Onko 15v liian nuori av:lle?
Kommentit (37)
Ei ole liian nuori, kyllä tuon ikäisen pitää jo nähdä millaista se elämä aikuisten keskuudessa on.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:42"]
Joojoo, olen puhdas ja viaton pieni enkelilapsi! Huoh. Käyn aaveella jos haluan. -14T
[/quote]
Suloista! Nuorten mustavalkoisuudessa on jotain niin puhdasta ja viatonta. Jos osaa kirota, nussia ja ryypätä niin ollaan jo niin isoja tyttöjä ja poikia. Pelkkä tietoisuus näistä asiosta riittää niin voidaan hiekkalaatikolla vetää jotain roolia. Jokainen osaa huutaa huutamisen ilosta, mutta pelkkää sanahelinää on sinunkin uhosi. Äidlle terveisiä!
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:48"]Menkää pois lapset. Tää on k18 ja mun puolesta vois kaikki alle 25v pennut pysyy poissa täältä.
[/quote]
Ei missään sanota ikärajasta mitään + kommentoin harvoin. Eikö edes lukea saisi? - T14
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:42"]
Joojoo, olen puhdas ja viaton pieni enkelilapsi! Huoh. Käyn aaveella jos haluan. -14T
[/quote]
Suloista! Nuorten mustavalkoisuudessa on jotain niin puhdasta ja viatonta. Jos osaa kirota, nussia ja ryypätä niin ollaan jo niin isoja tyttöjä ja poikia. Pelkkä tietoisuus näistä asiosta riittää niin voidaan hiekkalaatikolla vetää jotain roolia. Jokainen osaa huutaa huutamisen ilosta, mutta pelkkää sanahelinää on sinunkin uhosi. Äidlle terveisiä!
[/quote]
Oletko varma? Palstan tasosta päätellen olen keskimääräistä mammaa fiksumpi... T14
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:34"]On. Ei 15v tarvi lukea tämmöisiä juttuja. Täällä moni elämäänsä katkeroitunut. Nuorilla vielä elämä edessä ja puhtaat ajatukset :)
[/quote]
Vai että puhtaat ajaukset ;)). No ei vaiskaan, mut sulla on väärä käsitys mun ikäsistä.
T.15v poika
[/quote]
En minä mitään seksuaalisia juttuja pelkästään tarkoittanutkaan vaan tätä monesti niin kieroutunutta ajatusmaailmaa...
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:34"]On. Ei 15v tarvi lukea tämmöisiä juttuja. Täällä moni elämäänsä katkeroitunut. Nuorilla vielä elämä edessä ja puhtaat ajatukset :)
[/quote]
Vai että puhtaat ajaukset ;)). No ei vaiskaan, mut sulla on väärä käsitys mun ikäsistä.
T.15v poika
[/quote]
En minä mitään seksuaalisia juttuja pelkästään tarkoittanutkaan vaan tätä monesti niin kieroutunutta ajatusmaailmaa...
[/quote]
No joo täällä se on vähän radikaalia, mutta olen samoja asioita nähnyt tässä ikä luokassa
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:34"]On. Ei 15v tarvi lukea tämmöisiä juttuja. Täällä moni elämäänsä katkeroitunut. Nuorilla vielä elämä edessä ja puhtaat ajatukset :) [/quote] Vai että puhtaat ajaukset ;)). No ei vaiskaan, mut sulla on väärä käsitys mun ikäsistä. T.15v poika
[/quote]
Tässä se jo nähtiin, että 15v on liian nuori palstalle. Viestissä ei ollut mitään seksuaalistavivahdetta kuten kuvittelit.
[/quote]
No mitä ne puhtaat ajatukset on?
[/quote]
Tässä se syy miksi 15v. on liian nuori palstalle. Kukaan ei halua heille äidiksi ruveta ja opettaa ihan perusasioita.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:34"]On. Ei 15v tarvi lukea tämmöisiä juttuja. Täällä moni elämäänsä katkeroitunut. Nuorilla vielä elämä edessä ja puhtaat ajatukset :) [/quote] Puhtaat ajatukset... Minua ahdisteltiin seksuaalisesti ensimmäisen kerran ala-asteella, hakattiin ala-asteen lopulla, 13-vuotiaana raiskattiin ja tulin raskaaksi, sain keskenmenon ja sen jälkeen muutinkin laitokseen. Todella puhtaat ajatukset. N18
[/quote]
Puhtaudella tarkoitetaan niin paljon muutakin kuin vain seksiä!
[/quote]
En itsekkään tarkoittanut sillä seksiä, vaan sitä, että ajatukseni ovat olleet mustia jo pitkään ennen 15-vuotis synttäreitäni.
N18
On jollei se ole äiti ja mä toivon ettei ole vaan abortti on tehty. Vauva palsta on äitien palsta.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:06"]On jollei se ole äiti ja mä toivon ettei ole vaan abortti on tehty. Vauva palsta on äitien palsta.
[/quote]
Mitä miehet sitten tekevät täällä?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:48"]Menkää pois lapset. Tää on k18 ja mun puolesta vois kaikki alle 25v pennut pysyy poissa täältä.
[/quote]
Ei missään sanota ikärajasta mitään + kommentoin harvoin. Eikö edes lukea saisi? - T14
[/quote]
T14 olet vielä pieni yläastettava käyvä lapsi. Ei sun pitäis ees lukea näitä juttuja.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:06"]On jollei se ole äiti ja mä toivon ettei ole vaan abortti on tehty. Vauva palsta on äitien palsta.
[/quote]
Tämä on Aihe vapaa, ei vauvapalsta/äitien palsta. T. 33v äiti
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:06"]On jollei se ole äiti ja mä toivon ettei ole vaan abortti on tehty. Vauva palsta on äitien palsta.
[/quote]
Mitä miehet sitten tekevät täällä?
[/quote]
Tarkoitat lassukka miehiä. Normaaleja ei käy.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:06"]On jollei se ole äiti ja mä toivon ettei ole vaan abortti on tehty. Vauva palsta on äitien palsta. [/quote] Tämä on Aihe vapaa, ei vauvapalsta/äitien palsta. T. 33v äiti
[/quote]
Osoite on vauva.fi. Kyllä tämä vauvapalsta on.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:42"] Joojoo, olen puhdas ja viaton pieni enkelilapsi! Huoh. Käyn aaveella jos haluan. -14T [/quote] Suloista! Nuorten mustavalkoisuudessa on jotain niin puhdasta ja viatonta. Jos osaa kirota, nussia ja ryypätä niin ollaan jo niin isoja tyttöjä ja poikia. Pelkkä tietoisuus näistä asiosta riittää niin voidaan hiekkalaatikolla vetää jotain roolia. Jokainen osaa huutaa huutamisen ilosta, mutta pelkkää sanahelinää on sinunkin uhosi. Äidlle terveisiä! [/quote] Oletko varma? Palstan tasosta päätellen olen keskimääräistä mammaa fiksumpi... T14
[/quote]
Niinhän sä kuvittelet todellisuudessa sä et tiedä elämästä yhtään mitään. Se että sä tiedät mikä on turkin pääkaupunki ei meinaa yhtään mitään elämässä. Sen sä tulet oppimaan vielä.
Menkää pois lapset. Tää on k18 ja mun puolesta vois kaikki alle 25v pennut pysyy poissa täältä.