Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentoiko teidän miehet muiden naisten ulkonäköä?

Vierailija
10.06.2015 |

Olen aika kyllästynyt, kun mies ei ollenkaan meinaa käsittää, ettei minua kiinnosta kuulla jostain naisesta, jonka näki jossain kaupungilla, jolla oli lyhyt hame tai oli hyvännäköinen tai muuta vastaavaa. Mitä mä sillä tiedolla teen? Miksi miehen tarttee tollasta raportoida? Enhän mäkään kaikkista hyvännäköisistä näkemistäni miehistä sille raportoi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:12"]Mielenkiintoista kuulla. Minäkään en ollut ennen tätä ihmissuhdetta tottunut tällaiseen. Yleensä ei miehet oo muiden naisten ulkonäköä kommentoineet. Totta kai miesporukassa voivat sitä tehdä, mutta jotenkin on mielestäni tahdikasta olla hehkuttamatta jonkun ulkonäköä oman naisen seurassa.

Ap
[/quote]Ei jumalauta ja oikeasti joku suostuu tuollaisen apinan kanssa vielä yhdessä kulkemaan? :-D Mitä ihmeen kynnysmattoja te muijat oikein olette? Hei nyt ihan oikeasti jotain itsekunnioitusta nyt kehiin ja jätät tuollaisen lapsellisen sönköttäjän samantein. Huhu, voi luoja...

Vierailija
2/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lähinnä vaan silloin kun minä pyydän häneltä kommenttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex oli tollanen, sehän meni lopulta siihen että mun ulkonäkö ei kelvannut, vaan olisi pitänyt olla silikonia sun muuta hiustenpidennystä. Itse oli läski hikinen rekkamies, hyi helevetti. En koskisi enää pitkällä tikullakaan.

Vierailija
4/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoi eikä se ole minulta pois. Mun kanssahan hän kuitenkin on :)

Vierailija
5/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkee telkkarissa liikaa meikatun naisen, niin kommentoi meikkipossuksi. Eipä muuten.

Vierailija
6/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä viestiini 6 että minulla on tästä omakohtaisia kokemuksia. Kun meillä meni hyvin miehen kanssa eli osoitin pitäväni hänestä, hän ei koskaan kommemtoinut muita naisia minulle. Kun aloin puhua erohaluistani hän alkoi yhtäkkiä kommentoida kuinka se ja se tarjoilija siellä ravintolassa oli sellainen johon hän mielellään tutustuisi ja pohti ääneen meidän ollessa kahden että onkohan se varattu vai ei. Mies ei olisi halunnut erota eli tuo oli selvästi yritys tehdä mustasukkaiseksi.

Vierailija
7/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:15"]Haluaa tehdä sinut mustasukkaiseksi. Syystä tai toisesta hänellä on huono itsetunto eikä koe sinun rakastavan häntä tarpeeksi.
Kun hän sanoo jotain tuollaista ja sinä tulet mustasukkaiseksi hänen itsetuntonsa kohoaa hetkeksi kun hän huomaa että välität hänestä sittenkin.
Kun hänelle tulee taas epävarma olo hän käyttää tätä samaa metodia jolla viimeksi huomasi saavan tulosta aikaan.
[/quote]

Ketkä tätä alapeukuttaa? Miehet ilmeisesti. Ei haluta myöntää että ollaan epävarmoja ja huonoitsetuntoisia. Harvapa uskaltaa myöntääkään.

Vierailija
8/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoimme molemmat toisillemme kiinnostavan näköisiä ihmisiä. Ihmisten tarkkailu on vaikkapa kesällä kahvilan terasilla istuessa on hauskaa puuhaa. Mieheni harrastaa katuvalokuvausta, ja hänellä on hyvä taito bongata ihmisvilinästä kauniita tai mielenkiintoisia kohteita.

Vierailija
9/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:12"]

Mielenkiintoista kuulla. Minäkään en ollut ennen tätä ihmissuhdetta tottunut tällaiseen. Yleensä ei miehet oo muiden naisten ulkonäköä kommentoineet. Totta kai miesporukassa voivat sitä tehdä, mutta jotenkin on mielestäni tahdikasta olla hehkuttamatta jonkun ulkonäköä oman naisen seurassa.

Ap

[/quote]

Kuulostat rehellisesti sanottuna huonoitsetuntoiselta märisijältä. Moten luulet tuollaisen defensiivisen itsesi lyttäämisen vaikuttavan miehen käsityksiin sinusta?

Vierailija
10/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ollenkaan, mutta minulla onkin hyvä itsetunto. Katson itsekin mielelläni kauniita naisia ja miehiä.

Vierailija
11/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:04"]

Olen aika kyllästynyt, kun mies ei ollenkaan meinaa käsittää, ettei minua kiinnosta kuulla jostain naisesta, jonka näki jossain kaupungilla, jolla oli lyhyt hame tai oli hyvännäköinen tai muuta vastaavaa. Mitä mä sillä tiedolla teen? Miksi miehen tarttee tollasta raportoida? Enhän mäkään kaikkista hyvännäköisistä näkemistäni miehistä sille raportoi.

[/quote]

Mikset kysy siltä mieheltäsi suoraan tuota, mitä tässä kirjoititkin ("mitä minä sillä tiedolla teen?")? Eipä se asiantila täällä pähkäilemällä muutu, eikä täällä kukaan voi miestäsi muuttaa, etkä todennäköisesti sinäkään, possu mikä possu. Mutta suoraan mieheltä kysymällä on kuitenkin pieni mahdollisuus, että miehesi ryhtyisi hieman ajattelemaan mitä suustaan päästää. Muuten sulla on kaksi vaihtoehtoa, joko jatkaa raporttien kuuntelua hemaisevista toisista naisista tai etsiä uusi mies, joka ei koe tarvetta piilovittuilla naiselleen.

Vierailija
12/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tahditon

Vierailija
13/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:39"]Mies on tahditon
[/quote]

Turhaan alapeukutat vastaustani sinulle tähän kommenttiin. Se ei tee sinusta yhtään älykkäämpää.

Vierailija
14/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kommentoi, välillä näyttää siltä, että mies ei edes huomaa muita ihmisiä ympärillään. Joskus yritin heittää jotakin kommenttia hänelle edellä kulkevasta neidosta jolla oli vesirajaan ulottuva hamonen, mutta edes sitä ilmestystä mies ei ollut huomannut. Mun uusia vaatteita se ei huomaa, ei uutta kampausta/hiusväriä, ei mitään tällaisia pieniä asioita. Ap:lle sa oisin, että anna miehen puhua ja katsoa ihan vapaasti, hymähdät vain vastaukseksi ja annat mennä löpinän toisesta korvasta ulos samantien. Mitä sitä nyt suotta ongelmaa ottamaan noin pienestä asiasta? Katso sinäkin miehiä, hymyilet ja jutustelet, se piristää kummasti!

Vierailija
17/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko istuttaa miehesi keittiön pöydän ääreen ja kysyä: "Mihinkähän sinä pyrit sillä, että kerrot minulle näkemistäsi kauniista naisista?" Ja sitten: "Mitä veikkaat, miltä se minusta tuntuu?"

Ja sitten jos pääsette oikein henkevälle asteelle, voit kysyä, toivoisiko hän, että kehuisit miestäsi enemmän ja panisit merkille hänen hyviä puoliaan tai ulkonäköään...

Vierailija
18/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoi. Ja saatetaan yhdessä keskustellakin henkilön jostain piirteistä tai vaatteesta. En pahastu. Mutta, avainasia on se, että mies tietää etten loukkaannu ja että hän ei kommentoi mitään loukatakseen minua tai loukkaavaa sävyyn. Ihan huomiona vain. Kehuu minuakin paljon. Mutta jos asia ei ole ok sinulle, se ei ole eikä tarvitsekaan olla. Miehelläsi on oikeus mielipiteeseensä, mutta saisi pitää ne itsellään.

Vierailija
19/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:30"]Kommentoimme molemmat toisillemme kiinnostavan näköisiä ihmisiä. Ihmisten tarkkailu on vaikkapa kesällä kahvilan terasilla istuessa on hauskaa puuhaa. Mieheni harrastaa katuvalokuvausta, ja hänellä on hyvä taito bongata ihmisvilinästä kauniita tai mielenkiintoisia kohteita.
[/quote]
No juuri näin. :)

Vierailija
20/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota noin. En ole se nainen kauneimmasta päästä. Ihan tavallinen. Jostain syystä mulla on paljon tosi kauniita naispuolisia ystäviä. Aina kun jota kuta kaunista yksilöä pitäisi heittää jonnekin tai auttaa vaikka muutossa, mieheni on heti valmiina palvelukseen :D Vähemmän kaunista ei auta yhtä auliisti, paitsi tietysti minua.

On myöntänytkin tekevänsä näin. Mutta ei siinä mitään, mut mies on kuitenkin valinnut. Ja jaksaa kehua mua. Kun tänään just harmittelin raskausarpista vatsaani, ja hän sanoi heti, että kaunishan se on :)