Huijaako nuo autokorjaamo yrittäjät yleensä naisasiakkaita.?
Kokemusta kellään? Itse suosin paikallista pienyrittäjää ja omasta mielestäni hinnat eivät ole olleet korkeita. Riippuu tietysti huollosta.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Nro 26 jatkaa: korjauttaisin mahdollisesti 10 tkm sisällä laukeavan kytkimen, koska on todella ikävää, jos se tapahtuu tien päällä.
Tykkään, että auto on kunnossa eikä tarvitse jatkuvasti jännittää, koska keskeytyykö matkan teko tai käynnistyykö auto aamulla.
Minusta tuo on hyvää palvelua autokorjaamolta.
Hehheh. Kytkin ei yleensä laukea tien päällä. Kytkimen yleisin ongelma on kytkinlevyn kuluminen, seuraavana paineasetelman ja painelaakerin kuluma. Kulunut kytkinlevy oireilee kytkimen luistamisena. Luistavallakin kytkimellä pystyy yleensä ajamaan, tosin pitää välttää agressiivisia kiihdytyksiä.
Mekonomen heikinlaakso.
Autoni kytkin tms. Oli jollakin tapaa rikki. Auton sai käyntiin ja vaihteen vaihtaminen oli tosi raskasta.
Pyysin, että tekisivät korjausarvion. Kun soittelin parin päivän kuluttua mekonomenille, iloinen naisääni kertoi, että ovat avanneet autoni ja kohta on kytkinremontti tehty. 850euroa, kiitos.
Minä sanoin, että olen tilannut vain arvioinnin.
(Juurikin sillä ajatuksella, että kannattaako tuollaista tonnin autoa enää korjata.)
Nainen hermostui, ja sanoi, että muutakun tuo auto on jo nostettu pukkien päälle.
Minä kerroin soittelevan kuluttaja-asiamiehelle.
Soittelikin, ja sain hyviä neuvoja.
Mentiin sitten mieheni kanssa asiaa selvittämään paikan päälle.
Siellä miespuolinen työntekijä pahoitteli asiaa, ja lopulta tarvitsi maksavian se arviointi, noin 90e.
Luulisi että juttu päättyi tähän, mutta ei.
Vietiin auto mökille, ja siellä se sitten nökötti pihassa, noin vuoden.
Toinen automme hajosi, ja päätettiin, että kunnostetaan tämä kytkinvikainen auto tuttavan korjaamolla. Vaikka remppa nyt maksaisikaan sen 800.
Korjaaja soitti ja kertoi, että vika on nyt löytynyt ja hän on korjannut tämän kytkimen VAIJERIN!!!
Hintalappu korjauksille oli 120e.
Ajatteleppa omalle kohdallesi, että melkein vuoden kuluttua huijausyrityksestä selviää, että se oli todella huijausyritys!
Mä en ole mikään autonasentaja, mutta mekonomenin käyttäytyminen tässä korjausarvioinnin tekemisessä oli hieman epäilyttävää, eikä silloin ollut edes varaa kalliiseen remonttiin-
Uskomattoman tökeröä käytöstä mekonomeniltä. Ja vielä yrittivät pakottaa tekemään sen remontin. Siinä pitää jo kellojen soida:mihinkä tahansa yritetään pakottaa, siinä ei ole ikinä puhtaat jauhot pussissa!
Mutta, siis kiitos rehelliselle korjaajalle, olen siellä paljon käynyt korjauttamassa näitä vanhempia autojani.
Juuri näin ja tuo oppilaille tärkeitä töitä, jotta oppivat alaansa.