Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukupista

Vierailija
25.05.2015 |

Onki kellään muulla sellaista ongelmaa kuukupin kanssa, että pillu tulee kipeäksi? Kuulostaa hölmöltä, mutta mä käytin sellasta nyt ekaa kertaa noin 1.5 päivää ja oli pakko vaihtaa takas rätteihin, kun tuli pillu niin kipeäksi :D

Mietin, että onko mulla liian iso se kuppi? Kun ainakin tuntuu hankalalta saada sitä paikalleen ja pois ottaminen sattuu.. sit samoin se mistä se vedetään ulos hankaa ikävästi.. pitäiskö sitä leikata lyhyemmäksi?

En oo siis ennen tollasta käyttänyt vaan aattelin nyt kokeilla, mut ei tunnu kauhean miellyttävältä kun tulee paikat kipeäksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda toki pienempään! Mulla on se pienin. Olen synnyttämätön nainen. Sattuu laittaa sisään, mutta kun se on paikallaan, sitä tuskin huomaa. Sitä antennia voi toki lyhentää. Ohjeet löytyy esim. kuppikunnan (vai oliko se kuukuppikunta?) sivuilta.

Vierailija
2/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa joo sitä antennia lyhyemmäksi. Mulla pillerit haurastutti limakalvot sellaiseen kuntoon, että kuukupin käyttö tuntui kipeältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kuppi oli kyseessä? Diva Cup on ainakin sellainen pehmeä ja taipuisa verrattuna moneen muuhun.

Vierailija
4/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 10:53"]

Vaihda toki pienempään! Mulla on se pienin. Olen synnyttämätön nainen. Sattuu laittaa sisään, mutta kun se on paikallaan, sitä tuskin huomaa. Sitä antennia voi toki lyhentää. Ohjeet löytyy esim. kuppikunnan (vai oliko se kuukuppikunta?) sivuilta.

[/quote]

Minusta taas on epämukavaa ottaa kuppi ulos, muuten en edes huomaa koko kapinetta. Antennin jouduin leikkaamaan pois aivan kokonaan. Luin myös nuo kuukuppikunnan sivut huolellisesti enkä luopuisi kupista enää millään sen jälkeen, kun opin käyttämään kuppia oikein.

Vierailija
5/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 10:58"]

Mikä kuppi oli kyseessä? Diva Cup on ainakin sellainen pehmeä ja taipuisa verrattuna moneen muuhun.

[/quote]

Mulla ei Divasta kokemusta, mutta ainakin Lady Cup on Lunetteen verrattuna tosi pehmeä.

Vierailija
6/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 10:58"]

[/quote]

Mulla ei Divasta kokemusta, mutta ainakin Lady Cup on Lunetteen verrattuna tosi pehmeä.

[/quote]

Muistin väärin, minäkin tarkoitin siis Lady Cupia, se on taipuisa ja pehmeä.

T. nelonen

Vierailija
7/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt kuukuppia 8 vuotta ja käytössä se Luneten pienin koko. Suurimman osan ajasta kuppi on huomaamaton käyttää, mutta toisinaan se tuntuu sisällä ollessaan epämukavalta ja melkein kivuliaalta.

Oon sen verran kokenut käyttäjä, että oon jo kokeilujen kautta oppinut ettei se satunnainen epämukavuus johdu ainakaan kupin väärin laittamisesta/asettumisesta. Luulen että joskus menkkojen aikana pillussa voi olla turvotusta, tai sitten vaginan pinta päättää silloin muuten vaan muuttua aremmaks. Eh :D

Älä vielä heitä kuppia mäkeen, vaan kokeile ainakin puolen vuoden ajan toimisko toisinaan paremmin. Joskus voi olla parempi, että ottaa kupin käyttöön vasta menkkojen tokalla vuorokaudella.

Vierailija
8/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista :) Meinasi olla vaikea löytää tätä ketjua enää uudestaan.

Mulla on Luneten kuppi kokoa 2. Taitaa kyllä olla auttamatta liian iso. Tänäänkin vielä paikat vähän kipeänä, vaikka sunnuntain jälkeen en ole tota käyttänyt. Olisi kyllä muuten ihan reippaasti mukavampi kuin siteet.. Täytyy varmaan hommata pienempi koko ja tollainen Lady Cup, jos se olisi pehmeämpi ja sen kautta mukavampi.

Millä saatte kupin pois, jos ootte koko antennin leikannut pois? Mulla meinaa olla vaikeuksia antennin kanssakin. Tosin en varmaan vielä osaa koko kapistusta ihan oikein käyttää, kun niin vähän vasta kokemusta.

-Aloittaja

Vierailija
9/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tuo Lunette 2, eikä se tosiaan ole kaikkein mukavin (edellinen kuppini oli Mooncup ja se oli paljon pehmeämpi). Pitäis varmaan laittaa Lunetelle palautetta, että vaihtaisivat materiaalin pehmeämpään!

Mä poistan kupin niin, että puristan sitä alaosasta, sitten se lähtee helposti, kun alipaineen saa pois. Antennin olen katkaissut kokonaan heti.

Vierailija
10/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kastella kuppi ennen sisään laittoa, niin ei satu. Myös oikeanlainen taittelutekniikka tärkeää opetella.

Vierailija
11/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se LUnette isompi, En pysty pienempää käyttämään erittäin runsaan vuodon takia. 

Kyllä mulla pieniä kipuongelmia liittyy kupin käyttöön, mutta ei kovin pahoja. Ensimmäinen on se että joskus kuppia sisään "runnoessa" tai pois vetäessä emättimen aukko vähän kärsii damagea. Mulla on takana synnytys josta seurauksena tikkejä välilihaan. Tuo tikkikohta helposti hankautuu rikki esim. seksistä tai kuukupin sisään laitosta ja poistosta. 

Toinen juttu on se että toisinaan kun kuppi on sisällä, se jotenkin painaa virtsaputkea niin että tunnen satunnaisesti voimakkaita mutta lyhyitä vihlaisuja virtsaputkessa. Sellaisia ei tule koskaan ilman kuppia, mutta joka kuukausi jonkin verran kupitteluaikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi