Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiotte sinkut tehdä saadaksenne parisuhteen?

Vierailija
10.06.2015 |

Erityisesti kysymys niille sinkuille jotka parisuhteen haluavat... Vähän turha keskustelu tulee jos kaikki vastaukset on "en mitään, olen tyytyväinen näin!".

No itse en ainakaan ole tyytyväinen näin! Olen 24v, seurustelusuhteita takana yksi joskus teinivuosilta ja sen jälkeen pari hassua tapailusuhdetta jotka eivät edenneet mihinkään. Edellisestäkin aikaa jo kolme vuotta. Tympii, kyllästyttää, harmittaa, v*tuttaa jne. Haluaisin minäkin rakkautta ja hellyyttä ja haluaisin niitä myös antaa toiselle ihmiselle, jota rakastan. Olisi myös ihanaa jos joskus tulevaisuudessa saisi kodin, jota ei tarvitsisi ihan yksin pyörittää. Lapsista en osaa vielä sanoa, ei siis mitään suurta vauvakuumetta tai kaipuuta perhe-elämään. Enemmän vielä olen ehkä sillä kannalla että "ei", mutta en minä sitä mahdottomanakaan näe että joskus vuosien päästä oikean kumppanin kanssa sellaiseenkin päädyttäisiin.

Itse olen ihan nätti, en mikään kaunotar mutten nyt rumakaan. En etsi mitään Rikasta ja Komeaa miestä, vaan ihan vaan miestä johon ihastuisin ja jonka kanssa tunne olisi molemminpuolinen. Ei ole mitään suurempia kriteereitä sinänsä, ikäluokka mieluusti suunnilleen sama kuin itselläni, ehkä about 30v ylärajalla. Siis tärkein kriteeri on yhteensopiva huumorintaju ja arvomaailma. Eli sinänsä en ajattele että minussa tai miehissä olisi jotain perustavanlaatuista vikaa -- ongelma on se, että en kohtaa vapaita ja parisuhdetta haluavia sinkkumiehiä missään!

Ajattelin että pitää ruveta aktivoitumaan. Kumppani voi toki kävellä sattumalta vastaan kaupungilla (näin on käynytkin, mutta ei sitten jutut ole edenneet), mutta minä olen kyllästynyt odottelemaan. 

Nettitreffit olisi varmaan yksi vaihtoehto. Nyt kesällä varmaan kanssa voisi olla kaikkia tapahtumia joissa käydä, mutta miten tuollaisissakaan voisi viestiä olevansa ns. haku päällä...? En varmaan osaa flirttailla yhtään! Ja hävettää jo etukäteen että mitä jos flirtin kohde onkin vaikka varattu. Huoh..

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:54"]

En mitään. Inhoan nettideittailua ja tinderiä :( Baareissa en enää jaksa käydä (olen 25-vuotias) kun mieluummin käytän aikani ja rahani aivan muihin asioihin jo. Sosiaaliset piirit ovat pienet, eli en tutustu kavereiden kavereihin, jotka voisi olla sinkkuja. Että ainoat vaihtoehdot ovat a) työ, b) harrastukset, c) joku yllättävä kohtaaminen. En oikeastaan usko pääseväni koskaan parisuhteeseen, mutta se on jo OK kun pystyn elämään suht onnellisena yksinkin.

[/quote]

Sopiikos kysyä, miksi inhoat niitä? Baareissa en itsekään käy hirveästi, kallista puuhaa ja monesti ihmiset aivan liian kännissä. Ehkä pitäisi yrittää toisenlaisella asenteella joskus... Opiskelijabileissä käyn kyllä silti välillä (ehkä voisi useammin?), ovat yleensä hintaluokaltaan reilumpia.

ap

Vierailija
22/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:58"]

Aion viettää aikaani eräässä rakkaissa harrastuksissani ja kaveripiireissäni toivoen, että porukkaan tupsahtaisi se tuleva seurustelukumppani. Ja nyt olenkin harrastuksen kautta tavannut uuden kiinnostavan tuttavuuden - katsotaan tuleeko tästä mitään. :)

Nettitreffailua olen joskus kokeillut, mutta ei ollut mun juttu. Ei mulla ole aikaa kirjoitella kaikki illat miehille, joita ei ole koskaan nähnyt. Mun on ihan pakko nähdä toinen kasvotusten, että saa selville, onko sitä kemiaa vai ei. Pikatreffailutapahtumaakin pitäisin siis nettitreffailua parempana vaihtoehtona. Sellaisessa en kyllä koskaan ole ollut.

[/quote]

Eikös netissäkin voi aika nopeasti sen tapaamisen sopia? Ei kai sen ole tarkoituskaan mikään kirjeenvaihtopalsta olla. Eri asia tietysti sitten jos ei se viestittelykumppani halua lähteä treffeille :D

Toivottavasti tärppää harrastuskaverin kanssa! Mulla ei oikein ole sellaisia harrastuksia, joissa voisi kumppania tavata. Toki sattumalta näinkin voi käydä, mutta jos aktiviinen haluan itse olla, niin en aio sellaista ihmettä jäädä odottelemaan...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tinderin huono puoli on että aikaa menee hukkaan, mä tykkään kans nopiaa tavata että näkee tyypin ja sit vasta tutustua paremmin... Koska se toinen osapuoli voi olla vaikka minkälainen mörökölli..

Vierailija
24/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:52"]

Mistä päin olet ap? Voisin tulla seuraksi miehiä katselemaan ja tsempattais toisiamme :)

[/quote]

Ai että wingwoman :D Pk-seudulla asun, mutta ehkä koitan kuitenkin tutummassa seurassa tai itsekseni, ihan hauska idea toki...

ap

Vierailija
25/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion jakaa paljon pillua, eiköhän joku jää koukkuun ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
26/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska en usko että kuitenkaan ketään löytäisin..
N21

Vierailija
27/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Inhoan nettideittailua ja tinderiä :( Baareissa en enää jaksa käydä (olen 25-vuotias) kun mieluummin käytän aikani ja rahani aivan muihin asioihin jo. Sosiaaliset piirit ovat pienet, eli en tutustu kavereiden kavereihin, jotka voisi olla sinkkuja. Että ainoat vaihtoehdot ovat a) työ, b) harrastukset, c) joku yllättävä kohtaaminen. En oikeastaan usko pääseväni koskaan parisuhteeseen, mutta se on jo OK kun pystyn elämään suht onnellisena yksinkin.

[/quote]

Sopiikos kysyä, miksi inhoat niitä? Baareissa en itsekään käy hirveästi, kallista puuhaa ja monesti ihmiset aivan liian kännissä. Ehkä pitäisi yrittää toisenlaisella asenteella joskus... Opiskelijabileissä käyn kyllä silti välillä (ehkä voisi useammin?), ovat yleensä hintaluokaltaan reilumpia.

ap

[/quote]

Koska se on niin jäykkää ja aikaavievää tutustumista. Mä haluan tavata ja tutustua ihan oikeassa elämässä, sillon näkee heti miten toinen kantaa itsensä, miltä toinen vaikuttaa luonnossa ja tullaanko miten juttuun.

Kaikki ex-säädöt olen tavannut oikeassa elämässä (sattumalta) ja hyvä niin.

Vierailija
28/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:55"]

En tiiä!!! Mies etsinnässä, tinderistä ei löytynyt, nyt pidän siitä taukoa ainakin syksyyn... Mutta mitä muita nettisaitteja olis? Baarit on joka vkl Plääh....

[/quote]

Ilmaisia saitteja taitaa olla ainakin suomi24 ja kuvake.net :D En ole itse siis vielä mitään kokeillut... mutta tiedän suomi24:n kautta toisensa löytäneitä pariskuntia.

ap

Vierailija
29/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä harrastuksissa voi muka tavata miehiä?

Vierailija
30/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:04"]

[/quote]

ap

[/quote]

Koska se on niin jäykkää ja aikaavievää tutustumista. Mä haluan tavata ja tutustua ihan oikeassa elämässä, sillon näkee heti miten toinen kantaa itsensä, miltä toinen vaikuttaa luonnossa ja tullaanko miten juttuun.

Kaikki ex-säädöt olen tavannut oikeassa elämässä (sattumalta) ja hyvä niin.

[/quote]

Minä taas tutustuin ainoaan seurustelukumppaniini silloin teininä netissä... Mutta toki se ei ollut nettideittisivusto, vaan ihan toisenlainen foorumi. Itse tykkään kirjoittamallakin tutustua, mutta nuo nettideittisivut ovat tietysti siitä eri juttu että niissä ihan lähtökohtaisesti etsitään kumppania. Ei ole ehkä samanlailla sitä fiilistä siitä, että tämä oli nyt kohtalo. Mutta mulla nuo oikeassa elämässä sattumalta tavatut kumppanit eivät ole miksikään kummoisiksi jutuiksi edenneet, että voin itse vielä hyvin antaa deittailullekin mahdollisuuden :)

ap

Vierailija
31/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffeillä on ilmoitus mihin naiset voi vastata.

-m32v

Vierailija
32/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:06"]

Missä harrastuksissa voi muka tavata miehiä?

[/quote]

Joissain liikuntalajeissa aika paljon miehiä pyörii. Salilla ja esim. kamppailulajeissa... Itse käyn lähinnä joogassa ja joillain perus zumba-tunneilla ja bodypumpissa, ei pahemmin miehiä näy :D 

ap

Vierailija
33/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:09"]

-m32v

[/quote]

Lähetteletkö itse naisille viestejä vai odotteletko vain yhteydenottoja? Miehillä varmasti nettitreffeissä ihan eri tilanne kuin naisilla, koska miehiä on niissä niin paljon enemmän...

ap

Vierailija
34/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:11"]

-m32v

[/quote]

Lähetteletkö itse naisille viestejä vai odotteletko vain yhteydenottoja? Miehillä varmasti nettitreffeissä ihan eri tilanne kuin naisilla, koska miehiä on niissä niin paljon enemmän...

ap

[/quote]

Odotan vain viestejä. Minulla ei ole aikaa aloittaa kirjeenvaihtoja.

Vierailija
35/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään. On tehty selväksi ettei kukaan voi pitää minusta joten mitäpä turhaan. Käytän sen ajan johonkin muuhun.

Vierailija
36/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:12"]

-m32v

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

No et taida kovin tosissasi sitten olla :D

ap

Vierailija
37/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:14"]

-m32v

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Et itse taida olla jos et kirjoita kenellekään?

Vierailija
38/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:14"]

-m32v

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Et itse taida olla jos et kirjoita kenellekään?

[/quote]

Ethän sinäkään kirjoita? :D Kun ei ole aikaa kirjeenvaihtoon? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme