Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NO EI MENNY PUTKEEN SALARAKKAAN TAPAAMINEN.

Vierailija
10.06.2015 |

Tästä nyt ei voi tunnistaa ketään, koska tapaaminen oli muutenkin salainen. Siksipä uskallan tämän tänne laittaa.

No mun piti tavata työkaveri Tanskassa ja viettää villi viikko sen kanssa siellä. Meillä on kummallakin matkustelua sisältävä työ ja lentobonuksia kertyy kunnolla. Saatiin hyvä idea, että pidettäisiin "etäviikko", kun meillä on yhteinen projekti meneillään, tehtäisiin töitä ja kotiin sanottaisiin, että oltaisiin työmatkalla. Tavallaan oltaisiinkin.. Mutta töissä siis virallisesti etäviikko ja kotona sanottaisiin työmatka.

Sovittiin vielä, että mennään eri matkaa eri päivinä ja molemmat varaa itselleen oman huoneen. Ihan vain siksi, ettei kotona todellakaan epäiltäisi mitään. Luottokorttilaskuissa lukee yhden hengen huone jne.

Minä täällä Tanskan Odensen Radissonilla olen vuorokauden odotellut, että mies tulisi tänne tänään. Sain tunti sitten tekstiviestin, että mies on kirjautunut omaan huoneeseensa Radissoniin ja että missäs nähdään. 

Pölvästi, kuuro ja idiootti salarakasmies on Ukrainan Odessan Radissonissa ja minä Tanskan Odensen Radissonissa. IHAN KIVA! Tästä nyt tuli sitten oikeesti tosi etäviikko ja todellakin tehdään vain töitä :(

Et suosituksia mitä 28v yksinäinen nainen tekee viikon Odensessa. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D Karma. 

Vierailija
2/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle, vitun lumppu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni. Mies huijasi!! Se onkin täällä. Vitsit olen tunnin itkenyt tätä ja se onkin täällä Tanskassa. Tulee kohta hakemaan mua. 

Mä jo ehdin googlailla jotain HC Andersenin museota :(

ap

Vierailija
4/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaat sitä persettä kuten aioitkin. Tuo vielä tuliaistauti.

Vierailija
5/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma kostaa... Nyt taidan itsekin uskoa karman lakiin. Toivon todella, että paljastut ja miehesi jättää sinut. Kehtaat vielä kitistä, että sinä olet uhri! Hyvää loppuelämää vaan sulle, vitun horo!

Vierailija
6/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:53"]

[/quote]

Tuliaistauti Tanskasta? Joku legomania vai?

Vierailija
7/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odessassa ei edes ole Radissonia. Mutta toivottavasti karma puree teitä ja kovaa.

Vierailija
8/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:52"]Noni. Mies huijasi!! Se onkin täällä. Vitsit olen tunnin itkenyt tätä ja se onkin täällä Tanskassa. Tulee kohta hakemaan mua. 

ap
[/quote]

Olet ihmissaasta. Oikea paskaläjä. Jos tulisit kadulla vastaan, sylkäisisin naamallesi. Toivottavasti oma miehesi jättää, salarakas löytää paremman ja itse saat HIVin ja AIDSin!

Vierailija
9/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:53"]

[/quote]

Se näyttää legolta kun paisuu. Googlaa. Sitten tippuu vasen rinta ja pää.

Tuliaistauti Tanskasta? Joku legomania vai?

[/quote]

Vierailija
10/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit kuitenkin haukkua "rakkaasi" aika kivasti :)

Vierailija
11/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras, ei ole totta!!! :) :) teen kans matkaduunia ja nämä suunnitelmat olleet haaveissa kans, kun ihana työkaveri muualla. Saat ainakin mun täydet sympatiat!!! Voin uskoa että vituttaa ja paljon.

Vierailija
12/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoooo... ja huono. Ei jatkoon.

Vierailija
13/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhohhoijjakka.  Naisesta näköjään tehdään syntisäkki, vaikka mies on ihan samalla retkellä ja samassa asemassa.

Vierailija
14/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:59"]Päivän paras, ei ole totta!!! :) :) teen kans matkaduunia ja nämä suunnitelmat olleet haaveissa kans, kun ihana työkaveri muualla. Saat ainakin mun täydet sympatiat!!! Voin uskoa että vituttaa ja paljon.
[/quote]
Ja sitten luin ketjun loppuun! Ihana että kaikki kääntyi parhain päin. Nauttikaa toisistanne. Voi kun saisin itsekin mahdollisuuden.

Vierailija
15/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:01"]

Hohhohhoijjakka.  Naisesta näköjään tehdään syntisäkki, vaikka mies on ihan samalla retkellä ja samassa asemassa.

[/quote]

Onko jouku sanonut että se äijä olis yhtään parempi? Samaa paskaa eri pussissa.

Vierailija
16/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tekemällä tehty provo, mahkut ois ollu parenpaan.

Vierailija
17/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:52"]

Noni. Mies huijasi!! Se onkin täällä. Vitsit olen tunnin itkenyt tätä ja se onkin täällä Tanskassa. Tulee kohta hakemaan mua. 

ap

[/quote]

Sulla oli tasan 5 min. aikaa ja ehdit siinä ajassa jo googlailla vaihtoehtotekemiset + raportoida av:lle. Hyvä ap! Onneksi salaraksu löytyi. Ja raportoit edelleen av:lle. Jatka meidän viihdyttämistä koko viikko, pliis. 

Vierailija
18/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:01"]

[/quote]

Onko jouku sanonut että se äijä olis yhtään parempi? Samaa paskaa eri pussissa.
[/quote]
tai pusseissa

Vierailija
19/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:52"]

ap

[/quote]

Sulla oli tasan 5 min. aikaa ja ehdit siinä ajassa jo googlailla vaihtoehtotekemiset + raportoida av:lle. Hyvä ap! Onneksi salaraksu löytyi. Ja raportoit edelleen av:lle. Jatka meidän viihdyttämistä koko viikko, pliis. 

[/quote]

Olihan sillä tunti, lue uudestaan.

En ota kantaa tähän muuten, koska olen elämääni kyllästynyt keski-ikäinen täti.

Vierailija
20/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se salamies edes kunnon mies? Jos on, niin n28:n perse voi olla aika hellänä tämän reissun jälkeen. Kunnon mies nimittäin painaa salarakkaita huolella perseeseen! Joten n28 voi olla vähän voipunut kohta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi