Naapurin vauvalla koliikki
Joo ymmärrän että ei ole heidän vika mutta onko pakko muuttaa muiden ihmisten naapuuriin jossa seinät on paperia. Mä ymmärrän että lapsen äiti voi nukkua sillon kun vauva nukkuu mutta minä en. Minulla on koulua ja töitä. Olen nukkunut tällä viikolla ehkä 2 h per yö
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Korvatulpat.
En ole aloittaja, mutta kärsin aikoinaan samasta ongelmasta. Huuto kuului korvatulppien läpikin.
Vierailija kirjoitti:
Korvatulpat.
Mulla on krooninen sairaus jonka takia en voi käyttää t. Ap
Täälläkin kuuluu nyt jonkun lapsen itku. Laita heippalappu ja että kysyy ohjeet koliikkiin tms.
Ystävällinen naapuri tarjoaisi apua heippalapun sijaan!!! Tuskin pienen äitikään nauttii tilanteesta.
Koliikki keinu?
Sympatiat ap:lle ja naapurille. Seuraavan suuntaan muutamalle kommentoijalle: mitähän ihmettä auttaisi heippalappu, lopettaisiko se vauvan itkun? Vanhemmat varmasti tekevät kaikkensa, ettei vauva itkisi. Koliikki on loppujen lopuksi siitä lohdullinen, että se menee verrattain nopeasti ohi.
Viimeinen asia, mitä koliikkivauvan vanhempi tarvitsee on se heippalappu.. Jos korvatulpat eivät sovi, whitenoise toimii!
Ei se sun kiusaksi sitä vauvaa huudata. Jos on herkkäuninen niin mikä pakko se on muuttaa asuntoon, jossa seinät on paperia?
Koliikki kestää n. 2-4kk ja on vanhemmille tosi rankkaa. Älä jätä lappuja.
Heippalappu jos vaikka vanhemmat ei oo huomannu et heidän lapsensa itkee? :DD
Korvatulpat.