Minne auto parkkiin seksin ajaksi?
Onko ideoita minkälaiseen paikkaan voisi parkkeerata auton sekstailun ajaksi? Tuntuu että joka paikassa on joku kyttäämässä ainakin täällä pääkaupunkiseudulla.
Kommentit (812)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:59"]Menkää merihaan parkkihalliin :)
[/quote]Tää on hyvä..kokemusta on..
Jumbon kattoparkkis....tilaa on..
M5!
ap..mielikuvitus vain rajana...vanhan Porvoontien varrella pääsisit varrelleni..
jakke
Hyvä kun todella tummat takalasit autossa niin voi panna parkkihallissa vaikka keskellä päivää kunhan on menosuunta seinään päin vaikka ollaan me kyllä pantu muijan kanssa hiljaisen valtatien bussipysäkilläkin ja kyllä siitä muutama auto meni ohi todella hitaasti :D
Sitten ei kukaan näe mitään.. tylsä mies
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:40"]
Hyvä kun todella tummat takalasit autossa niin voi panna parkkihallissa vaikka keskellä päivää kunhan on menosuunta seinään päin vaikka ollaan me kyllä pantu muijan kanssa hiljaisen valtatien bussipysäkilläkin ja kyllä siitä muutama auto meni ohi todella hitaasti :D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:14"]
siis hämeenkylän karatano
[/quote]Saisko 40+ rouva tulla aamulla kurkkimaan.. kostuttaa katella oon lähellä
[/quote]Toi oli hyvä paikka vaan tuo rouva puuttui kurkkimasta, lisää paikkoja Miel Espoo
[/quote]
Bembölen kahvituvan yläparkkis öisin
Helsingin juna-aseman etuparkki. ratikat vähän häiritsee mutta on 30 min aikaa. Muistakaa kiekko
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 07:52"]
Helsingin juna-aseman etuparkki. ratikat vähän häiritsee mutta on 30 min aikaa. Muistakaa kiekko
[/quote]
Tuskin kukaan huomaisi.. kaikki kattelee nykyään kännyköitään
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:02"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:54"]
Onko ideoita minkälaiseen paikkaan voisi parkkeerata auton sekstailun ajaksi? Tuntuu että joka paikassa on joku kyttäämässä ainakin täällä pääkaupunkiseudulla.
[/quote]
Iltasekstailuun esim. Ikean parkkipaikat. Malmin/Honkanummen hautausmaat. Koko Tammiston alue sen jälkeen kun kaupat ovat menneet kiinni. Lentokentän parkkihallit, ovat tosin maksullisia. Itäkeskuksen Prisman parkkihallin alin kerros. Ruoholahden parkkihallikin taitaa olla tätä nykyä aika hiljainen, tosin maksullinen sekin.
[/quote]
Ikean parkkis oli hyvä ihan päiväsaikaankin, kaikki vaan touhottaa ostosten kanssa, ei siellä kukaan mitään ympärilleen katso.
VORMULALEGENDA MALDONAADON VARIKOLLE PERKELE
Luin mielenkiinnosta ketjun läpi. Kuulostaa minusta erikoiselta ja vaivalloiselta lähteä jonnekin varta vasten harrastamaan seksiä ja auto on niin hankala paikka muutenkin. Itse olen aina harrastellut kotona sängyssä, kun ei ole ollut sellaista tilannetta että jossain muualla olisi pitänyt välttämättä saada. Joskus miehen inttiaikoina häntä lomille hakiessani ehdotin auton pysäyttämistä metsätielle, mutta ei mieskään sitä tosissaan ottanut, hymyili kyllä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 05:58"]
Luin mielenkiinnosta ketjun läpi. Kuulostaa minusta erikoiselta ja vaivalloiselta lähteä jonnekin varta vasten harrastamaan seksiä ja auto on niin hankala paikka muutenkin. Itse olen aina harrastellut kotona sängyssä, kun ei ole ollut sellaista tilannetta että jossain muualla olisi pitänyt välttämättä saada. Joskus miehen inttiaikoina häntä lomille hakiessani ehdotin auton pysäyttämistä metsätielle, mutta ei mieskään sitä tosissaan ottanut, hymyili kyllä.
[/quote] Minä ainakin olen käynyt eläintarhan parkkiksella ja auton ovet auki ja sit takapanoa. Toimii, se on sopivan rauhaisa paikka ainakin työajan jälkeen, mut käy päivälläkin, kunhan löytää oikean paikan sieltä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:13"]todella hyvä paikka... käytiin siellä metsässäkin.. sai rauhassa olla.. hilajaista aamulla klo 6.30 ja illalla.. salaraouvankanssa oli upeeta.. suosittelen ja kiitos vinkistä [/quote] Olitteko luonnossa.oliks muita?
[/quote]
Keskellä päivää luonnossa ja autossa ei ketään missään...
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:13"]todella hyvä paikka... käytiin siellä metsässäkin.. sai rauhassa olla.. hilajaista aamulla klo 6.30 ja illalla.. salaraouvankanssa oli upeeta.. suosittelen ja kiitos vinkistä [/quote] Olitteko luonnossa.oliks muita?
[/quote]
[/quote]
Aih kun joskus saisin katella.. kostuttaa ajatus pyöräilen tuollapäin useesti N 51
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:54"]
[/quote]
Parkkihalli on hyvä. Mulla on mosse ja siitä on hyvä naida etupellilltä tai takapelliltä, porvarit ei raaski antaa naida sisällä ettei paikat likaannu.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:14"]
siis hämeenkylän karatano
[/quote]Saisko 40+ rouva tulla aamulla kurkkimaan.. kostuttaa katella oon lähellä
[/quote]Toi oli hyvä paikka vaan tuo rouva puuttui kurkkimasta, lisää paikkoja Miel Espoo
[/quote]
Bembölen kahvituvan yläparkkis öisin
[/quote]
Voisin kyllä hoidella salaa tuon +40 rouvan.. ei jäisi vaan kurkkimiseksi.. T: mies 37
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:49"]
Kertokaapa porista joku hyvä panopaikka ? Jos löytyy joku hyvä.. Saa tulla mukaan kimppaan .
[/quote]
PK seutu on kyseessä.. porilaiset voi mennä Yyteriin
[/quote] Onko Yyteri Hesassa?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:49"]
Kertokaapa porista joku hyvä panopaikka ? Jos löytyy joku hyvä.. Saa tulla mukaan kimppaan .
[/quote]
PK seutu on kyseessä.. porilaiset voi mennä Yyteriin
[/quote] Onko Yyteri Hesassa?
[/quote]
Hesa on kaikkialla muualla kuin stadissa. Yyteristä nyt puhumattakaan.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:06"]
[/quote]
[/quote]
Aih kun joskus saisin katella.. kostuttaa ajatus pyöräilen tuollapäin useesti N 51
[/quote]
Kyl mä sulle voin näyttää.. M22
siellä luonnossa on hyttyset kiusana N47