Palkkaa minut siivojaksi, ikkunanpesijäksi tms. (Helsinki)
Olen niin peeaa etten tiedä kuinka selviän kesästä.
Kommentit (9)
Oletko mies vai nainen, käykö alastisiivous.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:42"]
[/quote]
Meillä olis ruohonleikkuuta ja ikkunanpesua, ensimmäistä tarjolla kolmena päivänä viikossa, n. 1300 neliön ala ajettavana. Palkaksi ollaan ajateltu n. 10e/h, mutta ei ole Helsingissä. Tunti bussilla. Paikallisia nuoria ei kiinnosta.
mä tarviin siivoojaa ja tavaroiden kellariin viejää jne.hesassa viikonloppuna ennen maanantaita. mitä pyydät palkkaa
Perjantaina olisin vapaa koko päivän! Palkka riippuisi tietysti siitä miten iso urakka on. Miten monta tuntia luulet että siinä menisi? Ja mikä olisi sinun mielestä kohtuupalkka? -AP
Ja kiitos neloselle, mutta jo bussimatkaan uppoisi aikaa ja rahaa ja ruohonleikkuu noin isolla alueella hirvittää kyllä vähän..
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:42"]
[/quote]
Meillä olis ruohonleikkuuta ja ikkunanpesua, ensimmäistä tarjolla kolmena päivänä viikossa, n. 1300 neliön ala ajettavana. Palkaksi ollaan ajateltu n. 10e/h, mutta ei ole Helsingissä. Tunti bussilla. Paikallisia nuoria ei kiinnosta.
[/quote]
Miksi palkata joku ajamaan ruohot tommoselle tontilla, sehän on kun perskarvoja nyppis.
Ok, tuu ensi maanantaina meille.