Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini vaatii päästä mukaan synnytykseen.

Vierailija
10.06.2015 |

Olen 20-vuotias ja raskaana. Vauvan laskettu aika on noin kahden viikon päästä. Nyt äitini on alkanut väittämään, että hänen kuuluu tulla kanssani synnytykseen. Kuulemma siksi, kun olen niin nuori. Itse haluan synnytykseen mukaan mieheni. Mutta äitini ei ota puheitani kuuleviin korviinsa, vaan hänen mielestään miehellä ei ole sinne mitään asiaa. Miten tähän pitäisi suhtautua? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outo äitisi.

Vierailija
22/27 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten kun vauva on syntynyt? Jos meno on jo ennen syntymää tuota, niin voin vain kuvitella millaista se on kun vauva on syntynyt. Pidä nainen puolesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli mies mukana ja näin jälkeenpäin kun ajattelee, ehkä oma äiti olisi ollut ihan hyvä tukihenkilö :D

Mutta siis ei se tietenkään tule sinne jos et halua!

Vierailija
24/27 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:17"]Minulla oli mies mukana ja näin jälkeenpäin kun ajattelee, ehkä oma äiti olisi ollut ihan hyvä tukihenkilö :D

Mutta siis ei se tietenkään tule sinne jos et halua!
[/quote]

Olisko äiti ollu hyvä tukihenkilö jos se olis tunkenu mukaan?

Vierailija
25/27 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan 20v oikeesti aika kakara ja jos vielä isä samaa ikäluokkaa

Vierailija
26/27 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:54"]

Olen 20-vuotias ja raskaana. Vauvan laskettu aika on noin kahden viikon päästä. Nyt äitini on alkanut väittämään, että hänen kuuluu tulla kanssani synnytykseen. Kuulemma siksi, kun olen niin nuori. Itse haluan synnytykseen mukaan mieheni. Mutta äitini ei ota puheitani kuuleviin korviinsa, vaan hänen mielestään miehellä ei ole sinne mitään asiaa. Miten tähän pitäisi suhtautua? 

[/quote]

Siten että vaikka olet nuori,olet kuitenkin täysi-ikäinen ja päätät tietenkin itse kenet haluat mukaan synnytykseen. Selität tämän vain äidillesi tarpeeksi jämäkästi.Puuttuuko hän muuten elämääsi kuin olisit vielä lapsi vai onko tämä synnytysjuttu hänelle jotenkin erityisen tärkeä?

Vierailija
27/27 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:30"]

Onhan 20v oikeesti aika kakara ja jos vielä isä samaa ikäluokkaa

[/quote]

Silti 20 on lain mukaan ollut täysi-ikäinen jo pari vuotta ja saa ihan itse päättää elämästään.Joillekin äideille on vain vaikea hyväksyä sitä,olen 28-vuotias ja äitini tietää mielestään yhä paremmin kuin minä miten minun pitäisi elää elämääni.Turhasta holhoamisesta pitää vain oppia olemaan piittaamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän