Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset huolistko kannabista käyttävän miehen

Vierailija
10.06.2015 |

Itse blaadaan silloin tällöin. Minusta ei mitään väärä ja onhan se terveellisempää kun alkoholin käyttö. Naiset miten suhtaudutte kannabiksen käyttäjiin? Voisitko olla esim parisuhteessa joka silloin tällöin pössyttelee. Ex tyttöystäväni ei hyväksynyt ja tuli sen takia ero. Siks vaa kyselen.
M24

Kommentit (328)

Vierailija
1/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:47"]En halua miestä, joka käyttää huumeita. Olen lukenut kyllä kannabiksesta, mutta koska se on laitonta niin se on laitonta ja siksi en sitä hyväksy. Tiedän oman mieheni kokeilleen kannabista muutama viikko sitten, enkä jaksanut siitä nostaa älämölöä. Jos käyttäisi uudelleen niin saisi varmasti kuulla kunniansa. [/quote] Nämä lakia pilkulleen nouttavat eivät sitten osaa käyttää omia aivoja.

[/quote]Kannattaisi tosin käyttää niitä aivoja suomen kielen opettelemiseen ennen kuin alkaa haastavampia asioita niillä miettimään.

Vierailija
2/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:14"]En huolisi narkkaria mistään hinnasta!  [/quote] Olet itsekin narkkari jos käytät kahvia tai juot alkoholia. Huumeita nekin.

[/quote]

Joo, niin oonkin =D. Ja syön salmiakkiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:12"]Jos tarjois mullekin. Itse olen ollut pian kolme vuotta ilman, kun mies ei pössyttele ja mun kaveripiiri on muuttunut sen verran, etten tiedä keltä hommata.
[/quote]
Kannabista saa helposti. Ellet asu jossain ihan korvessa. Itse ostan kaverilta joka kotikasvattaa. Laadukasta kamaa on.
ap
[/quote]
Sai aitä helposti kun tunsi porukkaa. Muutin toiselle puolelle suomea, niin en tunne enää ihmisiä joilta sais.

Vierailija
4/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:11"]Porttiteoria nyt vaan on fakta. Siitä ei pääse mihinkään
[/quote]

Eli alkoholihumalassa kokeillaan huumeita? Siinä on sinulle ainoa portti. Tiesitkö, että monet jättävät kannabiksen kokonaan väliin ja aloittavat suoraan kovilla huumeilla, niitä kännissä kokeillen? Sitten on niinkin, että moni ei edes pidä kannabiksen vaikutuksista. Oletkos sitä ajatellut?

Vierailija
5/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:09"]En haluaisi miestä joka tieten tahtoen nauttii aineita saadakseen pollan hetkeksi sekaisin/hauskan olon tms. Oli se sitten alkoholi, kannabis, lääkkeet tai joku vahvempi huume. [/quote] Entäs uskovainen? Uskovaiset sekoittaa päänsä lukemalla satukirjaa. ap

[/quote]

Jännä oletus, että on varmasti uskovainen jos ei halua miestä jonka on pakko vetää pää sekaisin. Mä olen ateisti ja olisin hyvin voinut kirjoittaa tuon lainaamasi viestin.  

Noin yleisenä huomiona pössyttely pari kertaa viikossa plus alkoholia (lähes?) joka viikonloppu on tolkuttoman usein! Työttömyys varmaan vaikuttaa, että noin usein ehdit, mutta silti suosittelen rajoittamaan rankalla kädellä.

- ohis

Vierailija
6/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:03"]Tunsin yhden viihdekäyttäjä pojan, ei ollut poikaystävä enkä olisi edes huolinut. Häneltä homma lähti lopulta lapasesta. Lopetti työt ja muutti johonkin Itä-Suomeen maalle.
Alkoi kai kasvattamaan itse. Sanovat että muutti velkojaan pakoon sinne en edes tiedä muuta kuin että johonkin täysin landelle.
Tämä poika , tai oikeastaan nyt jo mies siis yli 30 v, oli tosiaan työssä käyvä vaikka pössytteli, hän kävi joka päivä suihkussa hänellä oli koira aina siistit vaatteet ja hyvin leikattu tukka. Kukaan ei varmasti osannut häntä narkkariksi arvata, en edes tiedä miten sain tietää.
Nyt on kulunut 5 vuotta ainakin kuin maalle muutti, viimeksi kuulin vuosia sitten, oli raukka mennyt ihan rappiolle kuulemma, tuttu sanoi ettei ollut edes tuntea.
Jotkut huumeet vaikuttavat viiveellä mutta vaikuttavat kyllä. Lain väärälle puolelle kun vähän kallistuu, muka harmittomalla pössyttelyllä, niin kohta huomaa olevansa kokonaan toisella puolella, vaikka pystyisikin jonkun vuoden pitämään työpaikkansa ja muut kulissit pystyssä.
Ei nuoret naisetkaan paljoa ajatte tulevaisuutta, joku parikymppinen saattaa innostuakin huumeveikoista. Mutta yhteisen tulevaisuuden rakentaminen narkomaanin kanssa ei varmasti onnistu, koska juuri tulevaisuus puuttuu huumeveikoilta.
[/quote]

Kyllä on tuttusi käyttänyt jotain muutakin kuin kannabista, eikä nyt keskustella sekakäyttäjistä. Eihän edes kannabiksen lääkekäyttö (jossa kannabista käytetäänjopa useita gra
[/quote]
Kyllä on tuttusi käyttänyt jotain muutakin kuin kannabista, eikä nyt keskustella sekakäyttäjistä. Eihän edes kannabiksen lääkekäyttö (jossa kannabista käytetään jopa useita grammoja päivässä) aiheuta yleensä mitään merkittäviä ongelmia, syrjäytymistä tai vastaavaa, vaikka satunnainen päihdekäyttöannos monisatakertaistetaan. Eli jos lääkäri määrää vahvaa kannabista, ongelmia ei yleensä tule. Tutullasi on todennäköisesti muitakin ongelmia jotka sinä ulkoistat vain kannabikseen.
[/quote]

Milloin te kannabiksen käyttäjät erotatte lääke kannabiksen käytön teidän joka päiväisestä plssyttelystä. Lopettakaa jo sen vertaaminen. Jos lääköri on sitä määrännyt se ei ole sama asia Kuin itse ostaa laittomasti. Ja se viihde käyttö kyllä aiheuttaa ongelmia. yksi läheiseni käytti ensin vain viikonloppusin ja nyt joka päivä ja hän ei enää muuta teekkään. Ei käy töissä eikä hoida laskuja koska käyttää mieluummin rahansa kannabikseen.

Vierailija
7/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:09"]En haluaisi miestä joka tieten tahtoen nauttii aineita saadakseen pollan hetkeksi sekaisin/hauskan olon tms. Oli se sitten alkoholi, kannabis, lääkkeet tai joku vahvempi huume.
[/quote]

Aikamoinen on ongelmasi, kun tiedetään, että valtaosa ihmisistä kuitenkin päihteitä käyttää.

Vierailija
8/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:14"]

En huolisi narkkaria mistään hinnasta! 

[/quote]

Eli alkoholikin on sitten ihan pannassa, eikö?

Vierailija
9/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi. Sellainen mies ei olisi oikea minulle, enkä minä hänelle.

Vierailija
10/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porttiteoria saattaa siinä mielessä olla totta, että ihmiset jotka haluavat sekoittaa päänsä saattavat aloittaa kannabiksella koska sitä on helppo saada. Usein kuitenkin ensin alkoholi ja tupakka on kuvioissa mukana.

Vierailija
11/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:16"]Joku väitti että ei näy ulkoapäin mutta sori vaan kyllä se näkyy. Silmät seisoo päässä ja monella tosi huono iho ja täynnä reikiä. Myös naama roikkuu. Valittettavasti itse vierestä seuranneena huomannut tämän. Jos mies vetäisi oikeasti harvoin voisin suostuakkin mutta pari kertaa viikossa on liikaa sillä harvemmin se pysyy siinä parissa kerrassa.
[/quote]

https://kannabisuutiset.wordpress.com/2009/12/03/mika-huumeongelma-amerikkalaismies-polttanut-jo-115-000-kannabissavuketta/

Tuossa on yksi eniten kannabista käyttäneistä ihmisistä maailmassa, käy töissä, ajaa autoa, eikä valitettavasti sovi millään tavalla valheelliseen stereotypiaasi, jota levität kuin Herran sanaa.

Vierailija
12/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:14"]

En huolisi narkkaria mistään hinnasta! 

[/quote]

Eli alkoholikin on sitten ihan pannassa, eikö?

[/quote]

En huolisi myöskään alkoholistia.

Narkkari ja alkoholisti on eri asia. Toki päihteiden väärinkäyttäjiä molemmat.

Vierailija
13/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:09"]En haluaisi miestä joka tieten tahtoen nauttii aineita saadakseen pollan hetkeksi sekaisin/hauskan olon tms. Oli se sitten alkoholi, kannabis, lääkkeet tai joku vahvempi huume. [/quote] Entäs uskovainen? Uskovaiset sekoittaa päänsä lukemalla satukirjaa. ap

[/quote]

Jännä oletus, että on varmasti uskovainen jos ei halua miestä jonka on pakko vetää pää sekaisin. Mä olen ateisti ja olisin hyvin voinut kirjoittaa tuon lainaamasi viestin.  

Noin yleisenä huomiona pössyttely pari kertaa viikossa plus alkoholia (lähes?) joka viikonloppu on tolkuttoman usein! Työttömyys varmaan vaikuttaa, että noin usein ehdit, mutta silti suosittelen rajoittamaan rankalla kädellä.

- ohis
[/quote]
Jos olis lapsia niin tietenkään noin usein käyttäis. Mikäs tässä kun aikaa on jo eikä tyttöystävää enää joka siitä nalkuttaa.
ap

Vierailija
14/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:20"]Milloin te kannabiksen käyttäjät erotatte lääke kannabiksen käytön teidän joka päiväisestä plssyttelystä. Lopettakaa jo sen vertaaminen. Jos lääköri on sitä määrännyt se ei ole sama asia Kuin itse ostaa laittomasti. Ja se viihde käyttö kyllä aiheuttaa ongelmia. yksi läheiseni käytti ensin vain viikonloppusin ja nyt joka päivä ja hän ei enää muuta teekkään. Ei käy töissä eikä hoida laskuja koska käyttää mieluummin rahansa kannabikseen.
[/quote]

Kaipa sinä ymmärrät, että jos lääkäri määrää vahvaa kannabista useita grammoja päivässä, eikä yleensä mitään ongelmia tule, voidaan aika suurella varmuudella todeta, että kannabis on erittäin vähähaittainen lääke/huume/päihde. Tuossa lääkekäyttöpuuhastelussa kuitenkin se normaali ja satunnainen päihdekäyttöannostus monisatakertaistetaan jokapäiväiseksi ilman ongelmia, joten on ihan turha selittää, että kannabis olisi jotenkin erityisen haitallista.

Vierailija
15/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:03"]Tunsin yhden viihdekäyttäjä pojan, ei ollut poikaystävä enkä olisi edes huolinut. Häneltä homma lähti lopulta lapasesta. Lopetti työt ja muutti johonkin Itä-Suomeen maalle.
Alkoi kai kasvattamaan itse. Sanovat että muutti velkojaan pakoon sinne en edes tiedä muuta kuin että johonkin täysin landelle.
Tämä poika , tai oikeastaan nyt jo mies siis yli 30 v, oli tosiaan työssä käyvä vaikka pössytteli, hän kävi joka päivä suihkussa hänellä oli koira aina siistit vaatteet ja hyvin leikattu tukka. Kukaan ei varmasti osannut häntä narkkariksi arvata, en edes tiedä miten sain tietää.
Nyt on kulunut 5 vuotta ainakin kuin maalle muutti, viimeksi kuulin vuosia sitten, oli raukka mennyt ihan rappiolle kuulemma, tuttu sanoi ettei ollut edes tuntea.
Jotkut huumeet vaikuttavat viiveellä mutta vaikuttavat kyllä. Lain väärälle puolelle kun vähän kallistuu, muka harmittomalla pössyttelyllä, niin kohta huomaa olevansa kokonaan toisella puolella, vaikka pystyisikin jonkun vuoden pitämään työpaikkansa ja muut kulissit pystyssä.
Ei nuoret naisetkaan paljoa ajatte tulevaisuutta, joku parikymppinen saattaa innostuakin huumeveikoista. Mutta yhteisen tulevaisuuden rakentaminen narkomaanin kanssa ei varmasti onnistu, koska juuri tulevaisuus puuttuu huumeveikoilta.
[/quote]

Tervetuloa keskusteluun OPETELKAA KIRJOITTAMAAN SUOMEA SUOMESSA. Siellä perehdymme MUUN MUASSA AIHEESEEN KUN VS. KUIN >__< Muutenhan tämä paskajankkausketju saa tippua. Ilmiannan sen, niin jospa levy vaihtuisi välillä tälläkin palstalla

Vierailija
16/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi, koska en pidä huumeitten käyttöä hyväksyttävänä. Ihan sama kuinka paljon terveydelle parempi vaihtoehto se olisi kuin alkoholi. Tupakka, nuuska ja alkoholi on täysin ok hyvän maun rajoissa.

Vierailija
17/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:16"]Joku väitti että ei näy ulkoapäin mutta sori vaan kyllä se näkyy. Silmät seisoo päässä ja monella tosi huono iho ja täynnä reikiä. Myös naama roikkuu. Valittettavasti itse vierestä seuranneena huomannut tämän. Jos mies vetäisi oikeasti harvoin voisin suostuakkin mutta pari kertaa viikossa on liikaa sillä harvemmin se pysyy siinä parissa kerrassa.
[/quote]

https://kannabisuutiset.wordpress.com/2009/12/03/mika-huumeongelma-amerikkalaismies-polttanut-jo-115-000-kannabissavuketta/

Tuossa on yksi eniten kannabista käyttäneistä ihmisistä maailmassa, käy töissä, ajaa autoa, eikä valitettavasti sovi millään tavalla valheelliseen stereotypiaasi, jota levität kuin Herran sanaa.
[/quote]

Tuo on vain yksi ihminen. Tottakai te jotka kannabista käytätte väitätte kaikenlaista koska ette sitä itse näe! kyllä minä itse nyt herranen aika näen jos ihminen muuttuu kahdessa vuodessa ihan erinlaiseksi ja näköiseksi kun alunperin oli ennen kuin aloitti käyttämään. Olen ollut paikalla kun on vetänyt kannabista ja sen näkee ihan oikeasti silmistä. Ethän sinä sitä itse nää kun olet niin pöllyssä joten tunge se oma teorias hanuriisi.

Vierailija
18/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:53"]

Tuo on vain yksi ihminen. Tottakai te jotka kannabista käytätte väitätte kaikenlaista koska ette sitä itse näe! kyllä minä itse nyt herranen aika näen jos ihminen muuttuu kahdessa vuodessa ihan erinlaiseksi ja näköiseksi kun alunperin oli ennen kuin aloitti käyttämään. Olen ollut paikalla kun on vetänyt kannabista ja sen näkee ihan oikeasti silmistä. Ethän sinä sitä itse nää kun olet niin pöllyssä joten tunge se oma teorias hanuriisi.
[/quote]

Sinullakin on vain yksi ihminen esimerkkinäsi, ja veikkaanpa, että kannabis on hänen ongelmistaan vähäisimpiä. Eikä se minun vikani ole, että kannabiksen keskimääräinen haitallisuus (jopa runsaassa käytössä) on erittäin vähäinen. Muista myös, että Suomessa kuutisen ihmistä kuolee alkoholiin joka päivä, eikä ketään kiinnosta. Sinun tutullasi on hyvät mahdollisuudet toipua, päinvastoin kuin alkoholisteilla.

Vierailija
19/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:30"]Itse blaadaan silloin tällöin. Minusta ei mitään väärä ja onhan se terveellisempää kun alkoholin käyttö. Naiset miten suhtaudutte kannabiksen käyttäjiin? Voisitko olla esim parisuhteessa joka silloin tällöin pössyttelee. Ex tyttöystäväni ei hyväksynyt ja tuli sen takia ero. Siks vaa kyselen.
M24
[/quote] voisin ottaa

Vierailija
20/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et polta minun luonani tai minun läsnäollessani, asia on ihan okei. Minä en voi työni vuoksi ottaa pienintäkään riskiä siitä, että saisin sakkoja huumeisiin liittyvistä rikoksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme