Vastaus toiseen aiheeseen: olen narsistimagneetti
Itse painiskelen juuri vastaavanlaiset ongelmien kanssa.
Ilmeisesti en kykene tuntemaan "rakkautta" kuin näiden narsististen ja rikkinäisten miesten kanssa. Ehkä isäni oli sellainen - olikin. Joten lähes ensi silmäyksellä tunnistan heidät ja hyvin pian koen heitä kohtaan suuria tunteita.
Normaaleja ja tasapainoisia kohtaan en pysty rakkautta tuntemaan, koska niin ei ole minulle lapsuudessa opetettu. Kehoni ei tunnista heitä yhtään minään. Itse olen hieman epävakaa, joten se on hyvä mätsi myös näiden miesten kannalta, suhde on yhtä ihanaa vuoristorataa.
Itselläni on ollut muutama narsistiksi tai narsistiseksi sopiva mies. Ja siis ihan todella kaikki merkit täsmää, olen opiskellut ja keskustellut psykologiaa jonkun verran, käyny terapiassa. Kylmää, kuumaa, henkistä väkivaltaa, intohimoista seksiä jne. Eräs näistä miehistä sytytti työpaikallaan tulipalon ja vielä kehuskeli sillä.
Toinen mietti onkohan hän sarjamurhaaja. Kolmas kehuskeli miten korkean tuloksen saa narsismitestissä ja stalkkasi minua vuosia.
Sitten minut jätetään kylmästi ja ghostataan. Narsisteja voi olla vaikka miten pieni prosentti, mutta minä aivan tattusti löydän heidät kaikki!
Mutta, on minulla ollut ihan normaalikin pitkä suhde, koin sen kylläkin hieman latteana ja pystyin siihen vain tietoisesta päätöksestä. Voin tietoisesti valita hyvän miehen, mutta kehoni on niin rikki että ei tunne kuten "kuuluisi". Ihmisenä olen kuitenkin hyvin tasaainoisen OLOINEN ja rauhallinen.
Apua.