Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyö ja masennus

Vierailija
03.02.2022 |

Te jotka ootte masentuneita ja etätöissä. Miten on mennyt? Mulla tosi huonosti. Töiden aloitus venyy, kun kaikki on itsestä kii. Ja mieletön syyllisyys siitä, kun ei saa aikaan.

Oon ollut enempi vähempi masentunut koko elämäni, joskus pahemmin, joskus vähemmän. Töissäkäynti on auttanut mua pysymään kii normaalielämässä, mut nyt kun on pahempi kausi ja etätyötä, tämä on hirveetä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonostihan se sujui, en meinannut saada tehtyä mitään. Joten siksipä oman etuni vuoksi olen ollut lähitöissä toimistolla suurimman osan korona-ajasta. Meillä on vahva etätyösuositus, mutta pieni osa työntekijöistä käy toimistolla. Itse katson että olen hyödyllisempi työkykyisenä toimistolla kuin kasetti hajonneena sairaslomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun saa olla kotona ihan rauhassa ja voi keskittyä paremmin. Olen sillä tavalla epäsosiaalinen, etten kestä ympärillä hälinää ja draamoja, mitä ihan väistämättä oman alani työssä kilpailuasetelmien vuoksi tulee.  En niihin itse osallistu, mutta ovat häiriöinä työpäivässä. 

Jos jotain vaikutusta masennukseen etätyöllä niin pelkästään positiivista, ei kovin paljon silti

Vierailija
4/8 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

avokonttori vie voimat, muttei etänäkään hääppöstä.

Vierailija
5/8 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona aika on ollut ihanaa, kun on voinut tehdä työt kotoa, eikä aikaa kulu sitä tuntia työmatkusteluihin. Pääsen aloittamaan aiemmin ja tekemään pidempään. Tehokkuus oikeasti 125% toimistoon verrattuna, kun siellä vielä joku käy kyselemässä jatkuvasti jotain.

Vierailija
6/8 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, komppaan. Toimistolla toisaalta uupuu jo puolessa välissä päivää, mutta masentuneena se toiminnanohjaus on vaikeaa yksinään kotona.

Vierailija
7/8 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko keksineet mitään apuja siihen toiminnanohjaukseen? Saatteko itsenne jollain konstilla esim. juuri aloittamaan jonkin homman? Itselleni tämä on välillä ylivoimaista. Sitten tahtoo työt kasaaantua.

Vierailija
8/8 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaaljon paremmin kuin konttorilla, saa keskittyä työntekoon. Nämä sosiaaliuuden perässä haikailevat ovat pääsääntöisesti ekstroverttejä, jotka imevät energiaa muilta. Niinhän se on sanottukin, että etätöissä on vaikeampaa kiusata.

Ymmärrän, että päällikkö ja työtoverit haluavat välillä nähdä fyysisestikin, mutta sataprosenttinen lähityö en ymmärrä, kun pandemian aikana oltiin 100 % etätöissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi