Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KAVERIKALLUPPI XD

Vierailija
10.06.2015 |

Kun menet kaverille kylään...
1. Pälyilet arkana ympärillesi, kieltäydyt kohteliaasti kaikesta tarjottavasta ja olet arka.
2. Huudat "moooiiiii!!!" ja sanot että nyt tarvitsee saada kahvia, keitätkö sinä vai keitänkö itse?
3. Et pyydä itse mitään, mutta otat esim. kahvia jos tarjotaan. Et hyppää sohvalle makoilemaan vaan istut sivistyneesti tuolilla.

Kaverisi kysyy mielipidettäsi vaatteistaan, jotka ovat mielestäsi yliampuvat. Vastaat:
1. Tosi kivat, sopii täydellisesti :)
2. "Tuossa on kyllä ihan liikaa kaikkea. Sinuna vaihtaisin laukun ja tuon paidan. Muuten kiva!"
3. Ei jatkoon!

Kaverisi sanoo, että hiusvärisi on epäonnistunut. Miten reagoit?
1. Kavereilta kuulee totuuden. Mitäs minä siitä pahastumaan, se on vain teollista väriä.
2. No niinpä! Sitähän minä juuri sanoin. Hyvä että kaveri on samaa mieltä eikä kehu turhaan, kun en itsekään tykkää!
3. Ylimielinen lehmä...

Kaverisi tekemä ruoka on aivan liian suolaista. Reagoit miten...?
1. Hyi miten paljon suolaa, äkkiä vettä!!! Siis muuten tosi hyvää, mutta et olisi kaatanut sitä suolaa niin hurjasti, mä sanoin.
2. Tosi hyvää :) ei mitään vikaa.
3. No siis... Muutenhan tää on oikein kelpoa ruokaa, mutta jos suolaa olisi vähän vähemmän niin olisi täydellistä!

Itse olen tottunut puhumaan suoraan, enkä osaa ajatella että esim. liian vahvasta kahvista tai liian suolaisesta ruuasta rehellisesti sanominen (vaikka sitten sanomalla HYI) olisi jotenkin kamala asia, koska sehän on KAHVI ja SUOLA. Ei sillä ole mitään tekemistä ihmisen luonteen kanssa, jos joskus tulee liian vahvaa kahvia ja ruokaan lorahtaa ruokalusikallinen suolaa. Ja samoin kestän itsekin kuulla kommentit ihan suoraan. Miksi tarvitsisi valehdella, että kahvi on hyvää, jos se ei ole. Ja miten se minuun vaikuttaa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla