidiltään, että miksi toi auto noin hytkyy. Äiti siihen, että siellä on varmaan koira, joka on vähän levoton. Nauratti.
Kätevää.. viedä valmiiksi torinlaidalle panopaikka mahdollisia baarilöytöjä varten..
M 46 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hege kirjoitti:
Hege 36 kirjoitti:
mikä takaparkki?
Luulisin että siellä oikealla tien päässä jossa vanha joku peltihallinröttelö. en ole kyllä itte kokeillut tuolla touhuilla..
takaapäin takaparkissa ;)
Anna kytätä, ei se haittaa. Hän vaan tekee käsitöitä teitä katsoen.