Kommentoiko teidän miehet muiden naisten ulkonäköä?
Olen aika kyllästynyt, kun mies ei ollenkaan meinaa käsittää, ettei minua kiinnosta kuulla jostain naisesta, jonka näki jossain kaupungilla, jolla oli lyhyt hame tai oli hyvännäköinen tai muuta vastaavaa. Mitä mä sillä tiedolla teen? Miksi miehen tarttee tollasta raportoida? Enhän mäkään kaikkista hyvännäköisistä näkemistäni miehistä sille raportoi.
Kommentit (29)
No ei kommentoi. Mun mies on sen verran fiksu, että älyy pitää ajatuksensa muista naisista omana tietonaan. En minäkään kommentoi hänelle muista miehistä, näin ei synny mitään turhia mustasukkaisuus draamailu kohtauksia.
Sanoo vaan jos on joku ihan älyruma tai sairaaloisen lihava.. Ei oo ketään naista kehunut tai katsellut ainakaan mun läsnäollessa :)
Mun entisessä suhteessa mies sanoin silloin tällöin joistakin naisista, että onpa kaunis ja olen kuullut hänen kehuvan myös entisiään miten hyviä he olivat sängyssä.. Ja silloinkun hän sanoi sen, olimme juuri alkaneet seurustella ja menetin neitsyyteni hänelle. Miten ekalla kerralla voi olla täydellinen sängyssä?? Ei mitenkään. Suhdetta kesti kuitenkin jonkun aikaa ja olen onnellinen että olen päässyt hänestä eroon. Ei koskaan kehunut mua, muita naisia kyllä. Itsetunto melko paskana tällä hetkellä
En ois tollasen miehen kanssa. Tiedän että mun mies kattoo varmasti jos näkee kauniin naisen mutta ikinä ei mun seurassa sano mitään. Sen teinki sille selväks alusta lähtien et ku mä en oo paikalla niin oman tunnnon mukaan voi kavereilleen kommentoida. Oon kyllä kuullu että tyytyy vaan hymähtelemään jos joku kommentoi jotain. :D Mulle se sanoo vaan jos joku on tosi laiha esim. Ei tykkää liian laihoista, laiha toki saa olla mutta mielellään sit edes lihasta muotona. ot
Ei se jälkeenpäin raportoi, paitsi jotain että "näin tänään naisen jolla ei ollut päätä". Yhdessä jos ollaan, saattaa kommentoida vaikka että "onpa tolla erikoisen värinen tukka" tai "kiva takki". Ihan neutraalia puhetta.
Jotenkin musta tuntuu, että vaikka en ookaan täydellinen, haluaisin tuntea olevani kaunis ja ihana juuri mun miehelle...tuntuu hieman loukkaavalta kuulla, kuten yhtenäkin kertana, että mies melkein ajo ojaan kun näki niin seksikkään ilmestyksen...
Ap
Mielenkiintoista kuulla. Minäkään en ollut ennen tätä ihmissuhdetta tottunut tällaiseen. Yleensä ei miehet oo muiden naisten ulkonäköä kommentoineet. Totta kai miesporukassa voivat sitä tehdä, mutta jotenkin on mielestäni tahdikasta olla hehkuttamatta jonkun ulkonäköä oman naisen seurassa.
Ap
Haluaa tehdä sinut mustasukkaiseksi. Syystä tai toisesta hänellä on huono itsetunto eikä koe sinun rakastavan häntä tarpeeksi.
Kun hän sanoo jotain tuollaista ja sinä tulet mustasukkaiseksi hänen itsetuntonsa kohoaa hetkeksi kun hän huomaa että välität hänestä sittenkin.
Kun hänelle tulee taas epävarma olo hän käyttää tätä samaa metodia jolla viimeksi huomasi saavan tulosta aikaan.
Kerron naiselle vain sellaisia asioita toisista, joiden tiedän miellyttävän häntä, kauhistelen esimerkiksi jonkun rumuutta tai niukkaa vaatetusta, ja tiedän, että pesää tulee jatkossakin.