Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NO EI MENNY PUTKEEN SALARAKKAAN TAPAAMINEN.

Vierailija
10.06.2015 |

Tästä nyt ei voi tunnistaa ketään, koska tapaaminen oli muutenkin salainen. Siksipä uskallan tämän tänne laittaa.

No mun piti tavata työkaveri Tanskassa ja viettää villi viikko sen kanssa siellä. Meillä on kummallakin matkustelua sisältävä työ ja lentobonuksia kertyy kunnolla. Saatiin hyvä idea, että pidettäisiin "etäviikko", kun meillä on yhteinen projekti meneillään, tehtäisiin töitä ja kotiin sanottaisiin, että oltaisiin työmatkalla. Tavallaan oltaisiinkin.. Mutta töissä siis virallisesti etäviikko ja kotona sanottaisiin työmatka.

Sovittiin vielä, että mennään eri matkaa eri päivinä ja molemmat varaa itselleen oman huoneen. Ihan vain siksi, ettei kotona todellakaan epäiltäisi mitään. Luottokorttilaskuissa lukee yhden hengen huone jne.

Minä täällä Tanskan Odensen Radissonilla olen vuorokauden odotellut, että mies tulisi tänne tänään. Sain tunti sitten tekstiviestin, että mies on kirjautunut omaan huoneeseensa Radissoniin ja että missäs nähdään. 

Pölvästi, kuuro ja idiootti salarakasmies on Ukrainan Odessan Radissonissa ja minä Tanskan Odensen Radissonissa. IHAN KIVA! Tästä nyt tuli sitten oikeesti tosi etäviikko ja todellakin tehdään vain töitä :(

Et suosituksia mitä 28v yksinäinen nainen tekee viikon Odensessa. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:52"]

Noni. Mies huijasi!! Se onkin täällä. Vitsit olen tunnin itkenyt tätä ja se onkin täällä Tanskassa. Tulee kohta hakemaan mua.

[/quote]

Hienoa ap, uskallat elää ja nauttia siitä. Salarakastajana en ole ollenkaan noin tarkka ja huolellinen järjestelyissä. En ole koskaan pelännyt kiinnijäämistä. Rakastajattareni kanssa olen käynyt mm. monella risteilyllä. Lomamatkalla ym. Myös sinkkunaisen sukujuhlissa olen ollut miesystävänä mukana. Ei ole ollut mitään ongelmia.

Kateellisten av-valaiden negatiivisista kommenteista ei kannata välittää.

Vierailija
22/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odense on kaunis kaupunki. Käykää eläintarhassa kävelyllä ja vierailkaa museoissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:01"]

Hohhohhoijjakka.  Naisesta näköjään tehdään syntisäkki, vaikka mies on ihan samalla retkellä ja samassa asemassa.

[/quote]

Voivoi ku nainen on niin viaton uhri! Ajautuu mokoman sian matkaan!

Vierailija
24/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:24"]Onko se salamies edes kunnon mies? Jos on, niin n28:n perse voi olla aika hellänä tämän reissun jälkeen. Kunnon mies nimittäin painaa salarakkaita huolella perseeseen! Joten n28 voi olla vähän voipunut kohta...
[/quote]
Ja seuraava fantasioija täällä jo tarinoi...

Vierailija
25/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkii moraalin.

(itsepähän pyysit ehdotuksia)

Vierailija
26/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:01"]

Hohhohhoijjakka.  Naisesta näköjään tehdään syntisäkki, vaikka mies on ihan samalla retkellä ja samassa asemassa.

[/quote]

Naisesta ja miehestä,  mut tottakai me vastataan sille joka kirjoittaa. Ihan loogista.

Vierailija
27/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sala rakkaat tapaaminen seurustelu avoliitto tyttö ystävä tyttö kaveri seurustelu poika ystävä poika kaveri  avoliitto vaimona emäntä keittiössä miehelleen parisuhde pariskunta raskaana synnyttää tyttö poika vauva avoliitto vaimona äitinä miehenä isä pohjoisahon kadu 28d9 surakka veli outokumpu tärkeesti200320140504021118 

Vierailija
28/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hengaileen kristiinankaupunkiin. Vedät parit tötsyt ja jaat ittees sen verran paljon, että pahin kutka häviää.

Vierailija
29/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noni. Mies huijasi!! Se onkin täällä. Vitsit olen tunnin itkenyt tätä ja se onkin täällä Tanskassa. Tulee kohta hakemaan mua.

Mä jo ehdin googlailla jotain HC Andersenin museota :(

ap

hahaha, huippu huijaus :D Salarakas kuulostaa huumorintajuiselta tyypiltä :) ihmiset jaksaa täällä raivota ja tuomita, vaikka itse tilanteen tullen saattaisivat toimia täysin samalla tavalla. Ihmisillä on syynsä asioihinsa eikä toista voi omistaa.. nauti ap! :)

Vierailija
30/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin sattumalta kerran Pariisissa duunimatkalla vaimon parhaaseen lapsuudenkaveriin, oli myös kaasona. Huolimatta meidän muodollisen viileistä väleistä aina - emme jostain syystä oikein aikaisemmin olleet tulleet juttuun - hotellin baaritiskillä taphtunut yllättävä kohtaaminen johti hyvinkin intohimoiseen duunireissun loppuun.

Sovimme että jos joskus tekee mieli uudestaan, niin maan rajojen ulkopuolella hoidetaan homma. Joko työmatkalla tai "työmatkalla".

Vierailija
31/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuossa se paskiainen on, sehän se on suhteessa. Ap on vapaa nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi