Mitä aiotte sinkut tehdä saadaksenne parisuhteen?
Erityisesti kysymys niille sinkuille jotka parisuhteen haluavat... Vähän turha keskustelu tulee jos kaikki vastaukset on "en mitään, olen tyytyväinen näin!".
No itse en ainakaan ole tyytyväinen näin! Olen 24v, seurustelusuhteita takana yksi joskus teinivuosilta ja sen jälkeen pari hassua tapailusuhdetta jotka eivät edenneet mihinkään. Edellisestäkin aikaa jo kolme vuotta. Tympii, kyllästyttää, harmittaa, v*tuttaa jne. Haluaisin minäkin rakkautta ja hellyyttä ja haluaisin niitä myös antaa toiselle ihmiselle, jota rakastan. Olisi myös ihanaa jos joskus tulevaisuudessa saisi kodin, jota ei tarvitsisi ihan yksin pyörittää. Lapsista en osaa vielä sanoa, ei siis mitään suurta vauvakuumetta tai kaipuuta perhe-elämään. Enemmän vielä olen ehkä sillä kannalla että "ei", mutta en minä sitä mahdottomanakaan näe että joskus vuosien päästä oikean kumppanin kanssa sellaiseenkin päädyttäisiin.
Itse olen ihan nätti, en mikään kaunotar mutten nyt rumakaan. En etsi mitään Rikasta ja Komeaa miestä, vaan ihan vaan miestä johon ihastuisin ja jonka kanssa tunne olisi molemminpuolinen. Ei ole mitään suurempia kriteereitä sinänsä, ikäluokka mieluusti suunnilleen sama kuin itselläni, ehkä about 30v ylärajalla. Siis tärkein kriteeri on yhteensopiva huumorintaju ja arvomaailma. Eli sinänsä en ajattele että minussa tai miehissä olisi jotain perustavanlaatuista vikaa -- ongelma on se, että en kohtaa vapaita ja parisuhdetta haluavia sinkkumiehiä missään!
Ajattelin että pitää ruveta aktivoitumaan. Kumppani voi toki kävellä sattumalta vastaan kaupungilla (näin on käynytkin, mutta ei sitten jutut ole edenneet), mutta minä olen kyllästynyt odottelemaan.
Nettitreffit olisi varmaan yksi vaihtoehto. Nyt kesällä varmaan kanssa voisi olla kaikkia tapahtumia joissa käydä, mutta miten tuollaisissakaan voisi viestiä olevansa ns. haku päällä...? En varmaan osaa flirttailla yhtään! Ja hävettää jo etukäteen että mitä jos flirtin kohde onkin vaikka varattu. Huoh..
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:09"]
Nettitreffeillä on ilmoitus mihin naiset voi vastata.
-m32v
[/quote]
Lähetteletkö itse naisille viestejä vai odotteletko vain yhteydenottoja? Miehillä varmasti nettitreffeissä ihan eri tilanne kuin naisilla, koska miehiä on niissä niin paljon enemmän...
ap
[/quote]
Odotan vain viestejä. Minulla ei ole aikaa aloittaa kirjeenvaihtoja.
[/quote]
No et taida kovin tosissasi sitten olla :D
ap
[/quote]
Et itse taida olla jos et kirjoita kenellekään?
[/quote]
Ethän sinäkään kirjoita? :D Kun ei ole aikaa kirjeenvaihtoon?
[/quote]
Täh? :D Minä en ole vielä tehnyt edes profiilia, mutta työn alla on, ja koko ajan tässä ketjussakin olen kyllä sanonut että aion aktivoitua. Enkä passiivisena odotella että tulee mies kotiovelle kolkuttelemaan. Kyllä niissä nettideiteissäkin ajattelin viestejä lähetellä.
ap
En mitään, koska olen laiska. Nettitreffit voisi teoriassa olla hyvä tapa tavata mutta samat henkilöt on kaikilla saiteilla trollaamassa niin enpä viitsi. Ja toisaalta ei niissä kukaan järkevä muutenkaan kyllä koskaan käy.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:28"]
En mitään, koska olen laiska. Nettitreffit voisi teoriassa olla hyvä tapa tavata mutta samat henkilöt on kaikilla saiteilla trollaamassa niin enpä viitsi. Ja toisaalta ei niissä kukaan järkevä muutenkaan kyllä koskaan käy.
[/quote]
Minä vielä haluaisin uskoa että käy. Ja tuttavapiirissä on nettitreffien kautta toisensa löytäneitä avo- ja jopa aviopareja! Entäs Tinder? Taitaa siinä enemmistö hakea jotain muuta kuin parisuhdetta, mutta itse kyllä tiedän henk.koht. kaksi pariskuntaa jotka ovat toisensa sen kautta löytäneet... eli yksi mahdollisuus sekin ehkäpä. Pettymyksiä kyllä pitää oppia sietämään varmasti
ap
[/quote]
"Nettitreffit"... Netissä sovitaan tapaaminen ja mennään treffeille. Älä mieti niitä nettitreffeinä, mieti niitä ihan normaaleina treffeinä.
Niin ne vuodet vierii, itse jo 27v ja samassa tilanteessa... Vähän ahdistaa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:41"]
Niin ne vuodet vierii, itse jo 27v ja samassa tilanteessa... Vähän ahdistaa.
[/quote]
No tätä vähän itsekin pelkään... Siis ei 27v minusta ole mitenkään vanha vielä, mutta ajattelin vain että jos vuodet jatkaa vierimistä näin ettei mitään tapahdu elämän tuolla osa-alueella, niin kyllä se harmittaa.
ap
Tällä naamalla se on ihan sama yrittääkö asialle tehdä mitään. Yritykseksi jää, joten helpommalla pääsee, kun ei yritä.
En enää mitään. Yritin nuorempana kyllä kaikenlaista, niin baareissa ja yökerhoissa käymisestä alle kolmekymppisenä kuin sitten kun se alkoi kyllästyttää, nettideittejä. Ei sieltä ketään mulle löytynyt, ja nyt nelikymppisenä ei enää kiinnosta etsiä, kun ei lapsiakaan enää aleta tässä iässä tekemään ja muutenkin olen täysin jo sopeutunut elämään yksin.
En mitenkään enää. Joskus alle kolmekymppisenä minulla oli kovakin paniikki päästä parisuhteeseen. Nyt liki nelikymppisenä olen onnellinen näin. Ja jos joku ihana kumppani löytyy niin se on vaan plussaa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:39"]
[/quote]
"Nettitreffit"... Netissä sovitaan tapaaminen ja mennään treffeille. Älä mieti niitä nettitreffeinä, mieti niitä ihan normaaleina treffeinä.
[/quote]
Niinhän se on, miksipä sillä olisi väliä että mistä sen treffikumppanin on alun perin bongannut. Kuten omalla kohdallani olen huomannut, niin ei ne hienot ensikohtaamisetkaan välttämättä johda yhtään mihinkään sen syvällisempään. Itse varmaan aion noita nettideittisivuja kokeilla kuitenkin.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:33"]
[/quote]
Minä vielä haluaisin uskoa että käy. Ja tuttavapiirissä on nettitreffien kautta toisensa löytäneitä avo- ja jopa aviopareja! Entäs Tinder? Taitaa siinä enemmistö hakea jotain muuta kuin parisuhdetta, mutta itse kyllä tiedän henk.koht. kaksi pariskuntaa jotka ovat toisensa sen kautta löytäneet... eli yksi mahdollisuus sekin ehkäpä. Pettymyksiä kyllä pitää oppia sietämään varmasti
ap
[/quote]
Tinder on yleensä kevyempään seuranhakuun, mutta on näitä fb-suhteitakin avioliitoiksi muuttunut. Ei siis facebook vaan fuck buddy. Mutta se on varmaa ettet mihinkään suhteeseen päädy, josset ketään tapaa.
Aika sama tilanne, paitsi että pyöritän mukana yhä exää, vaikka haaveilen paremmasta koko ajan ja jatkuvasti. Ja se estää minua oikeasti tapaamasta uutta ja parempaa... Onko täysin väärin? Toisaalta ajattelen, että jos lopullisesti jätän exän, jään yksin loppuelämäkseni, enkä ainakaan löydä ketään.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:33"]
[/quote]
ap
[/quote]
Tinder on yleensä kevyempään seuranhakuun, mutta on näitä fb-suhteitakin avioliitoiksi muuttunut. Ei siis facebook vaan fuck buddy. Mutta se on varmaa ettet mihinkään suhteeseen päädy, josset ketään tapaa.
[/quote]
Totisinta totta. Siksi aionkin aktivoitua, voinpahan sitten ainakin sanoa kokeilleeni! Ja nyt kun en vielä noita nettideittejä tai tindereitä ole kokeillut niin on vielä ihan hyvä fiilis siitä että ties vaikka tärppäisikin... saattaahan siitä katkeroituminenkin seurata, mutta se on sitten sen ajan murhe.
ap
Mistä päin olet ap? Voisin tulla seuraksi miehiä katselemaan ja tsempattais toisiamme :)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:48"]
Aika sama tilanne, paitsi että pyöritän mukana yhä exää, vaikka haaveilen paremmasta koko ajan ja jatkuvasti. Ja se estää minua oikeasti tapaamasta uutta ja parempaa... Onko täysin väärin? Toisaalta ajattelen, että jos lopullisesti jätän exän, jään yksin loppuelämäkseni, enkä ainakaan löydä ketään.
[/quote]
Väärinhän se ei sinänsä ole, ellei sitten exä kärsi siitä että pyörität häntä mukana. Jos samalla fiiliksellä toisissane roikutte niin ei se väärin ole... mutta estää kyllä varmasti aika tehokkaasti etenemisen. Ymmärrettävä pelko kyllä.
ap
En mitään. Inhoan nettideittailua ja tinderiä :( Baareissa en enää jaksa käydä (olen 25-vuotias) kun mieluummin käytän aikani ja rahani aivan muihin asioihin jo. Sosiaaliset piirit ovat pienet, eli en tutustu kavereiden kavereihin, jotka voisi olla sinkkuja. Että ainoat vaihtoehdot ovat a) työ, b) harrastukset, c) joku yllättävä kohtaaminen. En oikeastaan usko pääseväni koskaan parisuhteeseen, mutta se on jo OK kun pystyn elämään suht onnellisena yksinkin.
En tiiä!!! Mies etsinnässä, tinderistä ei löytynyt, nyt pidän siitä taukoa ainakin syksyyn... Mutta mitä muita nettisaitteja olis?
Baarit on joka vkl Plääh....
Käyn nyt parilla tanssikurssilla ja kesäyliopistossa myös, mutta varattuja naisia on todella vähän ja ne vähänkään nuoremmat harvoin osallistuvat mihinkään sivistävään toimintaan (tarkoitan siis alle 25-vuotiaita, joissa on enemmän lapsettomia). Oikeastaan miehen olisi tavallaan pakko roikkua noissa naisvaltaisissa liikuntalajeissa ja se on monesti aika raskasta, jos ei ole erityislahjoja noihin harrastuksiin, koska niissä on todella hätäinen tahti ja se antaa sitten huonon vaikutelman miehestä, kun ei pysy mukana hosumisessa. Siinä ei sitten itsetunto ole huipussaan, kun pitäisi lähestyä jotakin naista tunnin jälkeen. Että tämmöistä tämä miehen elämä.
Jos menet chattiin, siellä on vain miehiä tai jos nainen löytyykin, niin nainen ei ikinä yritä viedä keskustelua eteenpäin, vaan on siinä vain ikään kuin jähmettyneenä kuin jänöpupu pellolla ja miehen pitää siinäkin vetää sitä showta ja saada jotenkin huumoria tilanteeseen, koska naiset eivät aktiivisesti yritä tutustua mieheen, vaikka eivät katkaisekaan. Eli naiset ikään kuin vain jäävät siihen hiljaa möllöttämään häviämisen sijaan, joka tuntuu aika oudolta.
Kehuin tänään kaupan kassan paitaa kokeeksi, mutta nainen vain turahti tai hymähti jotakin ja ei näyttänyt suuremmin hymyilevän.
Miehillä on monia vahvuuksia suhteessa naisiin, mutta miesten nuoruus menee seksuaalisessa mielessä hukkaan, paitsi joidenkin onnekkaiden osalta. Naiset ovat yleensä sokeita miesten vahvuuksille ja hienoille ominaisuuksille, kun taas miehet osaavat kiinnostua naisten ominaisuuksista, jotka poikkeavat miesten ominaisuuksista.
-Mies 29v + 1v-
Aion viettää aikaani eräässä rakkaissa harrastuksissani ja kaveripiireissäni toivoen, että porukkaan tupsahtaisi se tuleva seurustelukumppani. Ja nyt olenkin harrastuksen kautta tavannut uuden kiinnostavan tuttavuuden - katsotaan tuleeko tästä mitään. :)
Nettitreffailua olen joskus kokeillut, mutta ei ollut mun juttu. Ei mulla ole aikaa kirjoitella kaikki illat miehille, joita ei ole koskaan nähnyt. Mun on ihan pakko nähdä toinen kasvotusten, että saa selville, onko sitä kemiaa vai ei. Pikatreffailutapahtumaakin pitäisin siis nettitreffailua parempana vaihtoehtona. Sellaisessa en kyllä koskaan ole ollut.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:09"]
Nettitreffeillä on ilmoitus mihin naiset voi vastata.
-m32v
[/quote]
Lähetteletkö itse naisille viestejä vai odotteletko vain yhteydenottoja? Miehillä varmasti nettitreffeissä ihan eri tilanne kuin naisilla, koska miehiä on niissä niin paljon enemmän...
ap
[/quote]
Odotan vain viestejä. Minulla ei ole aikaa aloittaa kirjeenvaihtoja.
[/quote]
No et taida kovin tosissasi sitten olla :D
ap
[/quote]
Et itse taida olla jos et kirjoita kenellekään?
[/quote]
Ethän sinäkään kirjoita? :D Kun ei ole aikaa kirjeenvaihtoon?
[/quote]
Oletko jotenkin vajaa?
Vaan ei se mitään, useimmat on.